|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Inderdaad heerschende bands..voor uw shot prima kwaliteits deathmetal verwijs ik u allen door naar Galy en Willowtip records Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Of Neurotic. Psycroptic heerscht namelijk! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: KIJK! dat zijn de betere quotes. Suck my piss |
|
quote: Ook ontdekt idd On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Pitbulls In The Nursery schijnt ook erg leuk te wezen... Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Bloodbath... nuff said! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Jazeker Centinex vin ik ook wel een goede band. Jammer dat ze gestopt zijn ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Mithras beetje wennen aan het drummachien, maar klinkt best ok psychidelische gitaarbewerkingen en Zyklon-achtig gezang. Betrekkelijk experimenteel Duidelijke Morbid Angel invloeden signature |
|
quote: Die heb ik hier ook liggen, maar nog slechts 1 keer oppervlakkig beluisterd. Gave Mehuggah achtige death metal... spelfout weggehaald... |
|
quote: |
|
Skinless, ik ben benieuwd naar de nieuwe (wel zonder John Longstreth ) Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
Die nieuwe Scar Symmetry heerscht onbenullig Wat een grunts ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Onbenullig? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Dat snap ik ook effe niet, maar het is voor mij al de plaat van het jaar ja!! GE-WEL-DIG!! spelfout weggehaald... |
|
Heb 1 nummer gehoord. Klinkt errug vet ja! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Weet je serieus niet wat onbenullig is of? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: De combinatie met het woord "heerschen" is, ehm, nogal... onbenullig. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
gewoon beuken. Suck my piss |
|
quote:Leg uit. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
onmeunig |
|
Asphyx.. heerlijke death Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
eerlijk is eerlijk, mijn favoriet blijft Necrophagist. Heerlijk afgezaagd, he! |
|
quote: Inderdaad, ze kunnen leuk spelen maar dat is het. Ik vind Epitaph wel een aardig album, maar als je dit de beste Deathband vind ken je of geen andere bands of je hebt geen smaak. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
*schuift het heel subtiel af* EMOTIONELE WAARDE! hihi! nja, wat alles betreft heb ik weer een andere favoriet. Denk ik aan overbrengen van ideeën, dan ga ik voor Vile. Denk ik aan bruut hakken, dan ga ik voor Obituary. Enz enz enz. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |