|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Vast wel, laat mij maar weten wat jullie plannen zijn. Wellicht ook wel beetje van beide, eerst zuipen in Groningen en dan dronken headbangen in Hoogeveen is ook wel gezellig. |
|
Ja, maar wie rijdt hè. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Groningen verkennen. Bruce Banner |
|
Terror in Baroeg |
|
quote: Jij of Pandora waarschijnlijk Of de trein, die wil ook nog wel eens gewoon rijden. |
|
Pfrt. bier zuipen? The trend is dead. |
|
quote:Ga je mee? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Moet tot 15:30 werken, daarna ben ik wel in de stad te vinden, wanneer je goed zoekt. Bruce Banner |
|
Jarig zijn hehe Life doesn't get much better than this! |
|
Ik zit in Edinburgh, Schotland! Met een beetje geluk de hele dag whisky zoepen! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Zuipen aber naturlich. Waar weet ik nog niet, kom ik vanzelf achter ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hangjongere spelen in Grunn. Met biertjes. En het waarschijnlijk massaal toegestroomde dronken provinciale plebs bekijken dat met een oranje klomp op het hoofd primitieve keelklanken uitstoot. Glorie Verrassend triviaal |
|
quote: Komt goed. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 26-04-2008 20:24] Bruce Banner |
|
Met ER en een vriendin van haar naar Dordt, denk ik. |
|
Barbequeen!!! (geen typfout) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hehe, grappig verzonnen. |
|
nacht op nieuwmarkt overdag ergens in mokum "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Het wordt toch Delft. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Bandjes kieken en bier zoepen in Dordt [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 27-04-2008 13:16] |
|
Bier zoep'n in Venlo en Eindhoven. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 27-04-2008 14:10] |
|
Bier zoepn in Zwolle. |
|
1 miljoen euri winnen Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Kut, ja, lot halen... En ik hoor net dat het Arnhem gaat worden. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |