|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
oh uh ik zie net dat ik het een beetje krom geformuleerd heb... sorry... welk bandlid ben je, en wat speel je? haha zo ist wat netter we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote: Ik ben de zuster... Bassiste dus.. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: nog ff een vraagje he, is me het goed opgevallen, dat je met 2 snaren speeld? (ik weet niet zo heel veel ervan af... maar vond het er een beetje vreemd uitzien) (niet lullig bedoeld hoor ) we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
Uhm, ik denk dat de twee bovenste snaren gewoon het duidelijkst zichtbaar zijn. Ik speel op 4 snaren... ik zou niet weten wat ik zonder de andere 2 moet. Liefst zelfs nog een 5e erbij.... Normaal speel ik vaak fretloos, maar tijdens het concert niet, aangezien ik het nog niet helemaal gewent ben... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ik en een vriend van me zaten al wat vreemd te kijken haha beetje relaxte band dan? qau omgang? want ik ken roel (broertje van jullie gitarist) vandaar ook dat ik dus ff bij jullie optreden ben gaan kijken haha we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote: Een metal fest waar alleen de vrouwen dronken worden? Ik weet niet of dat heel verstandig is Occultfest site is weer eens uit de lucht... For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
doe maar niet, alleen de vrouwen dronken mooie boel dan... scheelt trouwens wel weer dronken ouwe mannen die smiddags om 2 uur op het occultfestival liggen te slapen naast hun eigen kots, dat is wel weer een voordeel... maar wanneer licht de site er niet uit? ben er al vaak op geweest maar vaak lag hij er ook uit... weet iemand of er nog meer foto's op komen te staan, ik heb namelijk heel veel mensen gezien die foto's maakten maar vanochtend stonden er nog maar een paar op we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote: ja dat is heel verstandig.. Vooral ik... Ja hij was ff uit de lucht, ik wilde graag de foto's checken... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Check onze site: http://aeterna,cjb.net. Maar daar staan alleen onze foto's op, haha On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
heb ik al gezien te laat sorry we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
hmm.. die verrekte site doet het nog niet! |
|
HIJ IS DUR WEERH!! |
|
quote: Haha en diezelfde kerel lag later op de middag weer behoorlijk out te wezen. Werd plotseling wakker, kotste van zich af, ging weer liggen en rolde zich nog eens fijn om in zijn eigen kots. Tijdje later zat die rookworsten te vreten, zo uit de verpakking.. de geharde korsten kots hingen aan zn shirt [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-09-2003 12:12] |
|
|
|
Ik zie geloof ik alleen Pil op die sitefoto's Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Niet gezien gelukkig... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Dank je! Ja, het tijdstip was niet optimaal, maar goed. We hebben voor de rest ook helemaal geen naamsbekendheid aangezien dit ons eerste optreden was, dus als 3e spelen is nog helemaal niet zo verkeerd ook! Ik ben trouwens de gitarist van Morte Aetera (die met het witte shirt) ... aangenaam! |
|
wit met rood bedoel je toch? |
|
quote: Klein detail |
|
quote: Rood met wit On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Nou, we kunnen er toch een concertfoto-site van maken... Met een algemene frontpage, waarop de links staan naar foto's van verschillende concerten/festivals...? We zien wel! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: ja ik weet wie je ben... je ben de broer van roel haha we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
tenminste, ask het goed heb anders heb ik nu een enorme blunder gemaakt haha we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
Roel is die ene die op Jamai lijkt ja? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |