IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Agent Steel Vorige pagina | Volgende pagina
bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 21-07-2003 8:34 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Inderdaad, degene die deze drie geniale bands bijelkaar op een podium heeft weten te zetten verdient een marmeren standbeeld. Bij voorkeur geplaatst midden in een islamitisch gebedshuis of ergens waar veel mensen zich aan zo'n stenen blok kunnen doodergeren.

Nuclear Assault heeft me met hun latere werken mij niet kunnen bekoren, maar hun debuut Game Over en de mini-LP's Brain Dead (Final Flight is een wereldnummer) en The Plague zijn van zeldzaam hoge klasse. Ik vond hun optreden in 013, ondanks het matige geluid, zeer goed.

Exodus had met Bonded by Blood eveneens een plaat van universeel formaat afgeleverd, en eigenlijk dient elke metalhead deze plaat in huis te hebben. Helaas zijn ook hun latere uitgaven van twijfelachtige kwaliteit. Ik ben benieuwd.

Agent Steel is niet meer de geniale Agent Steel uit de jaren 80 (wat doet John C. tegenwoordig?), maar Omega Conspiracy was beslist de moeite waard. Wat ik vooral aan Agent Steel goed vind is dat de band heavy/speed metal speelt met hoge zang ZONDER ook maar een moment nichterig te klinken. Ik bedoel, ook al zou die male soprano in Hammerfall gaan grunten als Lord Worm, een homo zal ie blijven. Ik heb de nieuwe van Agent Steel nog niet gehoord, maar mijn kennissen zeggen dat ik 'em nog beter ga vinden dan de nieuwe van Vital Remains. Ik ben fucking benieuwd..


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-07-2003 12:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2003 8:34 schreef bonobo het volgende:

Nuclear Assault heeft me met hun latere werken mij niet kunnen bekoren, maar hun debuut Game Over en de mini-LP's Brain Dead (Final Flight is een wereldnummer) en The Plague zijn van zeldzaam hoge klasse. Ik vond hun optreden in 013, ondanks het matige geluid, zeer goed.




Heb jij hun optreden op de aardschokdag ook gezien? Ik herinner me nog dat John Conneley van het enkele meters hoge podium naar beneden viel.
Wat nog meer indruk maakte was dat hij ongestoord verder speelde (met bebloede kop) en dat terwijl sommige bands al huilend van het podium rennen als er een gloeilamp naar benden valt.

Wat Agent steel betreft vind ik het jammer dat John C. er niet meer bij zit maar het heeft ook een voordel. Die gast was zo gek als een deur en dat had zo zijn invloed op de stabiliteit van de line-up(die volgens mij maandelijks geheel veranderde op het laatst)Nu is de line up stabiel, kunnen ze zich richten op het afleveren van goed materiaal en goede concerten en wie weet komen ze nog een eind (ze verdienen het meer dan 99.99% van de hedendaagse "sterren").

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 21-07-2003 13:01]


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 21-07-2003 22:25 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2003 23:44 schreef webblaster wim het volgende:
ja, ze zijn ooit wel eens in nederland geweest, dacht ik. maar toen heb ik het aan mij voorbij laten gaan.


'86, dacht ik. Ik heb zelfs het t-shirt nog...


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-07-2003 22:27 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 juli 2003 22:25 schreef Pazuzu het volgende:
'86, dacht ik. Ik heb zelfs het t-shirt nog...


ik ben gewoon niet gegaan, mijn maten toendertijd wel.

ik weet niet meer wat ik dacht toen, erg weinig iig.


Oud Vuil.


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 21-07-2003 22:44 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2003 22:27 schreef webblaster wim het volgende:
ik ben gewoon niet gegaan, mijn maten toendertijd wel.

ik weet niet meer wat ik dacht toen, erg weinig iig.

Ik zou graag willen zeggen dat je niets gemist hebt, maar helaas: het was geweldig. Alleen 'Skeptics...' was toen uit, maar ze hadden al een hoop nieuwe nummers. Kan me iig herinneren dat ze Mad Locust Rising, Indestructive en Unstoppable Force speelden.
De Metal vloeide als nooit tevoren, die middag...


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-07-2003 22:47 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

g-a-a-f!!!

eens zal er een mogelijkheid komen om beelden uit het verleden.....

* droomt zacht verder *


Oud Vuil.


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 21-07-2003 23:00 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2003 8:34 schreef bonobo het volgende:
(wat doet John C. tegenwoordig?)

Die zit (zat?) in Stellar Seed. Hun site lijkt momenteel offline te zijn, maar een soundbite daarop liet iets horen wat het midden hield tussen Agent Steel's wildste ideeën en een espresso-automaat.

van The Metal Files:

Here's the track list for the forthcoming STELLAR SEED CD titled:

Trilogy of The Stellar Cult
(Xerpion Particle Storm)

1) Soliloquy of The Stellar Cult
2) The The Space Seed Manifests
3) Fury's From The Dark Aeon
4) Pletora of Epoch's Curses
5) Endarkened NucleoSynthesis
6) Xerpion Particle Storm
7) Dream Detective
8) Trance=10,000,000,000,000,000,000,000,000,000
9) Brethren of The Slave Godz
10) Eclipse of The Godz
To Be Continued...................................

It is described as an "Epic, Very Heavy Lyrical-Cosmological revelation will be backed by some of the heaviest/strangest music of the new millennium."

Lijkt erop dat Cyriis weer behoorlijk aan het doordraaien is. Gelukkig maar.


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-07-2003 23:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

kennen de ouderen onder ons "Sceptre" de voorloper van agent steel? Ik heb wel eens een kopie van hun demo gehad. Daar stond al wat nummers op die ook op het debuut van Agent steel zijn terecht gekomen (plus het nummer "sceptre"). jammer genoeg is mijn tape kapot gegaan. Zou er een digitale kopie van bestaan? zal wel niet.


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 21-07-2003 23:35 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2003 23:23 schreef attila_de_hun het volgende:
kennen de ouderen onder ons "Sceptre" de voorloper van agent steel?

Jazeker! 3-track demo, toch? Sceptre, 144.000 en... Taken By Force? Dat stond in ieder geval ook op Metal Massacre 4. (samen met Screams From The Grave van Abattoir, waarin John Cyriis destijds blijkbaar ook zong)
Vond die versie van 144 nog een stukje beter als degene die later op plaat verscheen.
quote:
Ik heb wel eens een kopie van hun demo gehad. Daar stond al wat nummers op die ook op het debuut van Agent steel zijn terecht gekomen (plus het nummer "sceptre"). jammer genoeg is mijn tape kapot gegaan. Zou er een digitale kopie van bestaan? zal wel niet.

Heb die tape nog wel ergens liggen, maar zou bij god niet weten hoe daar een digitale kopie van te maken...


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-07-2003 23:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2003 23:35 schreef Pazuzu het volgende:
Jazeker! 3-track demo, toch? Sceptre, 144.000 en... Taken By Force? Dat stond in ieder geval ook op Metal Massacre 4. (samen met Screams From The Grave van Abattoir, waarin John Cyriis destijds blijkbaar ook zong)
Vond die versie van 144 nog een stukje beter als degene die later op plaat verscheen.

Heb die tape nog wel ergens liggen, maar zou bij god niet weten hoe daar een digitale kopie van te maken...


Ja die bedoel ik! Jammer dat het nummer Sceptre ook niet is opgenoemen op "skeptic...". Ik denk dat John Cyriis een tijdje de zanger van abattoir is geweest. Overigens waren die platen van metal massacre wel keigaaf. Er stonden altijd wel wat interessante bands op!


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 21-07-2003 23:51 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2003 23:39 schreef attila_de_hun het volgende:
Overigens waren die platen van metal massacre wel keigaaf. Er stonden altijd wel wat interessante bands op!

Deel 4 is altijd m'n favoriet geweest: Sacred Blade, Death Dealer, Trouble, Sceptre, Zoetrope, War Cry, Abattoir, Witchslayer, Lizzy Borden, Thrust... Alleen August Redmoon en Medieval vond ik wat minder.
Heb ooit bijna deel 1 (Metallica's debuut) kunnen kopen voor een tientje (2eHands, natuurlijk), ware het niet dat een vriend van me toevallig net in díe bak liep te graaien...


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 22-07-2003 4:00 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2003 23:51 schreef Pazuzu het volgende:
Deel 4 is altijd m'n favoriet geweest: Sacred Blade, Death Dealer, Trouble, Sceptre, Zoetrope, War Cry, Abattoir, Witchslayer, Lizzy Borden, Thrust... Alleen August Redmoon en Medieval vond ik wat minder.
Heb ooit bijna deel 1 (Metallica's debuut) kunnen kopen voor een tientje (2eHands, natuurlijk), ware het niet dat een vriend van me toevallig net in díe bak liep te graaien...


Martin heeft dat ding zal eens aan 'm vragen of ie er vanaf moet (onwaarschijnlijk)


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 22-07-2003 8:34 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik heb de Metal Hammer Roadshow deel 1 video met daarop AGENT STEEL, OVER KILL en ANTHRAX uit 1987, die is zoooo vet!

Live in de zeche karl in Duitsland volgens mij hun eerste europese tournee....




attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-07-2003 9:44 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2003 23:51 schreef Pazuzu het volgende:
Deel 4 is altijd m'n favoriet geweest: Sacred Blade, Death Dealer, Trouble, Sceptre, Zoetrope, War Cry, Abattoir, Witchslayer, Lizzy Borden, Thrust... Alleen August Redmoon en Medieval vond ik wat minder.
Heb ooit bijna deel 1 (Metallica's debuut) kunnen kopen voor een tientje (2eHands, natuurlijk), ware het niet dat een vriend van me toevallig net in díe bak liep te graaien...


ja, met het merendeel exclusieve nummers. het nummer "the alien" (ofzoiets) van sacred blade stond niet op hun debuut. (aan degene die dit leest: tracht de cd "of the sun and moon " van sacred blade te pakken te krijgen, een echte klassieker). Maar zijn die metal massacre's niet in een cd-box verschenen ooit?

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 22-07-2003 9:47]


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 26-08-2003 21:35 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ik heb de laatste agent steel nu een paar keer gehoord en ik hoor gewoon heel veel king diamond, of beter gezegd, andy la rocque invloeden in het gitaarwerk terug. wat ik helemaal niet erg vind.



Oud Vuil.


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 26-08-2003 21:44 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 26 augustus 2003 21:35 schreef webblaster wim het volgende:
ik heb de laatste agent steel nu een paar keer gehoord en ik hoor gewoon heel veel king diamond, of beter gezegd, andy la rocque invloeden in het gitaarwerk terug. wat ik helemaal niet erg vind.




Masters of Metal..........



Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 02-10-2003 9:20 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2003 21:44 schreef ratje het volgende:
Masters of Metal..........


Agents of steeel!


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 02-10-2003 12:12 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2561722389&category=33290

Iemeand geintereseerd in een origineel unstoppable force tourshirt??



Mariekwel
Usericon van Mariekwel
Posted 02-10-2003 12:20 by Mariekwel Wijzig reactieProfiel van MariekwelQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2003 12:12 schreef enforcer het volgende:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2561722389&category=33290

Iemeand geintereseerd in een origineel unstoppable force tourshirt??


JA, HIER!!! IK!!! *zweet* *hijg*


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 02-10-2003 12:25 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

hehe die wil ik ook wel ja, maar ik vind ebay kut



enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 02-10-2003 12:28 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Reken je iet gelijk rijk dat soort shirts willen wel een sheel veel centen opbrengen..

Ik heb van dei gast een origineel ATROPHY "socialized hate" tour sweater gekocht moest er ook 41 EURO voor neertellen!

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2559548884&category=33290&rd=1




Mariekwel
Usericon van Mariekwel
Posted 02-10-2003 12:28 by Mariekwel Wijzig reactieProfiel van MariekwelQuote dit bericht

Ja, het is soms wat lastig, maar ik heb op ebay Mad Locust Rising op blauw vinyl kunnen scoren.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 02-10-2003 12:37 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Tja maar die is toch wat minder zeldzaam dan een origineel tourshirt!

ik zie hem wel eens op ebay staan, niet vaak maar ook niet nooit....ik wil dei ook hebben trwouesn, mad locust rising is de enige Agnt Steel release die ik niet heb!

Ik kon hem toen hebben voor $ 20-25 ofzo, best een relaxte prijs! zeker met de zwakke dollar nu!

dat scheelt enorm ik lach me rot om sommige prijzen op ebay USA...

Ik ben benieuwd ik zal het shirt met rust laten iig, ik hoop dat je hem kan scoren!





Mariekwel
Usericon van Mariekwel
Posted 02-10-2003 12:38 by Mariekwel Wijzig reactieProfiel van MariekwelQuote dit bericht

Thanx dude. Ik heb die gast gemeeld of hij ook cash accepteert. Als ik hem m heb, krijg je een van me!


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 02-10-2003 12:42 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Volgens mij accepteert hij wel cash, aners heb ik wle een paypal account....



Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen