|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Je bent wel streng hoor de laatste dagen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Vraag ik morgen wel ff na. Ik zie de webmaster morgen Er komen waarschijnlijk ook heel snel weer nieuwe foto's op, check it out On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik denk omdat de foitos allemaal volledig ingeladen worden als je de fotopagina inlaadt. Dat wil zeggen, het zijn geen duimnagels maar gewoon de volledige fotos kleiner afgebeeld. En dan ga je natuurlijk wel snel over je limiet heen... For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: En omdat ze bij het alom gehaate Geocities zitten, zeer slechte keus.. Ik ben al zoooo vaak sites tegengekomen via google van Geocities die er weer uit lagen door het datalimiet.. |
|
het was weer een uiterst gezellig feestje!!!! en INRI steelde wat mij betreft de show... Nabua Vonveilla |
|
Ja, ze stalen de show inderdaad. Die gasten wil ik nog wel eens live zien. Dat gung d'r stevig of. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Heb ze een keer of 4 gezien .. kan er niet warm an woren .. |
|
heb ze nu 3 keer gezien. ik vind ze elke keer beter worden. zou ze graag nog eens een keer aanschouwen. Nabua Vonveilla |
|
noh, wat let oe |
|
dat ze hier niet in de buurt spelen... Nabua Vonveilla |
|
heeft iemand ook gezien of er op occultfest.tk al nieuwe foto's stonden? want een vriend van me zei dat maar ik zie ze niet? we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
nope, alleen de eerste paar fotos staan er nog maar op. stuk of 9 vage fotos.. |
|
quote: uche uche NOg online? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
De site van Occultfest doet het bij mij echt noooooooit!! Of ik kijk telkens op het verkeerde moment... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Bij mij ook niet. Maar de laatste keer dat ik het gezien had stonden er een stuk of 5 foto's op. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ik heb nog helemaal geen foto's gezien Niet van de site in ieder geval, behalve dan die ene die hier gepost is... Nouja, 'k geloof dat er toch geen bekenden op stonden verder... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Op occultfest.tk staat alleen Pil van ZM. En andere bekenden van mij. Heb ik jou eigenlijk wel gezien? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Euhm.. hehe, onbewust denk ik! Je stond op een gegeven moment een tijdje met Tim te praten (die met ons mee was) en toen zei iemand tegen mij dat jij Nix was... Vandaar dat ik wel weet wie jij bent en andersom niet... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Boefje! Dat mag nooit . Ah volgens mij heb ik je half herkent. Ik kon er alleen geen naam bij plaatsen. Ik stond inderdaad met Tim te praten. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Jep ... Hm, ik had lang zwart haar met rode puntjes en een Graveworm shirt aan... Ik zat bij de zm groep (Vampie, Doomy, Carnagath etc)... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: -> msn I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
hmm, nog geen nieuwe fotos.. |
|
Hier wat fotoos die Valorian geschoten heeft: Morte-zillah in actie Yours truly in actie! Zanger Skinpeeler en gitsrist Alfr. Erg toffe van Alfr ... Groupshot! De volgende 2 komen van de Occultfest site: |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |