IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : True love... Vorige pagina | Volgende pagina
Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 11-07-2006 12:31 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 10 juli 2006 22:04 schreef Supay het volgende:
echt leuk is dat als je eindelijk iemand tegen komt waar je heel veel van houdt en diegene ook van jou klinkt misschien wel stom maar ik kan niet zonder hem

Dat gevoel is gewoon super, ons eerste avondje samen leek een droom, maar het was het begin van iets heel erg moois


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-07-2006 12:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

op gans deze aardbol zijn er miljarden mensen die in, op en onder elkaar kruipen om te seksen

en wat is hun excuus???

LIEFDE


signature


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 11-07-2006 14:03 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

True love.. ja met mijn maten in de kroeg zitten, lekker pilsje erbij, peuken en sigaren op tafel. En qua vrouwen, breek me de bek niet open, mijn laatste ex geef ik het liefst een kopstoot ala Zidane, en dan keihard op de lummels, wat een grafslet

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 11-07-2006 14:10]


Against God and Government


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-07-2006 14:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

haha klinkt als ware liefde


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-07-2006 14:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ware liefde, zoals in de film... Denk niet dat ik daar echt in geloof. Maar ik denk dat echte liefde, en van elkaar houden, en dingen doen vanuit liefde als veel te ver weg is voor de meeste mensen. Als ik zie hoe mensen met elkaar om gaan, tegen elkaar doen, de redenen waarom ze bij elkaar zijn, hoe ze elkaar voor de gek houden.... Het grappige is dat je pas gaat merken dat het voor jezelf ook opgaat als je iemand tegen komt die wel van je houdt, en ook vanuit liefde handelt. Behoorlijk eng is dat, behoorlijk nieuw, en behoorlijk confronterend. Maar meer dan dat alles vooral behoorlijk de moeite waard.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 11-07-2006 14:27 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Sodeju.. waar komt DIT onderwerp opeens vandaan..



[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 11-07-2006 14:30 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Van Ashera



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-07-2006 14:45 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Op dit punt maak ik me totaal geen illusies meer maar desondanks ben ik weer een dappere poging aan het wagen



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 11-07-2006 14:48 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Heb ik gevonden...


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 11-07-2006 14:49 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2006 14:45 schreef Judge M. het volgende:
Op dit punt maak ik me totaal geen illusies meer maar desondanks ben ik weer een dappere poging aan het wagen


Moet je een leuke hobby zoeken!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-07-2006 14:50 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

lucky bastard...

dacht het 2x eerder te hebben gevonden maar was weer pijnlijk...


Je moeder.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-07-2006 14:50 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 juli 2006 14:49 schreef Illusione het volgende:
Moet je een leuke hobby zoeken!
Ik vermaak me uitstekend



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-07-2006 14:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2006 14:48 schreef Smoochy het volgende:
Heb ik gevonden...


Dat arme schaap in de tuin van je buurman telt niet.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 11-07-2006 14:52 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2006 14:51 schreef Chelman het volgende:
Dat arme schaap in de tuin van je buurman telt niet.


Ik heb me bruid niet uit een catalogus....


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-07-2006 14:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2006 14:52 schreef Smoochy het volgende:
Ik heb me bruid niet uit een catalogus....


Kon je de Pabo niet betalen?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Cpt.Chaos
No antivenom available...
Usericon van Cpt.Chaos
Posted 11-07-2006 14:53 by Cpt.Chaos Wijzig reactieProfiel van Cpt.ChaosQuote dit berichthttp://www.chaos.antisociaal.nl

tsja... ik mag mezelf denk ik ook erg gelukkig prijzen... true love is very nice


if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 11-07-2006 14:58 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2006 14:53 schreef Chelman het volgende:
Kon je de Pabo niet betalen?


sinds wannneer staan daar postorder bruiden in ...
Laatse keer nog niet..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-07-2006 14:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2006 14:58 schreef Smoochy het volgende:
sinds wannneer staan daar postorder bruiden in ...
Laatse keer nog niet..


Oh dat kan...ik ben er niet zo in thuis. Jij blijkbaar wel.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Cpt.Chaos
No antivenom available...
Usericon van Cpt.Chaos
Posted 11-07-2006 15:00 by Cpt.Chaos Wijzig reactieProfiel van Cpt.ChaosQuote dit berichthttp://www.chaos.antisociaal.nl

quote:
Op 11 juli 2006 14:59 schreef Chelman het volgende:
Oh dat kan...ik ben er niet zo in thuis. Jij blijkbaar wel.


hehehe, zit je nog in de ontkennisfase?

iedere gezonde man heeft toch wel een pabo in handen gehad ooit, of nog beter gezegd, heeft die catalogus eens aangevraagd?


if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-07-2006 15:01 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

True love....ik hoop dat het bestaat. Ik hoop ook dat als het bestaat ik het ooit ga vinden [en houden].


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-07-2006 15:01 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2006 15:00 schreef Cpt.Chaos het volgende:
hehehe, zit je nog in de ontkennisfase?

iedere gezonde man heeft toch wel een pabo in handen gehad ooit, of nog beter gezegd, heeft die catalogus eens aangevraagd?
Nee dus. IPV Pabo's bladeren gewoon gaan stappen en meiden ontmoeten. Uiteindelijk heerscht echt neuken toch boven rukken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-07-2006 15:03 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2006 15:00 schreef Cpt.Chaos het volgende:
hehehe, zit je nog in de ontkennisfase?

iedere gezonde man heeft toch wel een pabo in handen gehad ooit, of nog beter gezegd, heeft die catalogus eens aangevraagd?


Ik had het niet zozeer over de Pabo maar over postorderbruidcatalogi.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Cpt.Chaos
No antivenom available...
Usericon van Cpt.Chaos
Posted 11-07-2006 15:04 by Cpt.Chaos Wijzig reactieProfiel van Cpt.ChaosQuote dit berichthttp://www.chaos.antisociaal.nl

quote:
Op 11 juli 2006 15:01 schreef Slechtheid het volgende:
Nee dus. IPV Pabo's bladeren gewoon gaan stappen en meiden ontmoeten. Uiteindelijk heerscht echt neuken toch boven rukken.


tsja, inmiddels is ik getrouwd en wel dus zo slecht kan die pabo niet zijn geweest , je moet het ook zien als studie materiaal hahaha


if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 11-07-2006 15:04 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

.. anyway..

Kom, weer over echte liefde nu hoor!

Nog foto's van de bruiloft trouwens, Chel ?


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-07-2006 15:06 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

CKers. Ik heb al een album en moet nog de digi foto's sorteren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen