|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
liefde is gay Trieste gast |
|
quote: ja ook als je als man op andere mannen valt... http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
dit topic is gestart door een meisje |
|
quote: um nee zit aan me bier en het lijkt me geen geschikte combinatie http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
cradle of filth is trouwens wql heeel erg gay geworden Trieste gast |
|
quote: sjah dan moet je maar naar een homo-ontmoetingsplaats gaan he http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Okee ik geloof wel in true love maar wil nu toch wel een tijdje alleen zijn. Is echt heerlijk gewoon doen en laten wat je zelf wilt. True love is voor mij het leven zelf [Dit bericht is gewijzigd door Voice_of_thunder op 07-11-2003 10:29] |
|
True love is gelijk god: Eerst zien en dan geloven. |
|
Liefde is voor diegene die het willen geloven. |
|
quote: how positively intelligent "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Voor jou misschien wel ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Touché !! |
|
quote: cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Mijn oma zei ooit: de enige echte liefde is tussen een moeder en haar kinderen, mee eens? (p.s. ik niet) "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Wow, dat is dan wel een vrij sadistische definitie van echte liefde. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Liefde....Zou het dan echt bestaan? Ik betwijfel het. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:idd .. volgens mij geld dat alleen bij ongewenste kinderen ... |
|
Beste samenvatting over liefde ooit (naar mijn mening dus): No Means No - Real Love Real love is scary You try to hide when it looks for you You never know what it will do Not real love Not real love Real love is a long, stone bed, he said His face a mask of indifference And it don't care about me or you Not real love Not real love Real love is a sunny day Is a crow on a telephone pole With something to say And you feel like someone Has just walked on your grave That's real love That's real love The glory of love The glory of love That precious rain That falls from above First a gentle murmur That calls from the heart And then a great wind That will blow you apart That's real love That's real love Like a ghost it will pass through you A spirit that lives on When you are through And there is nothing that you can do The wind in the trees The smell of wet leaves The rumble of a passing truck A streak of blood Please forgive me for what I've done to you And lord forgive me for what I'm going to do In the name of... Real love is scary You try to hide when it looks for you You never know what it will do And it don't care about me or you And there is nothing that you can do about Real love Anyway, that's what I heard a crow say But who cares what a crow say anyway Especially about something, something Something so strictly personal Can you feel it Can you feel it, that wind on your face You can get down on your knees and pray But nothing that you do or say Will make it go away It's like thunder, lightning The way you love me The way you love me The way you love me It’s frightening good intent and honesty do not redeem stupidity |
|
No Means No, damn wat heb ik die naam en muziek al lang niet meer gehoord. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: nee! ga weg... niet letterlijk hoor! ze komen in het voorjaar weer deze kant uit Wat is de laatste cd die je van hun hebt gehoord, als ik even zo vrij mag zijn om off topic te gaan. good intent and honesty do not redeem stupidity |
|
Waar je die vader de deur ziet openmaken op de hoes, ik ben de titel vergeten. Dat is al zeker 10 of meer jaar terug, volgens mij is dat die CD met Jello Biaffra. Het was Sexmad, alleen was dat geen hoes maar een shirt van het nummer Dad geloof ik. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 17-11-2003 17:18] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
good intent and honesty do not redeem stupidity |
|
kheb al zoooo vaak een true love gevonden (dacht ik iig...) maar ze vinden mij maar nooit volgens mij bestaat het niet... O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: De enige van wie ik echt kan zeggen dat ik ware liefde voel is voor mijn zoon. Maar het is niet zo dat ik niet van anderen hou. Maar hij is mijn kleintje en ik hou met heel mijn hartje van hem. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |