|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
maar weet iemand nou meer over dat concert in mei? Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Yupz, iets dat helaas voor de meeste bands opgaat Life doesn't get much better than this! |
|
staat er niks over op hun site? anders er mischien even heen mailen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Op de site staan maar drie optredens, de laatste op 1 mei in Amerika. Life doesn't get much better than this! |
|
Hmmz, het staat wel op de ZM concertagenda. Dussuh, zm redactiefiguren.. woar hej da vandoan? Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Yo! Life doesn't get much better than this! |
|
yeahhh agent steel!!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Agent steel, hardenberg, waar of niet? antwoord! Life doesn't get much better than this! |
|
kun je geen contact opnemen met zalen in hardenberg(is er maar 1 toch??)die zullen vast wel meer weten Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Welke albums zijn eigenlijk de toppers van Agent steel? |
|
Skeptics Apocalypse en Unstoppable Force Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Masters of Metaaaaaal! Agents of Steeeeel! Erg leuk. I am the 1%. |
|
quote: Klopt! Gaaf dat men hier smaak heeft hehe. Dit is ook een van mijn favoriete bands. Unstoppable Force is mijn favoriete album (hoewel alles van ze geweldig is) |
|
ZIN IN VRIJDAGGGGG wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Lang leve de Dynamo programmeurs voor het laten spelen van Agent Steel, ik kende ze nog helemaal niet maar ik heb me een uurtje ontzettend goed vermaakt. Die gasten hadden t echt goed naar hun zin op het podium, ik lag helemaal dubbel toen die gast die noot niet haalde. "that note was about 3 notes higher than anything I've done before or since" I have dreamt the dreams that will come true |
|
whoa, 2 keer agent steel in 1 weekend vond ze vrijdag beter maar gisteren heerschte het ook zwaar.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
wat voor setlist hadden ze gister en donderdag? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
De setlist van vrijdag was super! Ikhoorde van een belg dat ze donderdag ook The Ripper van Priest coverde!! heb ik vrijdag niet gehoord helaas. Wel AGENTS OF STEEL zzz |
|
Voor mij was AGENT STEEL toch een van de meest overtuigende bands zaterdag. spelfout weggehaald... |
|
quote:kun je nagaan hoe t vrijdag was wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
was jij ook in de effenaar? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Tja,voor mij een stukkie te ver helaas,maar ik ben blij voor je dat ze vrijdag ook te gek waren! spelfout weggehaald... |
|
quote:ja k heb jou wél gezien wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik val ook op tussen al die zuiderlingen [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 06-06-2004 19:47] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |