|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja lekker |
|
quote: Ken ik niet maar als WMP dingen lijk Gorguts bedoelt, da's mijns inziens geen DM. En nu gaan we vegen |
|
quote: Ik ken enkel SepticFlesh en Job For a cowboy. Tja. Septic Flesh is mijns inziens nooit DM geweest, eerder melodieuze doom. Job For a Cowboy heeft een meerderheid core-elementen. Mijns inziens: Domains Death Congregation Nieuwe van Diocletian Violent Hammer Googtepunten van 2014 tot nu toe. En nu gaan we vegen |
|
quote: Op de nieuwe plaat niet meer. Hoe je SepticFlesh melodieuze doom kan noemen snap ik echt compleet niet en Gorguts is natuurlijk gewoon deathmetal. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 15-11-2014 17:01] |
|
Tja kijk, er zijn zoveel bands die die retrospectieve toer op gaan. Moker is ook zo'n band, Crawlspace...en nog velen dies meer. Ik kan dat allemaal moeilijk plaatsen/betekenis aan heven. En nu gaan we vegen |
|
quote: Laten we concluderen dat Septicflesh zich op een doorsnedige spectrum beheeft van death, doom en melodie. Esoptron althans toch de rest van hun disco heb ik verkocht of de moeite nie uitgecheckt. De laatste was Ophidian Wheel maar daarna is het kaf van de koren gescheiden en was het nie meer interessant (voor mij). Verandering van logo doet ook nooit een hoed omen te verwittigen. En nu gaan we vegen |
|
quote: Omdat een band niet voldoet aan jouw bijzonder kortzichtige opvattingen van een genre, speelt die band dus gewoon niet die muziek. Vermoeiend als je zo beperkt bent. |
|
Monument of Misanthropy gvd signature |
|
Nee, Septic Flesh zit niet op een doorsneegebied met doom. Die band heeft geen klotenklapper met doom te maken. Wat betreft Gorguts, ik vind het een overschatte rukband, als je dat geen death metal vindt dan heb je duidelijk geen enkel benul van wat death metal is en voor staat. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Des gouts et des colours monsieur. En nu gaan we vegen |
|
quote: Het is dan ook metal voor iets. Niet te progressief allemaal. Da hoeft nie en da hoort nie. En nu gaan we vegen |
|
Deserted Fear www.desertedfear.de www.facebook.com/desertedfear 6 dec. te zien in Het Podium te Hoogeveen Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Ah, redelijk lekkere wijven! Geluid uit en het is prima tijdsvulling. Dat blijft toch raar, playbacken in een videoclip. Hafgufa |
|
quote: Zei ik al, volgens jouw zeer beperkte en verder ook niet bepaald ter zake doende mening. Ik heb m'n death metal graag progressief en avontuurlijk. |
|
nomnomnom [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 16-11-2014 16:51] signature |
|
Hier krijg ik ook een hardje van lekker avontuurlijk ook signature |
|
[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 16-11-2014 16:58] |
|
Iemand bekend met Agonyst? |
|
quote: Oei. Caron's reactie eerst maar even afwachten... Vet nummer! [Dit bericht is gewijzigd door -Sirius- op 17-11-2014 10:33] Serve another god......lose another dream |
|
Meeste bovenstaande basketbal petje tech death metal...ik heb er niet zoveel mee. Uit Sneek. Old school shit wat niet vernieuwend wil wezen maar gewoon lekker ramt. 7" is uit op wolfsbane records. bub |
|
Sotajumala uit Finland! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Heerlijk vette 7"/demo. Zat er net zelf aan te denken om hem hier te posten, maar je was me voor :-) Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: bub |
|
quote: Ik klik daar niet op. Ik zie venten met plastron liggen en laat deze kelk gewillig aan mij voorbij haan. Waarom trouwens allemaaal youtube??? DM hoeft niet op youtube te staan. Echt nie. En nu gaan we vegen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |