|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
UNLEASHED! |
|
Dark Remains one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Heeft er hier al iemand Harakiri geluisterd? Kijk voor de review op de frontpage. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
heb de laatste 2 Cds, erg vette band! |
|
Als het bruut mag, Death van Belgische bodem: -Ill fares the land -Suhrim : dit MOET je gehoord hebben, vooral live erg sterk I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
een van de vetste death metal platen die ik heb is die van INFESTER.. ben de naam even kwijt, maar het is geniale shit! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: hmm geef mij maar ...Fot Victory ui 1994, BEREPLAAT |
|
beetje probleem is, ik ben hele goeie vrienden met boltthrower geweest...vooral met Karl..en toen Andy en Karl weggingen was BT voor mij over en uit eigenlijk, die gast van benediction vind ik helemaal niks bij BT...Karl was een heel belangrijk onderdeel en karakteristiek voor BT...zou hetzelfde zijn als er iemand anders zou gaan brullen bij elke bekende band die je kent, er verandert gewoon iets helaas. Dus daarom voor mij alleen BT met Karl, is iets persoonlijks dus. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
nog een leuke band die ik onlangs heb leren kennen: Soils Of Fate Crime Syndicate is een bijzonder leuk album REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Tja dat kan wel zijn, maar laat ik Cryptopsy als voorbeeld nemen. Ze zijn er met Whisper Supremacy en And Then You'll Beg echt niet slechter van geworden, zelfs beter. Wil maar zeggen dat een frontman zekere invloed heeft, maar dat wil niet zeggen dat de muziek ineens veel slechter is. Geef het een kans zou ik zeggen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ja ik had hem thuis en ook een paar keer geluisterd, maar ik vond het gewoon niet wat het hoort te zijn, dus ik heb hem weggegeven, iemand anders ook weer blij Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik heb pas "Harmony Dies - Impact" aangeschaft. Heeft 1 van jullie heren (of dames) deze al gehoord. Ik vind ze best wel strak klinken. Meningen? There is no religion higher than Truth! |
|
MORTICIAN is gewoon BRUUT |
|
Nabua Vonveilla |
|
Panzerchrist heeft een nieuwe cd uit genaamd Roomservice. Daar ben ik wel zeer benieuwd naar. Hun vorige album vond ik echt te gek. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Hmmm -- ik kan er naast zitten met m'n demente harses, maar was 'Harmony Dies' niet de naam van Paradise Lost, voordat ze Paradise Lost gingen heten? Waar komt deze 'Harmony Dies' vandaan? |
|
Harmony Dies is een verre van spectaculaire duitse band. None of us are saints - Albert Fish |
|
-Decapitated -Vader -Lost Soul -Virulent -Deifecation -Grave -Aborted -Dying Fetus -Incantation zijn erg goede bands, de moeite waard om ze eens te gaan luisteren!! |
|
Skinless - From Sacrifice to Survival nog maar is een keertje, geweldig lekkere schijf is het. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Jij hebt er helemaal geen verstand van joh I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Nou...dat is dan altijd nog jou schuld. Je bakt er weer niks van. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Ik heb gisteren weer eens Choronzonic Chaos Gods van Centurian opgezet. Het blijft een fijn plaatje om af en toe te draaien. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik heb Liber Zar Zax en om heel eerlijk te zijn doet het me niet veel. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Die vind ik zelf ook het minste. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |