IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Agent Steel Vorige pagina | Volgende pagina
F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 13-10-2020 23:17 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Goed nieuws. Benieuwd of het uiteindelijk doorgaat.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 14-10-2020 7:57 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Ik geloof het pas wanneer de cd daadwerkelijk uit is.

Overigens staat er onder het nieuws bericht: Fifth studio record Alienigma was released in August 2007 via Mascot Records.

Dat zal Ciriis leuk vinden.


bub


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 14-10-2020 13:41 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Hij staat als pre-order bij Pastic Head, maar goed of dat veel wil zeggen...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 16-10-2020 14:42 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Nieuwe single. Het album is al opgenomen, dus de kans dat het effectief ook echt uitkomt is weer een streepje groter



Vind het overigens niet meteen wereldschokkend.

Edit: De auto-tune ligt er af en toe vingerdik op, zo te horen.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 16-10-2020 14:43]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 16-10-2020 15:16 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2020 14:42 schreef Count Usher het volgende:
Nieuwe single. Het album is al opgenomen, dus de kans dat het effectief ook echt uitkomt is weer een streepje groter



Vind het overigens niet meteen wereldschokkend.

Edit: De auto-tune ligt er af en toe vingerdik op, zo te horen.


Kan natuurlijk ook als effect bedoeld zijn, geen idee, het stoort me nu iniedergeval niet omdat het wel heel duidelijk hoorbaar is. Als de hele plaat zo klinkt wordt het een ander verhaal
Drumwerk is wat houterig, maargoed de eerste twee blonken ook niet uit in virtuoos getrommel.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 16-10-2020 15:41 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Wereldschokkend is het sowieso al niet wat we nu te horen krijgen van deze Agent Steel bezetting.
En als ze er al zo lang mee bezig zijn dan verwacht je wel wat meer, maar goed de plaat moet eerst meerdere malen in zijn geheel geluisterd worden.

Ik denk dat John Cyriis zijn oude bandgenoot Juan Garcia met zijn band Evildead deze maand nog met een sterkere nieuwe plaat voor de dag kan gaan komen.
Die man kan pas echte catchy cult riffs creëren op zijn gitaar.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 16-10-2020 20:47 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Wat een middelmatig nummer. En dan die "zang" van Ciriis.
Kan hij het zelfs in de studio niet waar maken en dus dan maar zo'n irritant effect over die stem?
Dit klinkt gewoon lachwekkend kut.
Ik wil Bruce Hall terug.

Dat artwork is overigens ook low budget bagger.

Om toch nog iets positiefs te zeggen...die solo is wel aardig.


bub


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 16-10-2020 21:00 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Het commentaar op de youtube link is zeker vermakelijk.

terrible. John Cyriis voice is like a mixt between James Rivera and Donald Duck

Een zekere Skeptic Grinder verdedigd de boel. En dat is natuurlijk John Ciriis met wederom een fake account.

Agent Steel (lees Cyriis)
Trust us, Johnny's singing here is not autotuned, it's his natural singing.

Kostelijk.


bub


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 16-10-2020 21:18 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Wat een matige productie. En de gitaarpartijen zijn voor AS best erg simpel.

Je hoort dat het Cyriis is, maar dat is het ook wel. Klote effect op die zang, ja. Een King Diamond klinkt na tig jaar alleen maar beter, Cyriis heeft de tand des tijds niet echt doorstaan, zo lijkt het.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 16-10-2020 21:19]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 17-10-2020 15:01 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

mja soms gewoon hilarisch slecht



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-10-2020 12:00 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Inmiddels een video op hun FB die "bewijst" dat er geen autotune in het spel is. Heerlijk die gast.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 19-10-2020 12:00]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 19-10-2020 12:54 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Hoe vaker ik het nummer hoor hoe beter ik 'm vind


Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 19-10-2020 17:55 by Schweinhein Wijzig reactieProfiel van SchweinheinQuote dit bericht

De ball crusher doet nog steeds z'n werk zo te horen.



powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 19-10-2020 18:22 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

Wow.

Maar wellicht een fijne tafelgast voor bij infowars?


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 20-12-2020 15:34 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 20-12-2020 15:53 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Beetje simpel nummer, maar klinkt wel erg goed. Zang toch wel en die solo is geweldig!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 20-12-2020 16:59 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2020 15:34 schreef Sadistic Sinner het volgende:
https://www.youtube.com/watch?fbclid=IwAR2FVWeuJSoVQfaoLMLKRGhCC8-JyZ0Q9qxPHg_KNeQprA6Fz3qGCp-MMek&v=9O15QO_Z5RU&feature=youtu.be


Muzikaal gaat dit nummer wel.
Maar die zang met die effecten erover, het blijft niks.

Wie heeft overigens die foto youtube kanaal in beheer?
De foto aan het profiel gekoppeld is een foto met Bruce Hall nog in de line-up.



bub


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 20-12-2020 18:34 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2020 15:53 schreef F.Jacobse het volgende:
Beetje simpel nummer, maar klinkt wel erg goed. Zang toch wel en die solo is geweldig!





Het is een leftover uit 1987. Het nummer is destijds wel live gespeeld. Dat het toen niet op plaat is verschenen, is mss wel een indicatie van de kwaliteit.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 05-03-2021 21:12 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

En hoppa...een nieuwe nummer wat ik zowaar best lekker vind.

De zang is echter nog steeds nep maar valt nu minder op omdat de bitrate van het geluid laag is waardoor het geluid zwaar kut is.

Tenminste, dat mag ik hopen.




bub


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 05-03-2021 21:17 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Even zoeken. Hier klinkt het nummer een stuk beter...maar die zang wel op sommige stukken zo nep als ik weet niet hoe.

Maar wel lekker nummer.



bub


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 05-03-2021 21:48 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Lijken wel smurfen die samen aan het bleren zijn bij 2.19 min. Langleve de Autotune.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 05-03-2021 22:26 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 5 maart 2021 21:17 schreef Bub het volgende:
Even zoeken. Hier klinkt het nummer een stuk beter...maar die zang wel op sommige stukken zo nep als ik weet niet hoe.

Maar wel lekker nummer.




Wat een gitaarwerk, echt erg gaaf. En ik vind de zang ook te gek, ik hoor het probleem niet zo. Maar mijn gehoor is niet zo goed. Ik had echter wel een koptelefoon op, hehe.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 18-03-2021 18:27 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Nieuwe is gelekt. De pre-orders zijn pas vandaag vertrokken bij PHD, dus die heb ik pas volgende week. Daar ga ik niet op wachten.

Eerste indruk: klinkt verbazend als vanouds eigenlijk. Ik vraag me af hoeveel materiaal echt fonkelnieuw is en hoeveel leftovers van destijds zijn. Het feit dat ik me dat afvraag, is eigenlijk op zich wel positief. De zang is hier en daar wel erg duidelijk gepimpt (ook al beweert Cyriis van niet). Heerlijk gitaarwerk in de solo's ook.
Ik had er na alle ellende van de laatste jaren niet meer op gerekend, maar dit is meer dan degelijk album (disclaimer: na één luisterbeurt).


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 19-03-2021 16:36 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Pas het derde volledige Agent Steel album volgens John Cyriis en blijkbaar goed maar toch de minste van de drie als ik de recensies moet geloven.
Lijkt er dan nu wel op dat de 3 albums met Bruce Hall op zang zeldzaam gaan worden om ze nog ergens in de verkoop tegen te gaan komen de komende jaren.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-03-2021 16:42 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2021 16:36 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Pas het derde volledige Agent Steel album volgens John Cyriis en blijkbaar goed maar toch de minste van de drie als ik de recensies moet geloven.
Lijkt er dan nu wel op dat de 3 albums met Bruce Hall op zang zeldzaam gaan worden om ze nog ergens in de verkoop tegen te gaan komen de komende jaren.



Ik heb alles hier netjes in de kast staan.

Ik vond eigenlijk alleen Alienigma tegenvallen omdat men wel heel opzichtig afstand wilde nemen van de oude sound. De andere platen met Bruce zijn toppertjes.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen