|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Het duurt nog even, maar als ik antwoord krijg en hij doet het niet voor cash, kan ik dan een beroep op jou doen? |
|
quote: Nou, vaak beginnen ze met hele lage startprijzen. |
|
De Omega Conspiracy cd zou ik ook nog graag een keer willen bemachtigen! Maar die is toch nog gewoon verkrijgbaar? |
|
ja dei Cd is gewoon verkrijgbaar zit op Candlellight records geloof ik raar labeltje trowuens, vind het echter niet zo'n sterke CD! |
|
Ik wil graag mijn Agent Steel verzameling compleet hebben. Heb je ook de nieuwste cd? Hoe is tie? |
|
ja doe is super al vind ik John Cyrris een stuk beter dan die nieuwe zanger (Bruce Hall)... Die Omega Cospiracy is ookw el aardig maar wel de minset die ze gemaakt hebben. maar als je AS fanaat bent zeker halen! |
|
quote: Aardig maar niet spectaculair. Mijn favoriete A.S. cd blijft het debuut plus de "madlocust rising" cd. Overigens vond ik Evildead nog veel beter, meer thrashy. |
|
quote:doet eht er dan toe alstie goed is of niet? als je je collectie compleet wil? ja hij's goed hoor maar nix vgl bij wat Atilla zegt Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
EVILDEAD rules! Ik vind al hun Cd's geweldig, heb ze ook allemaal, die eerste mini heb ik nog lang naar moeten zoeken! |
|
quote: John Ciriis! |
|
quote: Je bedoelt beter? Of slechter? |
|
midner goed Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik vond Omega Conspiracy ook niet zo'n goede plaat, heb hem ook niet gekocht. Ordr of the Illuminati is echter weer el een verschrikkelijk goede plaat IMO. En natjuurlijk de eerste drie cd's... |
|
Ik hoorde geruchten dat ze in Hardenberg staan in mei. Weet iemand daar meer over? (+schaamteloze omhooghaalpoging van topic over een der beste bands ) Life doesn't get much better than this! |
|
Laten we hopen dat ze dan ook nog ergens anders komen. Biebob bv. |
|
Laten we hopen dat ze uberhaupt komen. Tot nu toe al 2x afgezegd en 1x een halfbakken optreden van ze gezien (of naja, halfbakken.. geen agents of steel ) Life doesn't get much better than this! |
|
haha, gaaf nummer is dat wel. "Masters of Metal! Agents of Steel!!" [Dit bericht is gewijzigd door Grom op 17-02-2004 16:12] |
|
Da's toevallig, die heb ik gisteren weer eens een keer gedraaid, had hem al enkele jaren niet meer gehoord. Toch is unstoppable force duizend keer beter dan Skepsics (ofzoiets...) |
|
vind je ik ga toch echt liever voor : Skeptics Apocalypse Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
mwah, 1000 maal is wat overdreven, Skeptics Apocalypse is erg gaaf, maar Unstoppable Force net iets gaver inderdaad. Life doesn't get much better than this! |
|
o.k. beetje overdreven van me |
|
ach beide gaaf maar UF heb ik vaker gehoord en lusiter ik ook liever terwijl Skeptics 'Agents of Steel' heeft.. |
|
Dee songs van het debut zijn aanstekelijker maar die twede is een stuk beter geproduceerd... Moeilijk kiezen het zijn iig mijn favo AS platen die latere met die nieuwe zanger zijn toch minder! Omega Conspiracy vinnik niet veel aan op 1 nummer na, en die nieuwe is wel een stuk beter, maar klnikt weer veels te steriel, de drums komen rechtstreeks uit een PC lijkt het wel..een echte protools plaat! maar ja als John Cyriis hem had ingezongen was het toch een highlight geweest! Vind het nog steeds een leuke plaat hoor.... |
|
De produktie van S.A. is inderdaad niet echt geweldig maar daar kan ik wel mee leven. Ik vind de zanglijnen van S.A. te rommelig, niet zo strak als op U.F. en daar heb ik meer problemen mee. Op Agents of Steel na dan |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |