|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: zo, een metal drieling??? |
|
quote:Waarom heb je rose muren? Touché, pussycat! |
|
quote: Omdat ik van Manowar hou. Euhh, die kleur was terra. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: quote: En wat is er toen gebeurd? Touché, pussycat! |
|
Toen heb ik mijn huis met flinke winst verkocht en een nieuw groter huis met licht beige muren gekocht. Bazzio Attacks!!! |
|
mijn liefdes? Mijn 2 katten, mijn beste vriendin (op een platonische manier ja!) en natuurlijk... mijn vriend!!!!... (Als deze foto erg groot uitvalt, sorry maar ik heb vanaf een site gelinkt dus ik kon hem niet verkleinen... ) Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: Dude, jij hebt echt een coole dochter! Jong geleerd... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
M'n zus (nee, luistert geen metal ) M'n (ijslandse) hond (Frekja), inmiddels al wat jaartjes ouder, en nlangs bevallen van haar derde (ongeplande ) nest. Woont bij mijn ouders (bij de andere honden). En natuurlijk mijn metal, bier, discman en m'n miniatuurtjes: NP: Mörk Gryning - The Doom Of Planet Yucnown For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Warhammer 40k SpaceMarines aan den macht! |
|
Geintje, de personen waar ik van hou hebben allen geen foto 's op het web... dingen waar ik van hou: topic "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
True love... ik weet niet zeker of dat wel bestaat... "mijn vriend" klinkt zo afgezaagd maar hij komt wel het dichtste in de buurt... dan maar mijn liefste nichtje Ilijana!!! (heb alleen geen foto ) [Dit bericht is gewijzigd door Miss Lucifer op 31-05-2003 15:04] It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: space... De ruimte is onze enige hoop als menselijk ras wil overleven, daarom hou ik ervan. Bovendien is het gewoon machtig mooi om te aanschouwen. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
|
|
quote: Dude jij bent een hippie, jij houdt toch overal van? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Hier ziet hij er leuk uit, alleen jammer van die staart aan zijn kin |
|
quote: Typisch gristentuig stereotype geintje "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: ey, is da nie die dude van Therion? dan ben jij vast de Marieke die "ungolianth" wel kent haha |
|
Vriendje = + feest op de achtergrond.. feest = Vriendje die muziek maakt.. muziek is ook natuurlijk Vriendje met n liefde in zn hand.. Beste vriendin + Masmiseim van Samael = allebei lief.. |
|
hey dat is de vriendin van Wido, en zij was zaterdag in de HEMA |
|
eej die vriendin van Wido is idd super lief!!!!!!!!!!!!!!! " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
quote: Hey!!! Dag vriendinnetje van Bart... ook hier? 'T blijft een klein wereldje he? Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: ken je haar dan? en woon je in Tilburg? wist ik nie.. quote: inderdaad heel klein jah |
|
Weet je wat pas zuigt ? Als je weet dat je je true love gevonden hebt, maar dat je allebei al jaaaaren een ander hebt.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |