|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wow.. cool dat ik ook nog inspraak heb op mijn doen en laten .. is geen gek plan overigens. |
|
quote: Lies belde me vandaag! En volgens mij vondt ze het een leuk plan zo. Maar jullie weten het: jullie zijn altijd welkom |
|
quote: Nog altijd plastic borden en bestek in huize zwollywood ? |
|
quote: Die zijn allemaal al op |
|
Koninginnenach? Is dat de donderdag voor DE dag? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Oh.. dan neem ik mijn eigen campingsetje wel mee he.. .. nog altijd vrede daar of komt die Mugabe-glok-glok figuur langzamerhand al in opstand tegen het huidige regime rond de verdeling van de huiskamer? |
|
quote: Yep .. |
|
quote: Ik ben nog steeds "tha man" En ik was alles wel af hoor voor jullie komen |
|
quote:Hmmm...eens zien of ik dan tevens Zwolle eens onveilig kan gaan maken zonder auto... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
op koninggfienedag vben ik in branabmT! MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
Eh, watteh? Ik ga maar heel hard in Zwolle lopen heerschen met een paar |
|
Goudvis hal Arnhem??? |
|
Uitslapûh!!! |
|
Tankard natuurlijk! |
|
quote: Volgens mij gaat het best druk worden daar in Arnhem. |
|
quote: Wat verwacht jij dan???? Dat ze voor een lege zaal gaan spelen ofzo??? They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
eindhovuuuh |
|
quote: Alsof het logisch is dat het druk is. |
|
Dat verwachten ze waarschijnlijk wel ja, anders zetten ze geen bands van dit formaat neer. They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Naar de Pul komen, Epica komt, yaaaay Masturbation is not the same. |
|
Is er in utrecht nog wat te beleven, ik ga er waarschijnlijk met koninginnenacht heen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Koninginnenach moeten jullie in Arnhem zijn op het blijerijdersplein, 5 bands !!! allen metal, waaronder Stormrider, Engine Of Pain en Soulreaver ! (as donderdagavond dus) vanaf 19 uur ! |
|
metal konninginnedag in |
|
bomvrij in helevoetsluis van 12 tot 12 no stop music en gratis entree |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |