|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
blijft één vd beste vd laatste tijd signature |
|
Ragt er lekker in. De videoclip an zich vind ik niet zo. |
|
quote:Ach ja... gewoon veel beelden uit de pilot vam Mr Pickles https://www.youtube.com/watch?v=fDa9DVuwRDc |
|
quote:Muzikaal best te pruimen, lekker rossen. Tekstueel niet helemaal mijn ding, maar ik kan de woede jegens mensen die de gruwelijkere dierproeven uitvoeren goed begrijpen When your people matter, menstrual health matters |
|
1. Horrendous - Anareta 2. Hate Eternal - Infernus 3. Sarpanitum - Blessed he my Brothers 4. Cattle Decapitation - The Anthropocene Extinction 5. Gruesome - Savage Lands 6. Abyssal - Antikatastaseis 7. Black Breath - Slaves Beyond Death 8. Lost Soul - Atlantis... 9. Putridity - Ignominious Atonement 10. Adversarial - Death, Endless Nothing and the Black Knife of Nihilism Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nog wat solide 2015 releases: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-12-2015 1:09] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zuid-Amerikaans ftw signature |
|
quote: En daarom moet ik helemaal geen teksten lezen. VIESPEUK!!! |
|
lekker signature |
|
Pyorrhoea - I am the war Fleshgod apocalypse - Oracles Vital remains - To hell with god Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Nog wat 2015 releases: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-01-2016 16:47] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nightmarer - Ceremony of Control https://soundcloud.com/nightmarercult/ceremony-of-control-chasm-ep quote: Bron: http://www.metalinjection.net/latest-news/exclusive-check-out-the-brand-new-multi-national-death-metal-band-nightmarer-as-they-claw-their-way-into-existence-with-ceremony-of-control |
|
Nightmarer is gaaf! Ceremony of Control is de nieuwe meespeeltrack voor een wedstrijd van Sickdrummer. De nieuwe EP van Grave Miasma is echt gruwelijk goed! Old school, maar wel met proggy twists. De link naar de stream: Endless Pilgrimage |
|
Dit kan wel eens de beste deathmetalplaat van het jaar gaan worden: Blood Incantation - Starspawn Het album wordt uitgebracht op Dark Descent Records en verschijnt op 19 augustus, maar is al te streamen via de website van Decibel. Heerlijke spacy en proggy deathmetal met invloeden van Morbid Angel, Demilich en Timeghoul. Ook af en toe een flinke scheut psychedelica. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 02-08-2016 18:52] |
|
fijn ja signature |
|
Fuck die nieuwe death metal shit.. Gewoon deze ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik vind dit wel lekker klinken: |
|
I rose in purest winter. The ripped canvas of the dark sky. Fierce I go into the night. As rain runs upon me. |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Finse old school death metal met doom invloeden. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Als je de laatste Morbus Chron-plaat gaaf vond moet je deze echt gaan beluisteren: Voor fans van het recente werk van Gorguts en Ulcerate: [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 19-03-2017 19:07] |
|
Echt het soort death metal dat ik, op Abyssal na, helemaal niet trek. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ik vind Abyssal (op de laatste plaat na dan) dan weer helemaal niks. Te veel sfeer boven inhoud wat mij betreft. |
|
Verdomme, wat is die nieuwe Artificial Brain-plaat gaaf! De buitenaardse liefdesbaby van Gorguts en Wormed met nog een goede scheut blackmetal er doorheen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |