![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Die Boknagar drummer kan alleen maar blasten! Als ie echjte muziek moet spelen haakt ie af mist ie de souplesse en de snelheid. jammer want Glenn Evans van NA en die gast van Death Angel gaven echt een lesje krachtige polka's drummen! Tuurlijk si testament super, maar had wel een beetje het idee dat ze met een "tweedrangs" line up speelden, hoe was het geweest met John tempesta en Alex Skolnick (zoals op de laatste CD) ![]() |
|
![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Ik heb de nieuwe cd liggen.. Nog maar een keer vluchtig beluisterd, maar bevallen doet ie ten zeerste.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
Ik heb de nieuwe Agent Steel gisteren gekocht, en godverdomme, wat een geweldige plaat !!! Ik heb hem eigelijk constant aanstaan, ik heb er weer een kandidaat voor de jaarlijst bij !!!! Kortom ; het was het wachten meer dan waard !!!! Vooral het 2e nummer (Ten Fists Of Nations) springt er uit !! Luister en huiver !! ![]() BLASTBEATS FOREVER ![]() |
|
Op zich goed, maar ik kreeg er halverwege ff genoeg van; binnenkort tweede kans The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ik heb hem besteld maar nog niet in huis! heb hem al gehoord een week of twee geleden hij is idd heeel erg vet! ![]() |
|
Ah, meneer enforcer heeft de nummers nog niet gedownloaded.. bonobo is van mening dat de nieuwe Agent Steel acceptabel is, maar ook niets meer, in ieder geval in het verlengde van Omega Conspiracy. bonobo vond toch hun oude platen, met name The Unstoppable Force, een stuk overtuigender. In die tijd was bonobo er zo van onder de indruk dat sindsdien met bonobo niet meer is goedgekomen. bonobo blijft moorden.. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com ![]() |
|
Vroegáh was alles beter hé BLASTBEATS FOREVER ![]() |
|
We hebben hem inmiddels ook binnen... Het duurde ff, want op de een of andere vage manier kwam hij maar steeds niet. Anyway, hij is iets simpeler dan de voorgangers. Er staat in elk geval 1 nummer op dat al jaren terug geschreven is (ik weet ff niet de titel enzo), waarvan je dus inderdaad kan horen dat dat het oude Agent Steel is. Jammer dat ze niet in die trant zijn doorgegaan... Maar slecht vind ik die nieuwe cd niet... If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
Zo, omhoog! Eindelijk de cd maar aangeschaft nadat ik hem al een tijdje op mp3 had, wederom een erg gaaf album. Ik blijf hun oude werk en zanger wel gaver vinden, maar het is wederom een heerschalbum van een geweldige band. 10 oktober is het weer bangen geblazen! Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
nieuwe agent steel heerscht : Ten Fists of Nations is me favoriet van dat album art work is trouwens ook super ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Ik bljif ook hetb oude werk preferen maar deze CD is al een hele verbetering ten opzichte van omega Conspiracy wat toch wel een beetje een teleurstelling was voor mij! Alleen het interview in de Aardschok met AS heft me weer geergerd, ze denken echt dat ze nu ineens moeten aanknopen bij de moderne metalbands. En dat gelul dat ze niet willen verzanden al 80's tribute band enzo, alsof een 80's band niet de moeite waard is ofzo, ofdat dat allemaal karikaturen zijn van zichzelf, nou dan kan ik een heleboel uitzonderingen noemen! ![]() |
|
quote: Ik vond omega conspiracy ook erg ok, stonden een aantal erg goede tracks op. Ooit hoop ik nog op een reunion tour met Cyriis op zang en dat ze dan slechts nummers van unstoppable en skeptic's spelen ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
![]() dat vind ik van ze maar heb unstoppable force nog dubbel op vinyl ![]() Do androids dream of electric sheep? ![]() |
|
quote: Hehe, ik sinds zaterdag Unstoppable en skeptics op lp. cd's zijn alle 5 aanwezig, moet alleen die swarm over london cd/videoband nog es ergens opduikelen. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
MASTERS OF METAL!! ![]() http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
AGENTS OF STEEEEEEEEEEEEL!!! ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
144000 gone ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: nog maar 2,5 maand ![]() Die nieuwe cd wordt trouwens met de luisterbeurt gaver! Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
oja, binnenkort live!!! ![]() ![]() ![]() ik ga zooo vooraan staan om maar niets te missen van het gitaarwerk!!! ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Het wordt druk vooraan dan. Eindelijk mijn favoriete band live! Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: ja, ze zijn ooit wel eens in nederland geweest, dacht ik. maar toen heb ik het aan mij voorbij laten gaan. ![]() ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Mja, ik ben ook te laat geboren vrees ik. Toen ze hier speelden wist ik nog niet eens wat metal was ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
ja vet heb er ook zin in heb Agent steel al twee keer eerder gezien waarvan ze een keer erg goed waren en een keer matig... ik vind nog steeds dat die nieuwe zanger niet kan tippen aan John Cyriis, maar hij si wel OK! Maar EXODUS wil ik helemaal graag zien! Ach alle band zijn kikke Agent Steel, Exodsu en Nuclear Assault hoe verzinnen ze het wat een geniale package! ![]() |
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |