|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb vandaag nog es een rit gemaakt op deze slet, en hoezeer ik 'r ook afmat, ze blijft smeken voor meer I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Lief !!! |
|
quote: waarom moet deze titel in het engels als het op dit Nederlands/Vlaamse forum ook gewoon in het Nederlands kan; ware liefde? stomme ver-anglisering And my marlboro light |
|
Helaas met schmink op z'n gezicht, maar kan zo gauw niet een andere foto vinden: (Robert-Paul, m'n vriend) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: dank! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Fuck zeg. Ik kijk hier voor het eerst in maanden weer eens, om de meest vreselijke foto's van mezelf tegen te komen... :-( Dead things grow from deep inside... |
|
Nouhou die zijn keimooi |
|
quote: Klootzak. Ik weet zelf ook wel dat ik moeders mooiste niet ben, maar hoef het niet bevestigd te hebben door sneue personen die het niet kunnen hebben dat anderen wel liefde kennen. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Helemaal mee eens. Je hebt het getroffen Jenje. Hey Shera, tijdje niet gezien! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: U heeft een punt daar I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Dank je Dennis. Zeker weten dat ik het getroffen heb. Dat anderen dat niet kunnen uitstaan, is hun probleem. |
|
quote: Ik heb besloten afentoe weer eens een kijkje te komen nemen. Hoewel ik al weer bijna van gedachten veranderd was. Maar bij nader inzien is dat het niet waard. Dead things grow from deep inside... |
|
Op deze foto lijkt het net of ze iets verkeerd gegeten heeft. Die ander is overigens een stuk mooier. And my marlboro light |
|
quote: Ik vind de foto's ook mooi hoor! En wie is hij om te bepalen dat jij lelijk bent zeg??? Tjees, ben misschien een vrouw, maar ik kan wel zeggen dat je echt wel mooi bent! (En om ff alle flauwe opmerkingen vóór te zijn, nee ik ben niet lesbisch, maar ik kan gewoon niet tegen dat soort kortzichtigheid, iemand gelijk lelijk noemen, tssss...)... [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 28-05-2003 20:01] ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Idd, welkom back. Bazzio Attacks!!! |
|
Vaag .. in active topics staat dat XnegjeX een post heeft gemaakt en hier is ie niet te vinden ... |
|
quote: Precies, dat viel mij ook al op... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Mooi man .. Dennis' zijn onnzin wordt ons hier door de almchtige ZM server bespaard |
|
quote: Joah, viel mij ook al op. Jij was direct weer nieuwsgierig he! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
Euh hiero staat zijn reactie er gewoon tussen hoor. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: En daar lach jij om? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Nee, jij bent ook niet altijd, 'The brightest star in the sky' mijn mede tukker. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |