IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Agent Steel Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-06-2011 14:07 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



*kippenvel*


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 18-06-2011 14:10 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com



http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-06-2011 17:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2011 14:07 schreef De Tegenpartij het volgende:


*kippenvel*


+10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

wat wil ik deze agent steel line up graag live zien zeg


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 01-06-2012 14:57 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Blijkbaar heeft Cyriis de naam nu geclaimd en ze omgevormd tot S.E.T.I. (was een oud project van 'em, dacht ik). Een album is in de maak. Altijd lachen die believers...

Great Thanks goes out to all friends and fans who graced S.E.T.I with your mighty presence at Headbangers Open Air Festival 2011 - Brande - Hornerkirchen, Germany : You Are All The True Masters of Metal.

Agent Steel is now S.E.T.I - as it should have always been....As it is.....And IS TO BE.....to all times Everlastingly : ACCEPT NO SUBSTITUTES.

Extended thanks - goes out to all of our friends and Fans - who acknowledge Agent Steel as S.E.T.I - fronted by the only true vocal provocateur - singular - and original “Agent Steel Communicative channel.” For too long there has appeared Generic watered down sterile immitations - and bastardized versions - of the original voice fronting Agent Steel. No longer will fans have to endure further piratries which have in the past - ill fatedly carried out - fraudulent attempts at pirating the Agent Steel mark and music for - finacial gain. all pevious incarnations of Agent Stelel without the vocal original...Agent Steel copyright/TM - owner - band founder have had their day: The Time is upon us to understand and look not behind us - whence the approaching Re-Catalized Agent Steel - S.E.T.I - delivers their initial imminent music projections - now inpreparation. looking forward to see all the fans and others interested in Agent Steel legitimacy - LIVE - as well as via sound Projections.....in These troubled times in our earths history. Declining, yet strengthening - and enduring Metal music history - challenge the return of original expressions banishing....that be gone all iligitimate artistic bastardizations; up the hammers to the future of heavy music....

Until We Meet Again.......




PEACE - METAL - & MADNESS,

Dr. SETI


EDIT: Hij heeft er zelfs een faq over.

http://www.s-e-t-i.com/agentsteel-faq.html

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 01-06-2012 15:01]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 01-06-2012 15:25 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Wat een lul die John Cyriis.

Andere woorden heb ik er niet voor.


bub


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 01-06-2012 15:36 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ach, hij zou stiekem wel eens een leuk album kunnen maken met dit S.E.T.I.
Die Stellar Seed single vond ik bijvoorbeeld best goed. De laatste Agents of Steel vond ik dan weer tegenvallen. Ik wil maar zeggen, het zou zomaar eens kunnen.

Aan het artwork (inclusief spuuglelijk logo) te zien, blijft het thema in elk geval ongewijzigd:





[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 01-06-2012 15:37]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 01-06-2012 20:56 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Voor de lol even een mail gestuurd naar het contact e-mail adres op agentsteel online.

Krijg ik een zeer kort mailtje terug:
quote:

Hi Jacob,

Juan Garcia here personally writing you back; "Agent Steel" is on hiatus at present.

all the best,
Juan Garcia


Oftewel, de band ligt op zijn gat.
Zeer jammer.


bub


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 01-06-2012 21:03 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Krijg ik nog een mailtje. Blijkbaar een herstart onder de noemer MastersOfMetsl

http://soundcloud.com/mastersofmetal
Tomb Of Ra, heerlijk nummer

Achteraf wist ik dit ook wel...maar na dit nummmer nooit meer wat gehoord!



bub


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 01-06-2012 21:27 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Als Cyriis de rechten op Agent Steel heeft, waarom dan toch verder onder een andere naam? Is mij niet helemaal duidelijk.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-06-2012 22:17 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 juni 2012 14:57 schreef Count Usher het volgende:


Great Thanks goes out to all friends and fans who graced S.E.T.I with your mighty presence at Headbangers Open Air Festival 2011 - Brande - Hornerkirchen, Germany : You Are All The True Masters of Metal.

Agent Steel is now S.E.T.I - as it should have always been....As it is.....And IS TO BE.....to all times Everlastingly : ACCEPT NO SUBSTITUTES.

Extended thanks - goes out to all of our friends and Fans - who acknowledge Agent Steel as S.E.T.I - fronted by the only true vocal provocateur - singular - and original “Agent Steel Communicative channel.” For too long there has appeared Generic watered down sterile immitations - and bastardized versions - of the original voice fronting Agent Steel. No longer will fans have to endure further piratries which have in the past - ill fatedly carried out - fraudulent attempts at pirating the Agent Steel mark and music for - finacial gain. all pevious incarnations of Agent Stelel without the vocal original...Agent Steel copyright/TM - owner - band founder have had their day: The Time is upon us to understand and look not behind us - whence the approaching Re-Catalized Agent Steel - S.E.T.I - delivers their initial imminent music projections - now inpreparation. looking forward to see all the fans and others interested in Agent Steel legitimacy - LIVE - as well as via sound Projections.....in These troubled times in our earths history. Declining, yet strengthening - and enduring Metal music history - challenge the return of original expressions banishing....that be gone all iligitimate artistic bastardizations; up the hammers to the future of heavy music....

Until We Meet Again.......




PEACE - METAL - & MADNESS,

Dr. SETI





Wat een spelfouten.

Dat geneuzel over die naam is ondertussen wel heel vervelend. Hij heeft er echt een hekel aan, lijkt het. Imo.




[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 01-06-2012 22:18]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 01-06-2012 22:21 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2012 22:17 schreef De Tegenpartij het volgende:
Wat een spelfouten.
De illuminati zijn al zo ver vooruit dat ze geen spelling meer nodig hebben.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 20-08-2012 8:02 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Als ik de wandelgangen goed begrijp ligt SETI ook alweer op z'n gat vanwege het bekende gezeik over geld...

Eens kijken of de echte Agent Steel dan nog iets gaat doen.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 20-08-2012 10:12 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 20 augustus 2012 8:02 schreef Hexegot het volgende:
Als ik de wandelgangen goed begrijp




Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 20-08-2012 13:28 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2012 10:12 schreef Mortis Rex het volgende:



?


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-08-2012 21:34 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Die Cyriss is echt van het padje af, ze hadden natuurlijk die Bruce Hall nooit moeten wegzetten maar je ziet het aankomen natuurlijk.

Eigenlijk is het de schuld van het publiek wat opeens WEL gaat kijken als de orginele zanger op het podium staat..

Bruce Hall, hopelijk horen we die nog eens terug want die vent heeft een strot van poehee.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-08-2012 9:39 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2012 21:34 schreef spectre het volgende:
Die Cyriss is echt van het padje af, ze hadden natuurlijk die Bruce Hall nooit moeten wegzetten maar je ziet het aankomen natuurlijk.

Eigenlijk is het de schuld van het publiek wat opeens WEL gaat kijken als de orginele zanger op het podium staat..

Bruce Hall, hopelijk horen we die nog eens terug want die vent heeft een strot van poehee.


Bruce is zelf opgestapt omdat hij na tig jaar dienst nog steeds het gevoel had in een coverband te spelen.

Ik vond 'em trouwens op die laatste Agent Steel niet super. Hij deed te hard zijn best om niet als Cyriis te klinken, waardoor het typische Agent Steel gevoel een beetje ontbrak. Maar goed, misschien was dat zijn manier om het coverbandgevoel te trachten te doorbreken.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 22-08-2012 23:01 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Bruce is inderdaad zelf opgestapt.
Ik geloof dat hij er wel klaar mee was.

De zang van John Cyriis was ooit atmosferisch.
Maar na het beluisteren en bekijken van de you tube filmpjes van hem met Agent Steel in Japan 2010.
Denk ik dat ze John niet alleen vanwege zijn fratsen en zijn über-ego meer hoeven terug te nemen in de band.

Hij liet Juan Garcia en zijn mannen ook weer mooi zitten toen de Metalcruise van start ging van Miami-Bahamas-Miami.
James Rivera heeft toen maar wat nummers op de boot gezongen met een blaadje erbij.
Maar geen zanger voor Agent Steel.

Het is sneu voor Juan Garcia, want dat is echt een v.d. meest sympathieke metalheads.
Een v.d. weinige muzikanten in Agent Steel die nooit problemen heeft gehad met John Cyriis.

Mischien doet John nu wel weer een tourtje met Abbatoir of Evil Dead.


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-08-2012 0:51 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ok, ik ging er gewoon vanuit omdat dit een route is van vrijwel alle opvolgers
Zonde. Doet Bruce nog iets?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 23-08-2012 1:18 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 13-02-2014 15:58 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Op de webstek van S.E.T.I. (www.s-e-t-i.com) staat nu weer een foto van Agent Steel met Cyriis. Zijn ze toch weer samen na het Masters of Metal-gedoe? Gaat Cyriis verder als S.E.T.I.? Vragen, vragen,...



[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 13-02-2014 15:58]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dimas
Usericon van Dimas
Posted 14-02-2014 11:27 by Dimas Wijzig reactieProfiel van DimasQuote dit berichthttp://www.metal-experience.com

De link en het plaatje heten wel 'forthcoming 2014' dus wie weet komt er nu echt iets dit jaar.


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-01-2019 14:29 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Agent Steel MET Cyriis komen in april naar Enschede


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 28-01-2019 14:32 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

... echt? Dat zou dikke wauwie zijn!!!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-01-2019 14:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 28-01-2019 15:45 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Helaas is het Cyriis met alleen maar huurlingen, naar wat ik begreep. Dus geen Garcia en Versailles erbij.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen