|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
zoiets verwachte ik al mja We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: ik bedoel dat als je een keer vreemd gaat sommige exen elke nieuwe vriend van je gaat waarschuwen en je zwart maken bij andere littekens heb ik nooit gehad(geestelijke dan) was altijd de gene die zei aju |
|
quote:misschien moet je dan maar niet vreemdgaan he...dan is het naar mijn mening geen liefde geweest met degene die je hebt bedrogen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
ben ik het mee eens, met dat laaste. Be true or die!! You can't go beyond the limit without falling down |
|
quote: als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel dat soort players die misbruik maken van andermans gevoelens We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: yeah AARGHHH |
|
TROE LOOF!!! ik heb het gevonden! klaat haar nooit meer gaan!! I Find That I Am Not There... |
|
quote: je weet niet hoe het is gegaan maar goed daar ga ik niet over zeiken, maar om elke jongen die bij me in de buurt is te gaan vertellen dat ik vreemd ga 2 jaar lang is toch wel erg overdreven. en zielig |
|
quote: daar ga ik je niet in tegenspreken,maar soms speelt seks ook een grote rol. Hoeveel echtgenoten of echtgenotes gaan er niet vreemd omdat hun partner geen interesse meer toont voor seks? Dat heeft dan op zich niets te maken met liefde,maar met het fysieke aspect in een relatie. |
|
Lijkt me sterk dat hier veel echtgenoten of echtgenotes zitten. |
|
Nou, bij mijn weten Web Lasteraar Wim, Attila de Hun, Bazzio en wellicht ook DarknessThere (weet het niet zeker) dus dat zijn er al drie à vier! |
|
Hoeveel users zitten hier heer Dwaalmans? |
|
Alleen ikke, toch? |
|
Je weet wat ik bedoel Koos wezenloos. |
|
Nee hoor, maar ja, ik hou dan ook ultiem true van mezelf . |
|
Neem nog meer wit bier. Het gaat goed vandaag. |
|
Dacht dat ik my true love gevonden had... Relatie is gisteren beëindigd na anderhalf jaar..., Gevoelens die ik eerder had waren totaal weg... Godverdomme... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik val altyd op personen die ver weg wonen terwijl ik wel zou willen doordeweeks savonds een keer zomaar ff voorbij te kunnen wippen AARGHHH |
|
quote: wees blij... was dus niet de ware... None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Ehh... schat. Dit topic gaat over ware liefde, niet sex... Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote:ik doe alles met liefde ! AARGHHH |
|
quote: Wip maar even langs, dan. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: AARGHHH |
|
Oh god, Mithrandir heeft weer een slachtoffer gevonden You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |