|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik citeer ff Tom Lanoye : 'Ben ik nog niet tegengekomen. Maar dat kan ook aan mezelf liggen,natuurlijk.' Zucht... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
True love... doesn't exist! mja... beetje fucked up mood |
|
quote:aahw troost ~ mja ik denk het ook soms ik weet niet me gevoelens zijn tegenstrijdig als de pest AARGHHH |
|
True love is er voor mij nu beetje af.. degene waar ik zoveel van hield heeft me gewoon gebruikt... Echte true love is voor me ouders en voor me echte vrienden... daar hou ik mega veel van... |
|
quote: Het bestaat wel, maar het duurt nooit lang. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Nee, 4:16 minuten maar. Bazzio Attacks!!! |
|
Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
*zucht* memories..... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik ben monnik geworden. Dus liefde ken ik niet. |
|
True love als het aan mij ligt. |
|
Aaaaahh wat lief |
|
quote: Ora et labora voor je bier dus? Past wel bij je. |
|
quote: nee we hebben het niet over hoelang sex bij jou duurt [Dit bericht is gewijzigd door far op 20-10-2003 14:53] euh..ja...headbang!!!!! |
|
m'n meis ... [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 21-10-2003 11:47] |
|
Nee, die van mij... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Neehoor, die van mij is mijn true and only love |
|
Gelukkig wel, anders hadden we daar weer ruzie over... Maar fijn als je iemand hebt waar je het zo super mee kan hebben..ik wist niet dat ze er waren, maar sinds ik Ghoullie heb... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Jullie zien er ook uit als een leuk stel On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Voila, het is al gedaan. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Mijn vorige "true love" heeft 2 weken geduurd |
|
Mij True Love duurde een paar jaar. Maar dat bleek slechts een illusie te zijn I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
[flame] [Dit bericht is gemodereerd door Elfensteen op 21-10-2003 14:50] |
|
quote: Hahaha ken ik... Net na 6 jaar vond ik het wel welletjes... Weg true love....for hem dan (Miriam dat was gemeen) On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: 6 jaar ? En dan niks meer ? Dan ben ik liever vrijgezel. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |