|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Agent Steel was zeker goed te doen, de betere band van de dag! Zanger lag elke x strak van het lachen Hij wist op een gegeven toch ook niet meer wat het volgende nummer werd? Ook lekker mee gebrult op Agents of Steel [Dit bericht is gewijzigd door Visor op 06-06-2004 22:10] Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Masters of metal, agents of steel!!!!! (ja kheb het nog steeds in mijn hoofd ja ) O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
AGENT STEEL: 'Live @ Dynamo Open Air' DVD Due Next Week - Mar. 16, 2005 Scarlet Records has set a March 21 release date for the new AGENT STEEL DVD, "Live @ Dynamo Open Air". The complete track listing for the effort is as follows: 01. Guyana (Intro) 02. Unstoppable Force 03. Rager 04. Illuminati is Machine 05. Ten Fists of Nations 06. Bleed for the Godz 07. Forever Black 08. Wash The Planet Clean (new song) 09. New Godz 10. Know Your Master 11: Agents of Steel Bonus Selections: 12. Children of the Sun 13. Mad Locust Rising 14. Earth Under Lucifer 15. Avenger View the DVD cover at this location. As previously reported, AGENT STEEL will celebrate the 20th anniversary of their classic "Skeptics Apocalypse" LP by performing the album in its entirety at the Raise Your Fist festival on March 26 at at Podium in Hardenberg, Holland. Other acts scheduled to appear at the festival include DEATH SS, GIRLSCHOOL, ATOMKRAFT and JAGUAR. AGENT STEEL are also scheduled to perform the "Skeptics Apocalypse" album in its entirety again at the Keep It True IV Festival on April 2 at Tauberfrankenhalle in Lauda-Koenigshofen, Germany. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Yeah, zowel bij raise your fist als keep it true prsent. Gaat heerschen. Life doesn't get much better than this! |
|
is dit nou het hele concert van de Pre-party? Of is er tijdens hun optreden op Dynamo ook nog gefilmd? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
AGENT STEEL: New Song Posted Online - July 17, 2007 A new track by California-based metallers AGENT STEEL, entitled "Hail to the Chief", has been posted to the Mascot Records MySpace page. http://www.myspace.com/mascot The song comes off the group's new album, "Alienigma", due in September via Mascot Records. (artwork by Dimitri Patelis). "Alienigma" track listing: 01. Fashioned From Dust 02. Wash The Planet Clean 03. Hail To The Chief 04. Wormwod 05. Liberty Lying Bleeding 06. Hybridized 07. Tiamats Fall 08. WPD 09. Lamb To The Slaughter 10. Extinct AGENT STEEL will team up with VICIOUS RUMORS and AFTER ALL for a European tour in the fall. http://www.agentsteelonline.com [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-07-2007 11:43] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ah goede zaak Skeptic's en unstoppable zullen ze wel nooit meer evenaren, maar het blijft een geniale band Life doesn't get much better than this! |
|
Is die oorspronkelijk zanger al teruggebracht door de aliens?? zonde dat die gast niks meer in de muziek doet (voor zover ik weet) want die heeft wel alle allergeniaalste agent steelnummers geschreven |
|
quote: Die is volgens mij al weer een paar jaar geleden "teruggevonden". Dacht dat ie ook weer in de muziek bezig was, maar weet even niet meer wat precies... edit: In 2001 dus alweer ja... [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 18-07-2007 13:24] spelfout weggehaald... |
|
Hm, dat nieuwe agent steel nummer is zeker niet slecht, maar helaas niet zo bijzonder imo. Die Stellar Seed is toch een demo? Die natuurlijk niemand heeft (gehoord). Of wel? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Raise Your Fist was echt geweldig inderdaad! Toch jammer dat het maar bij 1 editie bleef, geniaal gebeuren! Agent Steel op zondag 9 september in Rijssen (Lucky) te zien tijdens Metal Meltdown 2. Samen met Candlemass, Vicious Rumors, Inhume, After All [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-07-2007 17:43] |
|
Ja, ik wil ze ook wel zien. Laatste keer met exodus etc hadden ze geruild met een andere band qua volgorde en heb ik ze gemist. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Hopsa naar Rijssen reizen |
|
Maar waar de fuck is dat in godsnaam??? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Riesn ligt deels in Twente en deels in Overijssel. |
|
quote: Ja, inderdaad, hij had toen een project dat heette Pontius Prophet. Overigens schijnt hij geboren te zijn als Joao Campos. De laatste jaren is het echter zeer stil rondom zijn persoon. Ben benieuwd naar de nieuwe Agent Steel; Omega Conspiracy vond ik erg sterk, Order of the Illuminati (dat zou toch de nieuwe bandnaam worden) vond ik al wat minder... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Behoorlijk geschift nummer, Godz of Man. Mocht je het willen hebben, mail me maar even. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
Ok, ik heb naar je gorefest adres gemeelt. Thanks! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Stellar Seed is maar een one track demo, te beluisteren met media player. Pontius Prophet-Demo 1988 met de tracks Black Sacristy en Rites of Hatred is zeer zeker de moeite waard. John schijnt inderdaad niet meer in Japan te zijn bij de 7de dag passivisten (144.000 gone). |
|
quote: Waar gaat dit allemaal over if I may ask? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
De 7de dag passivisten is een geloofsovertuiging, waarvan alleen hun de uitverkorene zijn. Volgens de overtuiging zijn hun door god de uitverkorene. En het aantal 144.000, die door god worden geaccepteerd. Daar scheen John Cyriis ook lid van te zijn, en overtuigd van te zijn, wat uit oude interviews bleek. |
|
hoppa... mijn nieuwe aankoop van gisteren voor 2 euro (die mocht wel in dit topic vond ik) |
|
Klinkt me alsof de Jehova's Getuigen (die van de 144.000) en de 7de Dag Adventisten door elkaar gehaald worden. Maar wat dondert het ook: alle religies zijn eng. Overigens werden veel van de nummers van Skeptic's Apocalypse hoofdzakelijk door Kurt Colfelt (van Holy Terror) geschreven, waar John Cyriis (Joao Campos) de credits voor inpikte. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |