|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Je hoeft op een forum niet interessant proberen te doen. Echt niet. Laat ik gewoon maar m.i. goede, hedendaagse death metal posten. Op Youtube, met wellicht zelfs een petje op. Of niet. [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 17-11-2014 17:21] |
|
Youtube heerst. Ik zie het probleem totaal niet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Het probleem bestaat alleen bij mensen als Caron, zij die zich true willen doen voorkomen, maar daar, uiteraard, compleet in falen. Waar zouden we zijn zonder YouTube. Dan zouden de jonkies van een pareltje als dit verstoken blijven (met een jonge De Tegenpartij op gitaar) Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
BR00TAL1111 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ja, laten we anders wat communiceren over muziek of wat flauwe humor verkopen. Da's beter ja. Vanaf nu. Ok? En nu gaan we vegen |
|
quote: "Falen in true overkomen." Leuke boutade. En nu gaan we vegen |
|
quote: Ja ik vond 'm ook wel gaaf. Moet ik er wel bij zeggen dat dit nummer nogal een groeier was voor mij; het heeft eventjes geduurd voordat ik 't echt gaaf vond. De clip slaat natuurlijk nergens op, maar dat vind ik juist wel hilarisch. Uiteraard zullen de puristen het daar niet mee eens zijn. |
|
ietsje te veel op jumpgevoel gesteund, maar lekker lekker lekker op zijn tijd signature |
|
1. Gridlink - Longhena 2. Origin - Omnipresent 3. Vallenfyre - Splinters 4. Benighted - Carnivore sublime 5. Vader - Tibi et igni I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Vader? Hmm, vind 'm vrij saai. |
|
Imo hebben die laatste Vader platen duidelijk 'het heilig vuur' weer in zich. De jonge honden energie van de nieuwe bandleden (met name Spider) gekoppeld aan de ervaring van de bandleider verklaren voor mij dat de laatste 2 Vader platen topplaten zijn geworden. Vrij origineel en interessant plaatje hier: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Gave band ja, 1 van de must see bands op de komende editie van Neurotic Deathfest. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Afgelopen zondag gezien in Rotterdam een van de gaafste optredens die ik in 2014 heb gezien. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Dead Congregation, fijn. Bedankt voor de tip! Alles klopt aan die plaat, vind vooral de mix erg goed. Verder puike riffs en sterke solo's. |
|
Ook mooi hoe direct dat album is. Geen tijd verspillen aan een intro, twee snarehits en het is vertrokken met Only Ashes Remain Verder vond ik dit de vijf beste deathmetalplaten die ik dit jaar gehoord heb, tips zijn natuurlijk nog steeds welkom! 1. Fallujah - The Flesh Prevails 2. Benighted - Carnivore Sublime 3. Aborted - The Necrotic Manifesto 4. Prostitute Disfigurement - From Crotch to Crown 5. Dead Congregation - Promulgation of the Fall |
|
quote: Dit is wel erg vet! |
|
Jij weet! "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Mijn death metal top-5: 1. Vader - Tibi et Igni 2. Dead Congregation - Promulgation of The Fall 3. Cannibal Corpse - A Skeletal Domain 4. Vallenfyre - Splinters 5. Aborted - The Necrotic Manifesto Tegenvallers waren voor mij Benighted, Septic Flesh en Belphegor, die imo bijlange het niveau van hun vorige plaat/platen konden evenaren. Faustian Spirit of the Earth |
|
*Dead Congregation *Khtoniik Kerviiks *Domains *Diocletian *Blood incantation En nu gaan we vegen |
|
In 2015 komt Sepulchral Zeal uit! En nu gaan we vegen |
|
[Dit bericht is gewijzigd door SLAM! op 03-01-2015 14:29] Tomorrow, we're having you for lunch! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |