![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Bij "de grote terugkeer" van John Cyriis in 2011 speelde een vriend van mij in zijn band. Die vertelde toen ook al dat er geen afspraken met hem te maken waren en dat communicatie niet zijn sterkste punt was/is. Sommige mensen leren het blijkbaar nooit. Vox Clamatis in Deserto ![]() |
|
Het feit dat hij de goodwies flink kapot heeft zegt mij genoeg. Plus dat er enkel huurlingen zijn die nog met hem willen spelen. Een soort “Harry Slinger doet Drukwerk”. Of “Billy Milano doet SOD”. Wat Sadistic Sinner zegt, blij dat ik de Tour met Bruce Hall gezien heb. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Toch maar even gemaild door de organisator in België, want ik heb kaartjes voor de gig in Maldegem. Deze opmerking op de site voorspelt alvast weinig goeds: Terugbetalingsbeleid: Voor deze order is geen terugbetaling mogelijk. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Dat kan zo'n organisator wel heel leuk op zijn website zetten, maar als consument heb je (in Nederland althans) gewoon het wettelijke recht op een (gedeeltelijke) terugbetaling. ![]() |
|
quote: Heb ze een bericht gestuurd, maar voorlopig geen antwoord. ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Metallysee? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
“Music and horses”. Ik hoop dat je niet op het verkeerde paard gewed hebt... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Ow ow ow... (Bastianus) "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
"de Nederlandse promotors hebben de data gecanceld wegens zeer moeilijk gedrag van ene JC... wij overleggen en komen hier op terug" Wordt vervolgd... ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
De reden waarom ik geen ticket gekocht heb voor Maldegem, nochtans niet ver van mijn deur. We wachten af. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
quote: En dan de gehele tour annuleren en de schuld bij de Nederlandse promoters neerleggen. Je kan erop wachten. ![]() Agent Steel eenmaal live gezien tijdens de Alienigma tour met Bruce in Noordwijk. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 17-04-2019 16:12] bub ![]() |
|
Ik heb ze één keer niet gezien, want toen waren we te laat oid, ik weet het niet meer. Met Exodus was dat, die wel gezien. Dus ja, weer balen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Ook een keer live gezien in Het Podium, Hardenberg. Omega Conspiracy tour, met Anvil en nog een paar bands in het voorprogramma. Heb er ergens nog een shirt van liggen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Ja, dat was de dag na Tilburg, 013. Januari 2000. Agent Steel, Anvil, Riot & Domine. En Agent Steel nog met Chuck Profis in de line up. Die was als eerste alweer vertrokken. ![]() |
|
quote: Toen hadden ze geruild met Callenish Circle. Toen wij binnenkwamen had Agent Steel inderdaad al gespeeld. Exodus had toen pas Tempo of the Damned uit. Exodus speelde toen bijna het gehele Bonded by Blood album. Toen dacht ik dan rijd ik nog naar de Goudvishal in Arnhem om daar Agent Steel te zien. Bleek dat ze de eerste band waren die van de tour waren geschrapt. Geen Agent Steel dus in de Goudvishal, 10-10-2003. ![]() |
|
ik zal verslag doen van wat er gebeurd op keep it true... ![]() |
|
quote: Dát was het,ja! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Dus toch! https://www.youtube.com/watch?v=xAa84JIZAeo De podiumpresentatie is wel niet echt gericht naar het publiek. ![]() |
|
quote: Ik zag gisteren al een foto voorbijkomen op facebook. Afgaand op bovenstaand clipje hadden ze beter wat langer in de oefenruimte moeten blijven oefenen. bub ![]() |
|
Wow, dit is niet best. JC lijkt geen idee te hebben wat ie moet doen. Dat belooft voor volgende maand... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Op 02:15 had ik pas door welk nummer het was. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |