|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: w00t! als ik zou werken zou ik maar 200 krijgen...dan liever zuipen |
|
weert...powerslave treedt op wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik ga denk ik flink de dronken puber uithangen in Wageningen . |
|
Optreden en behoorlijk TJOKKEFOLL worden met de Ouderkerkse Horeca-hooligans Lift van- en naar huis |
|
ik ha naar de so what in ede, prima nocte, nepenthe en nog iets. Oud Vuil. |
|
Oud Vuil. |
|
barbeknoeien bij mij op het dakterras en des avodns de stad in. 1 mei heb ik maar vrijgenomen |
|
Ik gaat lekker zuipen in het pitoreske Boskoop ... some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
uitslapen |
|
scheikundecursus in leiden....ach ja, alles om mijn examen te halen he... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote:wow ik wou dat ik die instelling had. |
|
vik, is er niks te doen in apeldoorn? |
|
quote:niets bijzonders, anders hobbel je mee naar anrhem, komt wat death geloof ik. |
|
monolith? *boycot* hehe maar dat zou ook kunnen ja hoewel ik wel even eerst mn geld moet conroleren dan |
|
quote:ja ok, daar heb je 2 punten. |
|
Wat dacht je van Zuipen?... Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik ga wel ZM'en op Koninginnedag ik heb toch geen prive-leven ...that reminds me, toen ik me voor het eerst aanmeldde op ZM (onder een hele rotte nickname) was het ook Koninginnedag...2 jaar terug |
|
quote: tsja, tis meer noodzaak zegmaar Nee, ik ga geneeskunde studeren en daar geldt een gewogen loting (hoe hoger je gemiddelde eindcijfer, hoe groter je kans ingeloot te worden) dus...ik sta nu een 6.7 voor scheikunde en wil eigenlijk een 8 voor mn eindexamen halen....en ik ben verder helemaal geen strebertje hoor I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote:is sat voor alles tussen de 5,5 en 6,5 en ik zie t over 2 ween ofzo wel. |
|
Werken met me donder!!!!!!Bleehhh |
|
uitkateren van de dag ervoor... mangled en cliteater in weert |
|
Zo weinig mogelijk...misschien ff rondje braderie. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
lekker veel zuipen en maybe ff naar delft ofzo... Kankerlul |
|
quote: mangled??? waneer?? |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |