|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hmja inderdaad... De line-up van dit jaar is wel wat beter (interessanter) dan die van vorig jaar... Hm, dat wordt best een leuk feestje, 250 man sowieso dus... Heel metallend oost-nederland komt richting Hoogveen, woohoo! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik heb me ook nog niet aangemeld. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: *Telt...* 251! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Hey! Ik tel voor twee! 250 is best weinig...Er vanuitgaande dat niet iedereen kampeert vind ik dus makkelijk mijn tent weer. [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 27-08-2003 1:32] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: shit..ik ook nog niet! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik weet niet hoe 'nodig' het is hoor, dat aanmelden.. ik geloof dat het vooral een vergunningstechnische zaak is (naast het feit dat het voor hun handig is dat ze weten hoeveel lui ze kunnen verwachten), omdat ze immers nu zonder vergunning werken en dus alleen 'uitgenodigde' mensen mogen binnenlaten (teminste, ik meen ergens zoiets gelezen te hebben) .. Anyway,, het duurde wel lang voor ik antwoord kreeg op mijn aanmelding |
|
Er zijn nu iets van 180 aanmeldingen, maar bijna al mijn vrienden hebben zich bijv. niet aangemeld. Er staan al iets van 70 mensen voor de camping gereserveerd. Vorig jaar kan je niet vergelijken met dit jaar. Vorig jaar was een tuinfeestje, puur voor genodigden. Het was namelijk een verjaardagsfeestje. Dit jaar hebben ze besloten er een festivalletje van te maken. Vandaar de line-up. Vorig jaar waren er alleen maar bands uit de omgeving. Er staan dit jaar 2 podiums. En ze gaan het proberen voort te zetten..... Er gaan nu iets van in totaal 300 mensen komen, maar er komen elke dag nog aanmeldingen bij... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Eh, ik heb niet alles doorgelezen, maar wel even gezocht en de vrije gift is niet echt besproken, moet ik me hier gewoon een pot voorstellen waar je wat geld in kan stouwen, of moeten we allemaal vreemde CDtjes meenemen die dan verdeeld wordt of wat dan ook Eh, in ieder geval, ik kom zeer hoogst waarschijnlijk ook, het is immers nog geen 40 minuten treinen vanuit grun'n, en ik kan nog makkelijk terug, het klinkt echt geweldig moet ik zeggen Edit: is er trouwens ook bekend hoe die festivalshirts eruit gaan zien? Dat is namelijk niet echt iets wat ik blind zou kopen [Dit bericht is gewijzigd door Pil op 28-08-2003 2:24] For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: Die vrije gift kan je idd zelf bepalen, en in een pot doen... Die shirts zijn heel simpel (als het te vergelijken is met vorig jaar)gewoon zwart met een wit logo (niet groot). Maar mits ze niet uitverkocht zijn, kan je ze daar geloof ik ook nog kopen. Neem ook iedereen mee... Vergeet je niet aan te melden On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik heb even een vriend gemaild maar nog geen antwoord terug, als ik dat heb meldt ik me wel aan (hem kennende zal hij het zelf toch niet nodig vinden), ik zal ook nog wat andere lui mailen Ik vind het in ieder geval een erg gaaf initiatief, dus er moet wel iets vrij belangrijks tussen komen wil ik verhinderd worden For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: ... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
245? neh..Misschien nu wel...maar ik weet dat er nog veel mensen zich aan moeten melden. Sommige zullen dat ook gewoon niet doen. maar dan is er misschien niet genoeg bier, mhuahahaha Geintje.... Wel een gave line-up toch?? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
troelieloe...aangemeld! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Jij ook al? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
grin..echt wel! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Heej mensen! Tof dat jullie je ook aangemeld hebben! Wordt gezellig straks! *heel veel knuffelen* ..."Hate can only create more hate"... |
|
Barbiefest? |
|
quote: Wat heeft knufffelen nou weer met barbie's te maken 'k Ga Vampie en nog meer mensen zien... Dús knuffelen! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Knuffelen heeft een barbie/My Litte Pony gehalte van 10 .... |
|
quote: Dat moet dan maar... Knuffel jij trouwens nooit dan?? Saaaaaai!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Jawel, maar dan doe ik eerst mijn Ken kleertjes aan en Shera doet haar barbiejurkje aan en dan knuffelen we ons suf. |
|
quote: Muhahahha.... FOTOOOO'SS! *Zo en nu weer on-topic* ..."Hate can only create more hate"... |
|
*zoekt Ken-kleren* hadden we al een lijstje? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: jaaaaaaaaaaaa!!! fijn he? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |