|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Suck my piss |
|
beste cd? dood |
|
quote: Ja ik vind het ook complete onzin, baanbrekend is het sowiezo al niet. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Alsnog vind ik hem best goed wegluisteren! Komt misschien omdat ik niet zo'n grote death-liefhebber ben, maar ik vind dat zeker geen slechte cd! |
|
quote: Heb nooit beweerd dat het een slechte cd was, ik vind het gewoon te standaard spul. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
jaja cc heeft al jaren last van het bzn syndroom! als je er 1 van hebt heb je ze allemaal(alleen het hoesje veranderen ze elke keer) het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote: Tja helaas wel ja, maar goed. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: STANDAARD Zie de verschillen. Zie de punten in alle huis aan huis Metalbladen. Cannibal Corpse komt daar het hoogste uit. Nou weet ik dat Metalbladen ook standaard zijn, maar toch. Ik vind Deeds gewoon te standaard Death Metal spul. Deeds of flesh is zeker wel goed, maar sinds Path of zit er nauwelijks geen groei meer in. In de nieuwere schijfen van CC hoor je steeds vernieuwde dingen. En dus zit CC in de lift. Maar ja daar hebt u geen oog(oor) voor. [Dit bericht is gewijzigd door Faust op 13-03-2004 16:47] |
|
quote: onzin, ik vergelijk met eerdere platen die ik al genoemd heb. Ik zie geen vooruitgang en als je ze live ziet dan weet jij ook heel goed welke nummers van welke cd's vaak gespeeld worden. Juist dat zijn de nummers ten tijde van Chris Barnes, die slaan ook het beste aan bij het publiek. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: WACHT even. Hoeveel keer mocht u CC live aanschouwen? Chris Barnes die maakt nu HARDcore met Six feet under Sinds dat CorpseGrinder de grunter werd van CC, is de standaard Death Metal verdwenen. En Pat o Brien heeft wat meer voor afwisseling gezorgd in de sound van CC. Wat dacht u van Thrash riffs die nauwelijks waarneembaar waren tijdens het bewind van Barnes. En volgens mij slaat I will kill you het beste aan(met CorpseGrinder) Natuurlijk zijn de albums waar Barnes te horen was super. Maar de tijd na Barnes is de band (die gevangen zat in 'n web gemaakt door Barnes)enorm gegroeid. En ga me nou niet vertellen dat dat niet waar is. En volgens mij was jij nog 'n kleuter toen Barnes met CC het eerste album opnam. Hoor de verschillen, productie en de instrumentenbeheersing ten tijde van Barnes en/of nu met Pat en CG. Nee jongen jij komt pas kijken. Je hebt er geen ballen verstand van. Vind u Morbid Angel ook standaard? Nee want die beheersen alles. Maar als u goed luistert is Heretic gewoon 'n herhalingsoefening van Fomulas en Getaways. Maar Heretic is wel adembenemend. [Dit bericht is gewijzigd door Faust op 13-03-2004 17:45] |
|
ja prima faust, ik denk dat dit een subjectieve kwestie is. Naar mijn idee is CC al gestopt na Vile. Er is daarna weinig boeiends kwa nummers verschenen en dat lijkt met de nieuwe cd ook niet echt verandert te zijn. En het klopt dat ik nog niet zo lang meedraai, maar lang genoeg om een duidelijke mening hierover te kunnen hebben. En trouwens heretic zitten wat dat betreft ook maar een paar goede nummers tussen, wederom spreekt mij het oude werk meer aan. Convenant, Altars. [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 13-03-2004 19:45] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Dan vind je dat maar. ik vind de nieuwe cc een supercd smaken; verschillen nu eenmaal. en wat kan mij het schelen dat die "standaard" is, als de nummers maar okee zijn. |
|
Goddamn! Die nieuwe Dismember klinkt ook weer niet verkeerd! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: En zo is het maar net. Je bent 'n Death Metal fan of je bent het niet. Mooie woorden |
|
quote: Meneer Robert helemaal mee eens. Een Death Metal plaat pur sang. |
|
quote: Wow! Kreeg gister deze schijf in m'n klauwen, dit is wel zeker één van de meest brute deathmetal aanslagen die ik ooit gehoord heb This is Zodiac speaking... |
|
Nephasth, Braziliaanse death metal. Ze hebben heel goed afgekeken bij Krisiun hoe het moet, en het drumgeluid op hun nieuwe cd klinkt op cd-lengte wat onnatuurlijk en af en toe vervelend, maar verder wel erg brute DM! |
|
ff reclame, http://www.pitfather.com/music/grindminded.wma Old skool death metal .. Is nog een ruwe mix van ons binnenkort uit te komen cd met projectnaam "Rotted beyond recognition"... Hou het in de gaten op www.grindminded.com Een kleine snol zit zo vol. |
|
Kan het hier niet beluisteren ... maar die titel ziet er een beetje standaard uit ... Er mag wel wat meer creativiteit in death metal ... |
|
Tip. http://www.unmatchedbrutality.com/playlists/liturgybroadband.m3u Samenwerking tussen Brodequin & Disgorge. if you don't like the topic don't reply.. just let it die |
|
quote: Mee eens de hoesjes zijn nog niet gedrukt en ik denk nog steeds na.. daarom projectnaam.. Het nummer heet "Saskia du Quelle".. geeft toe, das nog best wel origineel Een kleine snol zit zo vol. |
|
Zekers, dat klinkt wat uitnodigender |
|
Visceral Bleeding! http://www.zwaremetalen.com/recensie/2585.html Heerscht voor mij de nieuwe Suffocation eruit deze maand denk ik! |
|
Lijkt veel op Spawn Of Possession, wel vet "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |