|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Requiem Death metal, maar dan anders.. beetje vreemd, wel lekker. |
|
quote:sja... Nogmaals: Drawn and Quartered!!! Trauma Despised Icon Lost Soul Luciferion The Red Chord Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Drawn & Quatered staat nu hier te blazen, ik was nieuwsgierig geworden na de recensie Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hehe, ik beschouw het zelf ook niet als obscuur hoor, maar kon deze bands niet vinden op die Pandora site en daarom maakte ik daar maar een grapje over @FRNK: Mithras is technische old school death, qua sound ligt het wel in de buurt van de oude Morbid Angel, het is alleen een stuk vager nog Unmerciful is een band die volgens mij nog niets uitgebracht heeft, heeft wel al wat mp3's op de site staan. Er zitten 2 Origin leden in en de muziek lijkt daar dus ook erg op, het is alleen iets minder blast en iets meer structuur, ik denk dat hun eerste CD nog gaver zal worden dan de Origin cd's! De bands die jij verder noemt ken ik idd al @MM: Requiem zal ik eens op gaan zoeken Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Luciferion heb ik nog niet kunnen vinden, Despised Icon was ik niet zo van gecharmeerd. The Red Chord is gaaf maar is naar mijn mening een mindere versie van Between the Buried and me. Lost Soul is gaaf, maar toch niet zo heel erg technisch? Toch eens naar die nieuwste CD luisteren. Die andere 2 zal ik eens uit gaan checken Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Drawn and Quartered is dus echt goed, het doet wel erg aan Immolation denken op het eerste gehoor, vooral zang, maar na mate het vordert hoor je toch echt een redelijk eigen smoel met eigenzinnige riffs en ritmes vette aanrader en eindelijk weer een DM plaat die boven de rotzooi uitsteekt. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Lost Soul technisch? Ach nee, niet op een manier van vreemde ritmes, technisch gepingel enzo, maar hun laatste plaat Chaostream BEUKT WEL ZO GODSGRUWELIJK HARD!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
LOST SOUL!!!!!! en de laatste Hate en Machetazo signature |
|
dat laatste nummer van Midian (Take Me To Midian) is ook lang niet slecht Faustian Spirit of the Earth |
|
Kent iemand hier Vornagar? Kwam laatst toevallig op hun site en klonk erg lekker (melodieuze death) Hebben 1 cd uit, Bleeding Holocaust maar kan ik nergens vinden helaas. Vette drummert ook trouwens, staat wel een filmpje van op hun site ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
http://www.zwaremetalen.com/recensie/5744.html Hacavitz Dikke aanrader voor (oude) Morbid Angel fans. spelfout weggehaald... |
|
Ik vind Myrkskog (album: Superior Massacre) erg gaaf. Beetje grindcore/death achtig, maar ik hou niet van grindcore dus valt mee. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Putrid Pile voor Prostitute Disfigurement fans signature |
|
quote:Je moet de voorganger en de demo eens luisteren Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Fuck yeah, supervet. Ik ben vrij bekend met Scream of the Mourning Star en Chaosstream, en ik moet zeggen dat ik de eerste zeker de beste vind. Übermensch ken ik nog niet echt helaas, zal er eens achteraan gaan. quote: Anaclasis oid? Wat een saaie schijf is dat zeg. Oudere werk (Cain's Way & Holy Dead Trinity) is een stuk beter imo. quote: Ken ik niet, ben benieuwd [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 06-04-2006 23:21] |
|
Wie is hier bekend met het album "Black Force Domain" van Krisiun? |
|
ja die heb ik ben ik niet echt wild van signature |
|
Waarom niet? 't Is een van m'n favo death metal albums, lekker smerige sound, hou ik wel van. |
|
Ik kan deze aanraden: - Lamb of God (death/core, vooral de eerste drie albums zijn geweldig, eerste album is trouwens uitgebracht onder andere bandnaam nl: Burn the Priest - Blood Red Throne - Iniquity Edit: Laatst Requiem gezien en dat beviel goed. [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 06-04-2006 23:40] |
|
quote: Op zich wel goed, maar ik ben meer weg van Conquerors. Is een ander Krisiun prcies net als bij ANgelcorps, the inexorable is ook mn favo, de rest komt wat achter signature |
|
quote: lekkere grintkeur y01 Suck my piss |
|
quote: "Collection of butchery" is echt mega bruut!!! Superschijfje "The pleasure in suffering" is ook niet mis maar draagt toch minder mn voorkeur weg tov van eerdere cd... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
|
|
Luister de laatste tijd veel naar Canadese bands, zoals Neuraxis, Quo Vadis, Augury en Martyr..allen vette aanraders! Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |