|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
op gans deze aardbol zijn er miljarden mensen die in, op en onder elkaar kruipen om te seksen en wat is hun excuus??? LIEFDE signature |
|
True love.. ja met mijn maten in de kroeg zitten, lekker pilsje erbij, peuken en sigaren op tafel. En qua vrouwen, breek me de bek niet open, mijn laatste ex geef ik het liefst een kopstoot ala Zidane, en dan keihard op de lummels, wat een grafslet [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 11-07-2006 14:10] Against God and Government |
|
haha klinkt als ware liefde |
|
Ware liefde, zoals in de film... Denk niet dat ik daar echt in geloof. Maar ik denk dat echte liefde, en van elkaar houden, en dingen doen vanuit liefde als veel te ver weg is voor de meeste mensen. Als ik zie hoe mensen met elkaar om gaan, tegen elkaar doen, de redenen waarom ze bij elkaar zijn, hoe ze elkaar voor de gek houden.... Het grappige is dat je pas gaat merken dat het voor jezelf ook opgaat als je iemand tegen komt die wel van je houdt, en ook vanuit liefde handelt. Behoorlijk eng is dat, behoorlijk nieuw, en behoorlijk confronterend. Maar meer dan dat alles vooral behoorlijk de moeite waard. |
|
Sodeju.. waar komt DIT onderwerp opeens vandaan.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Van Ashera www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Op dit punt maak ik me totaal geen illusies meer maar desondanks ben ik weer een dappere poging aan het wagen |
|
Heb ik gevonden... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Moet je een leuke hobby zoeken! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
lucky bastard... dacht het 2x eerder te hebben gevonden maar was weer pijnlijk... Je moeder. |
|
quote:Ik vermaak me uitstekend |
|
quote: Dat arme schaap in de tuin van je buurman telt niet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik heb me bruid niet uit een catalogus.... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Kon je de Pabo niet betalen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
tsja... ik mag mezelf denk ik ook erg gelukkig prijzen... true love is very nice if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them |
|
quote: sinds wannneer staan daar postorder bruiden in ... Laatse keer nog niet.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Oh dat kan...ik ben er niet zo in thuis. Jij blijkbaar wel. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: hehehe, zit je nog in de ontkennisfase? iedere gezonde man heeft toch wel een pabo in handen gehad ooit, of nog beter gezegd, heeft die catalogus eens aangevraagd? if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them |
|
True love....ik hoop dat het bestaat. Ik hoop ook dat als het bestaat ik het ooit ga vinden [en houden]. |
|
quote:Nee dus. IPV Pabo's bladeren gewoon gaan stappen en meiden ontmoeten. Uiteindelijk heerscht echt neuken toch boven rukken. |
|
quote: Ik had het niet zozeer over de Pabo maar over postorderbruidcatalogi. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: tsja, inmiddels is ik getrouwd en wel dus zo slecht kan die pabo niet zijn geweest , je moet het ook zien als studie materiaal hahaha if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them |
|
.. anyway.. Kom, weer over echte liefde nu hoor! Nog foto's van de bruiloft trouwens, Chel ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
CKers. Ik heb al een album en moet nog de digi foto's sorteren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |