|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
mja true love op het moment dat iemand een relatie heeft denkt iedereen dit is true love AARGHHH |
|
quote:nee, zeker niet, je voelt het wel aan in hoeverre het blijvend is... maar als er geen kans is op blijvende serieuze relatie, zou ik er nooit aan beginnen (persoonlijk) We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: nou je voelt het niet altyd aan, (tenminste bij mij is het een paar x fout gegaan ) mensen kunne heel achterbaks zijn kijk naar al die scheidingen. AARGHHH |
|
quote:als het echte liefde is, dan wordt men ook niet achterbaks...het is namelijk wederzijds het kan altijd fout gaan...gewenning en signalen van buiten/binnen af kunnen het hele gemoed om laten slaan...dit komt dan wel meestal voor bij kalverenliefde in de experimentele tijd het kan wel zijn dat jij zelf tot over je oren verliefd bent, en te blind bent om het aan te zien komen...en dat zuigt dikke negerpiemels We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: idd weer een teleurstelling AARGHHH |
|
quote:goh troost mij!!! ben er ongeveer eindelijk zover als mogelijk overheen na ruim 5 maanden...zag haar laatst nog met haar 'nieuwe' vlam (die ze al had voor ze het met me uitmaakte ) en ik voelde aleen haat, geen verlies meer... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Teleurstellingen bouwen karakter. |
|
quote:teveel bouwen psychopaten We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:Maar dat zijn wel mensen met een uniek karakter! |
|
quote: We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:je moeder? |
|
[quote]Op 4 augustus 2003 18:05 schreef HgarrothwulfF het volgende: goh troost mij!!! ben er ongeveer eindelijk zover als mogelijk overheen na ruim 5 maanden...zag haar laatst nog met haar 'nieuwe' vlam (die ze al had voor ze het met me uitmaakte ) en ik voelde aleen haat, geen verlies meer... [/quot] aahw troost mijn ex blijft zielig zag hem laatst en hij had veel schulden en profiteerde nog steeds nouja daar wil ik het niet eens verder over hebben das een afgesloten hoofdstuk . AARGHHH |
|
quote:idd... "prettige" onderwerpen komen hier soms wel eens in serieuze trant voor het is niet alleen maar geflame [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 04-08-2003 18:15] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Exen zijn er om gehaat te worden. En schoonmoeders.. |
|
quote: nou idd ja..ik krijg nog een verzakking als ik aan de laatste denk...brrr Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: nou met schoonmoeders heb ik nooit problemen gehad AARGHHH |
|
quote:Ik ook niet hoor, maar dat is meer een bakerpraatje. Exen heb ik voor 70%een grafhekel aan. Maar ja |
|
quote: schoonmoeders (sorry schatje) |
|
quote:Als mijn schoonouders tegen elkaar praten versta ik het toch niet (Bosnisch .. ) hehe, vanderest totaal geen problemen mee (overbezorgde moeder af en toe ) |
|
quote: mja ik vergeet ze het liefst ze waren het niet eens waard om te haten AARGHHH |
|
sommige exen blijven je gewoon achtervolgen |
|
quote:ik hoop dat je dat figuurlijk bedoelt? ik moet er niet aan denken dat elke ochtend dat ik wakker wordt zij het haar kop voor de ruit staat maar serieus: de littekens blijven en doen je herrineren aan het verleden...daardoor kijkt men na zo'n relatie nog wel 3 keer of het echt wederzijds is (lijkt me) We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: wel gehad maar daar maak ik korte metten mee ik blijf liever vrijgezel<oeps wrong toppic dan weer een ex terug te nemen ik heb een ex waar ik na een half jaar er pas overheen was damn dat voelde wel ff kut AARGHHH |
|
@ beladamanocta: hoe oud ben je dan als ik vragen mag? of je eerste serieuze relatie was al op je 12de, of je bent wat ouder dan ik We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |