|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Beetje hangjeugd uithangen in Delft denk ik. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Baroeg he? Hebben ze ook een buiten podium? Koninginnedag is voor mij ook wel een beetje de eerste keer in het jaar lekker buiten in de zon een biertje drinken. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Waarschijnlijk brak op bed liggen na koninginnenach in Den Haag. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: You are welcome BRG! see you at occultfest! |
|
Zit waarschijnlijk in Zwolle Het is de lichtinval ;') |
|
dan lig ik met mn lazy ass in turkije |
|
bet0r! ik lig dan waarschijnlijk uit mn neus te vreten in zwolle hehe Je moeder. |
|
quote:idd Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Damnerdedamn, ja. Van het weekend heb ik een feestje waar ook een aantal mensen komen die ook altijd gaan. Maar eens fiks overleg plegen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Is Hardcore... Bla |
|
quote: N0h, wellicht dan wel hier even heen. Vorig jaar zou ik eigenlijk naar Groningen, toen toch maar gekozen voor huisslaaf spelen bij Hel1tje. Achja, tis nog niet zo ver dus tijd zat om te bedenken wat te gaan doen. |
|
quote:Vind je vast leuk, doe je je ogen dicht en doe je net of het een metal band is ! Fuck the world and fuck you |
|
Kun je ook met een komkommer in bed gaan liggen en net doen alsof het ............ is. Bla |
|
Mental? |
|
Gewoon lekker werken, en als het goed is zijn de meeste bewoners weg.... Kortom RUST!!! Ik heb echt helemaal niks met Koninginnedag "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
+1, is vrije dag toch? |
|
De zorg he, daar kennen wij geen vrije dagen... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ambtenaar he |
|
quote: Het gaat over komkommers en Jenje komt online hoor! Long time not seen! Bla |
|
quote: Honger hè (ben ik blij dat het niet over augurkjes gaat) |
|
ga denk ik maar werken bij de ah die wil open zijn van 8-20.00 als er toch nergens goede metal is |
|
quote: Podium Hoogeveen! 30-04-2008 | Royal Rock Party Lovebite, De Zus Van Hans, The 8th Sin, Cheating Death +4 see you at occultfest! |
|
Spulletjes verkopen in Amsterdam! Zenial |
|
quote: Waarschijnlijk met Gaycloak, Pandora en wie er nog meer gaan in Groningen rondhangen. Maar als ik het knmi mag geloven gaat het regenachtig shitweer worden, wellicht dan toch nog uitwijken naar Podium Hoogeveen voor wat metalen geweld en andere onzin. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |