![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wow.. cool dat ik ook nog inspraak heb op mijn doen en laten ![]() ![]() |
|
quote: Lies belde me vandaag! En volgens mij vondt ze het een leuk plan zo. Maar jullie weten het: jullie zijn altijd welkom ![]() ![]() |
|
quote: Nog altijd plastic borden en bestek in huize zwollywood ? ![]() ![]() |
|
quote: Die zijn allemaal al op ![]() ![]() |
|
Koninginnenach? Is dat de donderdag voor DE dag? ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: Oh.. dan neem ik mijn eigen campingsetje wel mee he.. .. nog altijd vrede daar of komt die Mugabe-glok-glok figuur langzamerhand al in opstand tegen het huidige regime rond de verdeling van de huiskamer? ![]() |
|
quote: Yep .. ![]() |
|
quote: Ik ben nog steeds "tha man" ![]() En ik was alles wel af hoor voor jullie komen ![]() ![]() |
|
quote:Hmmm...eens zien of ik dan tevens Zwolle eens onveilig kan gaan maken zonder auto... ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
op koninggfienedag vben ik in branabmT! MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html ![]() |
|
Eh, watteh? Ik ga maar heel hard in Zwolle lopen heerschen met een paar ![]() ![]() |
|
Goudvis hal Arnhem??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Uitslapûh!!! ![]() ![]() |
|
Tankard natuurlijk! ![]() |
|
quote: Volgens mij gaat het best druk worden daar in Arnhem. ![]() |
|
quote: Wat verwacht jij dan???? Dat ze voor een lege zaal gaan spelen ofzo??? ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
eindhovuuuh ![]() |
|
quote: Alsof het logisch is dat het druk is. ![]() |
|
Dat verwachten ze waarschijnlijk wel ja, anders zetten ze geen bands van dit formaat neer. ![]() ![]() ![]() |
|
Naar de Pul komen, Epica komt, yaaaay ![]() Masturbation is not the same. ![]() |
|
Is er in utrecht nog wat te beleven, ik ga er waarschijnlijk met koninginnenacht heen. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Koninginnenach moeten jullie in Arnhem zijn op het blijerijdersplein, 5 bands !!! allen metal, waaronder Stormrider, Engine Of Pain en Soulreaver ! (as donderdagavond dus) vanaf 19 uur ! ![]() ![]() |
|
metal konninginnedag in ![]() ![]() |
|
bomvrij in helevoetsluis van 12 tot 12 no stop music en gratis entree ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |