|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Als iemand die demo EP van de (nog niet nader genoemde) Incubus van Mike Browning heeft: interested! Harmony Dies Vol. 1 is natuurlijk ook welkom. |
|
quote: Die heb ik op tape dankzij de good old tapetrading dagen....ergens. Moet ik effe opzoeken. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
jah een echte goede death metal band blijft toch DEICIDE |
|
Altar... En voor de ouwetjes Polluted Inheritence |
|
possessed zzz |
|
quote: Ik heb em op mp3 voor je. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-03-2004 23:09] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Jup, die heb ik afgelopen zaterdag nog gezien in Kalashnikov in Terneuzen. 10e keer dat ik ze zag, en een van de beste keren tochwel. [Dit bericht is gewijzigd door Grom op 08-03-2004 9:22] |
|
Aanraders op deathmetalgebied Nile, Monstrosity, Pessimist, Atheist, Cynic, Death, Morbid Angel, Decapitated, Vader, Behemoth, Zyklon, Bloodbath, Grave, (oude) Entombed, Dismember, Cryptopsy, Suffocation en zo nog wat bands Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Pestilence, maar die zullen ook wel eerder genoemd zijn Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Is al op tape geregeld via Ricardo, maar evengoed bedankt . |
|
Capharnaum, technische death metal band met leden van Trivium en Monstrosity. http://www.capharnaum.org/dloads/fractured%20mastered.mp3 [Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 08-03-2004 15:10] dood |
|
Ravager Castigate Vomitory There is no religion higher than Truth! |
|
Nieuwe tips: Capharnaum (Duits) Necrophagist (Amerikaans) Gory Blister (Italiƫ) Psycroptic (Tasmaans) Spawn Of Possession (Zweeds) Brutus (Nederlands) Dissenter (Polen) Allemaal nog relatief onbekende bands, met name de eerste drie, die het zeker verdienen om succes te hebben. Natuurlijk kan ik ook alle al bekende bands gaan opnoemen, maar dat heeft feitelijk weinig zin. Rotting away is better than being gay |
|
Nogmaals: De nieuwe Divine Empire !! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Over Divine gesproken, kent iemand Divine Rapture (op Listenable)? Edit: en de nieuwe In-Quest, geweldig Belgisch spul. [Dit bericht is gewijzigd door Kadaver op 10-03-2004 14:01] Rotting away is better than being gay |
|
Hier is een tip voor liefhebbers van strakke kneiterharde Death Metal: Mail je adres naar info@xenomorph.nl en ontvang geheel gratis een 2-track promo-exemplaar van het nieuwe Xenomorph album "Necrophilia Mon Amour" dat deze zomer zal verschijnen. Zolang de voorraad strekt! |
|
quote: Ze komen niet uit Duitsland, maar uit de US (Florida, om precies te zijn). Goeie band, dat zeker! Deel 1 in een reeks van nieuwe Willowtip releases (kan niet wachten op Arsis en de nieuwe Vulgar Pigeons albums op dat label!). |
|
Leuke topic, wie heeft dit verzonnen Heer Krieg? TIPS: Prejudice-Dominion of chaos(Painkiller) Gorgasm-Masticate to dominate Mutilation-Possessed by reality(CRASH) Hate-Awakening of the lair(en hier zit Lords of Metal helemaal fout) Serial Butcher-Genocide Landscape (KILLER) Killaman-Killaman(Zit tussen Six feet under en Deranged in. Displeased) Abominant-"Upon black horizons(Death gasm Records) Cryptopsy-Ungentle exhumation(Killer op Galyrecords) Deicide-Scars of the crucifix Infinited Hate Verstuur uw reaktie. Bij deze. |
|
quote: Godver, dat was best wel een blunder, Necrophagist en Capharnaum door elkaar halen. Voor de goede orde dus: Capharnaum komt uit Amerika en Necrophagist uit Duitsland. Verder kun je er als DM-liefhebber er van uitgaan dat alle bands van Unique Leader en Relapse goed zijn. Rotting away is better than being gay |
|
quote: Zeker, dat heerscht Rotting away is better than being gay |
|
Malleus Maleficarum Comsuming Impulse Testimony Of The Ancients verplichte kost! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Als DM liefhebber zit ik bij Unique Leader zeker wel goed, maar bij Relapse niet altijd. Relapse heeft wel altijd bands die net wat anders zijn, en dat pakt voor mij niet altijd goed uit. |
|
Immolation Devious Escutcheon Deranged Deeds of flesh Brutus Fleshgrind Gorguts Ik weet niet of ze allemaal genoemd zijn. |
|
The Legion |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |