|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
immolation thread over Suck my piss |
|
|
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Is de naam Lecherous Nocturne hier al gevallen? Het laatste album van deze Amerikanen bevalt mij erg goed. Technische, agressieve death metal in het straatje van het oude Cryptopsy. Muziek die in de capabele handen is van o.a. Chris Lollis (gitaar) van Nile en Mike Poggione (bass) van (Monstrosity en Capharnaum. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Oeh, dat is nooit verkeerd, eens zoeken. Iemand bekend met Execration? Snoeiharde, snaarstrakke US death/grind, met, in mijn ogen, nét dat beetje meer overtuiging in het geluid, nét wat bruter als de middenmoot. Doet qua snelheid/techniek versus bruutheid niet veel onder voor de laatste Incinerate. Bééstige drummer! Eén cd uit, A Feast For The Wicked uit 2008 http://www.myspace.com/execrationbrutality [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 28-11-2008 16:54] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
signature |
|
signature |
|
Martyr, misschien niks nieuws voor een aantal mensen. Mijn inziens wel de beste technische deathmetal band op dit moment, innovatieve band met elke keer weer een goede CD die niet weer hetzelfde klinkt als de vorige. CD's die aan te raden zijn: Feeding the Abscess en Warp Zone. http://www.martyr-canada.com/ "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Wellicht dat mijn vraag hier op de verkeerde plek staat, maar ik heb nooit de moeite genomen om de diverse genres uit elkaar te houden. Ik ben op zoek naar bands in de stijl van Necrophagist; een duidelijke melodie, maar wel strak, snel en met een goede grunt. Het standaard 'raggen op die gitaar, knallen op die drums en schreeuwen met die whiskey-strot' is aan mij wat minder besteed.. Tips ende suggesties ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Lees eens mijn post boven jouw post Dat is precies wat je zoekt. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Spawn Of Possession? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Geen idee, zeg het maar. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Check! Dit is precies wat ik zocht! Edit: Z'n stem is niet helemaal m'n ding, maar oké. Een lekkere zware grunt ben ik meer fan van! [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 07-12-2008 22:08] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Death. |
|
Vital Remains misschien wat voor je? Meer in your face dan Necrophagist, maar rete strak en, zeker voor een brute deathmetal band, veel melodie. Komt die bulldozer grunt van Benton ook nog eens gratis en voor niks bij [edit] Vooral de laatste 2 vind ik super, het werk daarvoor heeft me nooit echt wat gedaan op de één of andere manier [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 07-12-2008 22:17] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: The Faceless! www.myspace.com/thefaceless www.last.fm/music/The+Faceless Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Thanks heren! The Faceless klinkt excellent, heer M! De rest ga ik morgen eens op m'n gemakje checken. @M: Damn, dit rost heerlijk de pan uit! Ik luister de afgelopen jaren wat minder naar metal, maar mijn hernieuwde interesse in strakke, technische death is niet te ontkennen! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
In dat rijtje: Psycroptic, Gorod, Capharnaum, Odious Mortem, Decrepit Birth, etc, etc |
|
quote: We aim to please Ik ben zelf niet zo van de technische death metal, behalve als het catchy is. Dus The Faceless + Necrophagist trek ik goed, iets als Psycroptic of Spawn of Possession is voor mij "eine Brücke zu weit" . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Dan vermoed ik, heer M, dat wij eenzelfde smaak delen op dat vlak. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Probeer de laatste Decrepit Birth ook, trouwens. Een erg jazzige deathmetal plaat met veel melodie en knap technisch geneuzel, maar het word nergens slaapverwekkend. Ik heb deze band op het afgelopen Neurotic Deathfest gezien, wat een spel, snaarstrak. Diminishing Between Worlds is voor mij nog steeds de deathmetal plaat van dit jaar. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 07-12-2008 23:34] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Die ga ik eens uitchecken. |
|
quote: Hehehehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |