|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Slapen!!!!!!!!!!!!!!!!! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
intercourse |
|
quote: Gewoon naar Ede komen voor prima nocte, nepenthe en conquestador. ze spelen 's avonds in de So What, en dat is aan de parkweg en 50 meter van station Ede-Wageningen. Het is trouwens 10 minuten met de trein vanaf Arnhem |
|
Er is hier echt geen ene reet te beleven alleen de lokale Metal-kroeg heeft een lokaal bandje ook niet veel soeps |
|
quote: Dan ga je toch ergens anders heen! |
|
quote: ja...zat ik ook al aan te denk, het vervelende is: de meeste vrienden zijn naar familie en ik ga niet alleen weg. |
|
quote: En je kunt niet ergens heen waar zm'ers ook heen gaan, dan ken je iig mensen. Waar ins Holland woon je ergens dan? |
|
Hoorn boredom strikes..en nee ik ga geen uur reizen [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 30-04-2003 9:13] |
|
gewoon werken. anders stinkbommen naar de koningin gooien. |
|
quote: 1. m'n werk is dicht 2. |
|
quote: voor 2 moet je wel helemaal naar Deventer. Ik zal naar A'dam gaan als ik jou was |
|
quote: 1. mijn werk niet (Ik werk in België maar heb morgen wel vrij op de dag van de arbeid, iets wat enigszins tegenstrijdig lijkt.). 2. ach, je kunt er van dromen , niet? |
|
quote: ik heb vakantie dus morgen ook vrij quote: |
|
quote: Gezellig! Zenial |
|
Ik heb besloten om toch maar naar het lokale Metal-cafe te gaan om me daar de pleuris in te zuipen, heb ik morgen ook nog wat te doen |
|
quote: ja idd alhoewel ik nu alleen whisky heb ff naar de suipermarkt zo (whisky is ook goed hoor) |
|
quote: |
|
quote: ZwaarMetaal en Fallen Angel wonen daar ook, misschien een idee? |
|
quote: die gaan waarschijnlijk naar dezelfde kroeg als mij en ZwaarMetaal woont trouwens in een dorp genaamd Zwaag (oke wel dezelfde gemeente) [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 30-04-2003 10:24] |
|
gaap.. over uurtje maars richting station gaan... eigenlijk moet ik nu in d'ter blijven he, nara de koningin zwaaien.. hmmm koningin of bier en metal... moeilijke keuze |
|
beetje biertjes doen en vanavond de stad in. Morgen heb ik ook vrij |
|
net klaar met werken maar 4 uurtjes toch weer 25 pleuro en straks ga ik denk ik maar ff over de vrijmarkt met mn geliefde en ff biertje drinken ergens oja ik vergeet nog SLAYOOORRRR!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
zucht,.. verplicht bier drinken.. naar is dat he |
|
Ik wil wel even klagen over het weer, vind 't niet kunnen gewoon, biertjes drinken in de zon is velemalen beter dan biertjes drinken in de regen |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |