|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ook! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ik ook... |
|
quote:Ik heb er te over je kan er wel eentje komen halen als je wil true disco chick |
|
quote: hoe kan je nou een poes over hebben!!!!!! das echte dierenliefde..... |
|
quote: eh..waarom heb je haar over? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Een nest misschien? NP: Tom Angelripper - In München Steht Ein Hofbräuhaus For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Mijn oprechte liefde gaat naar breezersletten... mits ze er geil uitzien en geil zijn. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: gadver, ik kan het bijna ruiken Bruce Banner |
|
Beetje on topic graag mensen! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 16-02-2007 10:32] Bruce Banner |
|
Ik hoop dat ik r gevonden heb..... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Gevonden!!!! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
true love bestaat niet. Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: jawel hoor, ze heeft 7 snaren, staat in Bb gestemd en staat nu in dr standaard uit te rusten van de beroeringen met mijn gevoelige vingers |
|
quote: ja hoor..hij is blond heeft blauwe ogen is 1.40m en is 9 jaar oud! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Ik dacht dat het zwart was, vloeibaar en in een mok zat? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
nee, het is wit, kleverig en word aangemaakt in de teelballen van de man. No meat is sweater |
|
Iedereen weet het vast al wel, maar: Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
ik kan het niet laten om nog een foto te posten... mijn True Love: Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote:That's illegal ... |
|
quote: ja maar...hij is zo lief! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Biff Byford--> Saxon Igor pick one helaas is de motor van pa |
|
Heej, die cdhoes van topicstarter is gemaakt door travis smith, een van mijn fav. cdcoverdesigners!! Whatever, ik loop nog steeds te zoeken naar een jongen...die ik vorig jaar in siofok (hongarije) tegenover mijn tent zat.. Als ik nou eens een andere leuke jongen was tegengekomen afgelopen jaar, dan was ik hem waarschijnlijk al lang vergeten. maar helaas.. You can't go beyond the limit without falling down |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |