|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Er zijn heel veel vrijgezellige jongens hier. Pak je kans. |
|
= nerveus dalijk afspraakje "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote:ah tof kerel true love: m'n meisje natuurlijk! |
|
quote:t zijn eerder allemaal levenloze gaylords hier We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: AARGHHH |
|
Uiteraard mijn vriendin, mijn vier poezen Amarië, Niniel, Aerin en Isilya, (moet ik nog uitleggen waar die namen vandaan komen? ) [Dit bericht is gewijzigd door Mithrandir op 04-08-2003 12:32] Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Hee Klaas dudeuh!! Ik hou ook van jou hoor.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Zie wijziging boven... Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
[quote]Op 4 augustus 2003 12:33 schreef Mithrandir het volgende: aahw wat schattig AARGHHH |
|
Aaaaawww, how sweeeeet...zal ik je haar borstelen? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Hoofdhaar, borsthaar, schaamhaar? Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote:konthaar |
|
quote: Hoe weet jij dat? Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: neushaar AARGHHH |
|
quote:smile, you're on candid camera |
|
quote: Waar, waar, waar?? *kijkt paniekerig om zich heen* Zit m'n haar goed? Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Mijn meisje en ik hebben eindelijk ons huisje! |
|
pffff wou dat ik dat had *Loving Orion |
|
ik geloof wel in echte liefde, je moet alleen net de goede tegenkomen op het juiste moment We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:nog maar een paar zegeltjes dus We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Ja het moment is bij mij altijd fout, of te vroeg of te laat. Dat maakt voor de echte liefde niet uit maar voor de duurzaamheid wel. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote:De boekjes zitten vol! Man wat een gelik .. |
|
quote: precies..opdit moment overlaad ik mijn zoon en mijn vrienden met kisten vol liefde..die arme mensen Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Verder houd ik ontzettend veel van mijn vrienden, alleen ik heb niet van each and everyone foto's dus...jah. En ik hou nog van heel veel meer. Mijn ouders, mijn zusje, mijn broer, mijn hond, tekenen, geld en computers :D cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |