|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Veel plezier ermee zou ik zo zeggen [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Je avatar komt toch van www.blackdaisies.com? Mooie tekeningen op die site... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Mijn vriend staat bij mij op de site... Hij heet daar ALFR. (nee geen ALF) http://aeterna.cjb.net En die hond die bij mij op de foto staat is de meest lieve rothond die er is.... Ik hou ook veel van mijn tattoo, en die ene die straks komen gaat... Foto volgt... En mijn grootste liefde..... Breezer, van Bacardi, On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
mijn true love? m'n meisje m'n boog, maar dat is anders, Hertog Jan, dat is ook anders, en ik hou ook wel van geld (en dat is ook anders) |
|
Mijn rechter hand Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: je maakt zeker een grapje? |
|
quote: aah... true love... mijn lieffie, mijn HJ en Baileys (op een andere manier... ) en ehm... mijn "thuis" It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
o! en ik hou van Suzuki Alto's |
|
quote: DONKERBLAUWE suzuki Alto's!! [Dit bericht is gewijzigd door Miss Lucifer op 15-06-2003 16:45] It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
mijn liefdes zijn toch zekers mijn bassen... Bier, Sterke drank (Vodka bijv), Ook mijn rechter hand (maar de linker ook wel), En mijn grote jonge Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
quote: heb je een zoon? En ik vergat nog mijn el cheapo stratocaster te vermelden.... [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 15-06-2003 16:50] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Lies, ik ben het volledig met je eens als je Douglas Adams als geniaal schrijver bestempeld, hij is namelijk niets minder Adams (R.I.P. ) "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
heb ik gevonden Kankerlul |
|
quote: Ik weet het! Spijtig genoeg heb ik de Dirk Gently's nog niet gelezen (geen geld), maar als ik ook die erdoor gejaagd heb, ga ik mij moeten toeleggen op het opsporen van artikels van zijn hand. Waarom heeft hij niet wat meer geschreven? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Ik hou van haar.... en zij gelukkig ook van mij. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Grappig neusje! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Je hebt het volgens mij wel getroffen Gangrad "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Ik heb ook zo'n neus. Niet leuk |
|
Ik mis mijn poezen... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: je poezen????? zijn ze weg.... |
|
Nee..bij ex Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: , ja die van mij krijg je ook nie hoor!!!!! |
|
gemeen!! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |