|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha oja... Samen met Bodyrot toch? (Even promoten: Vrijdag 10 oktober, Bodyrot en Altar in cafe de Stam in Almelo...)... Balen dat de rest niet meer zo naar concerten gaan, 't was gister een leuk feestje... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Geloof ik best... Moet ik maar nieuwe vrienden opzoeken. |
|
quote: Hm... ja dat is ook een optie... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: 10 oktober nog wat te doen??!!?? |
|
quote: Dan ben ik aanwezig in de Stam! Als u mee wil rijden... Mits ik geen stage hoef te lopen die avond... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Dank je voor het aanbod. Hoor je nog wel... Zal die avond nog even een filmpje maken van de jongens. Vinden ze leuk. |
|
Whahaha, leuke foto's! Gelukkig zijn de ergste nog weg gelaten I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Was weer gezellig gister . XpositiveX -> en weer dat vliegtuigje [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 07-09-2003 21:20] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Jaaaah! Nog niet eerdr besproken, maar dit jochie was toch ook wel één van de helden van het festival voor mij, Jonathan heette 'ie. Jammer dat z'n haar niet gewoon lang was, maar voor de rest: METAL! For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Het was erug gezellie.. Leuk iedereen ook ontmoet te hebben, nouja velen. Wat is dat voor raar mormel die steeds bij Carn op de foto staat dan, mhuhahaha On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Pil -> Heb je het wc-papier nog gevonden.... [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 07-09-2003 22:01] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: |
|
quote: Ik ga ze wel inlijsten Alleen de eerste "Nix?" is een beetje boel verkreukelt... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: (ten eerste: dank voor de uitleg via MSN ) Ten tweede: yup, da's helemaal goed gekomen (er was een biertje omgegooid over een tafel heen, zodoende ) Zillah> inderdaad, enneeeh, nu snel een album uitbrengen he? BTW, de pannenkoeken waren voortreffelijk [Dit bericht is gewijzigd door Pil op 07-09-2003 22:31] For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: Ahhh ja dat jochie Iemand nog dat meisje gezien met die gescheurde broek aan. Die zat zo schattig mee te toen haar broer op het podium stond te |
|
Was erg gezellig gisteren. Best goed georganiseerd vond ik. Goedkoop en eten enzo. Jammer dat ik Morte Aeterna gemist heb. De video wil ik echt heel graag zien... How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote: Erg jammer inderdaad! Maar niet getruerd! De morte aeterna fotoos en de video zijn te bekijken op de site! http://morte-aeterna.dvxs.net |
|
quote: Dat was een andere vechtparty... Er waren er twee..... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Nou die gozer is anders een hele aardige gozer. Hij was gewoon erug dronken.(nog even voor de duidelijkheid ERUG dronken) Ik vind dat je zowiezo moet uitkijken met duur apperatuur in de pit. Als je al zag hoe het er bij Inri er aan toe ging. Maar daarintegen ga ik ook boos staan kijken als iemand mijn lievelijke camera iets aandoet. Maar wat ik gehoord heb is dat ze met drie man 1 persoon moesten hebben, en dat vind ik erg kinderachtig. Die gozer is trouwens dood...... Uhmmm geintje... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
het was zeker een leuk fe(e)stje, al ben ik maar even geweest. "k ben alleen naar een vriend van me gaan kijken, die speelde erg strak trouwens !.. Cerebral Tumor, hoe vonden jullie die? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Die lui waren erg strak.. Dat beukte als de tering.Ik had wel wat betere respons naar hun toe van het publiek verwacht. Ik vond hun On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Cerebral Tumor klonk inderdaad erg strak! En leuke introducties voor een nummer! |
|
quote: ja vond ik ook wel jammer, ik hoorde inderdaad van uit het publiek zo af en toe dat ze het wel goeie muziek vonden I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
hey, Buried Alive... uut twentuhhhh?? |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |