IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : Occultfest 2003 ? Vorige pagina | Volgende pagina
zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 12-09-2003 10:12 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 12 september 2003 9:44 schreef Elfensteen het volgende:
psssst niet slowchatten

je kan jezelf eventueel hier voorstellen...niet verplicht though

Je bent wel streng hoor de laatste dagen

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 12-09-2003 20:09 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

weet er iemand waarom de site van occult fest er zo vaak uit ligt? en of er nog nieuwe foto's op komen? want er staan er nu ng maar een paar op, terwijl ik toch dacht dat er wel meer foto's gemaakt zijn

we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 12-09-2003 22:36 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 12 september 2003 20:09 schreef cerridwen het volgende:
weet er iemand waarom de site van occult fest er zo vaak uit ligt? en of er nog nieuwe foto's op komen? want er staan er nu ng maar een paar op, terwijl ik toch dacht dat er wel meer foto's gemaakt zijn

Vraag ik morgen wel ff na.
Ik zie de webmaster morgen Er komen waarschijnlijk ook heel snel weer nieuwe foto's op, check it out

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 13-09-2003 16:33 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 12 september 2003 20:09 schreef cerridwen het volgende:
weet er iemand waarom de site van occult fest er zo vaak uit ligt?

Ik denk omdat de foitos allemaal volledig ingeladen worden als je de fotopagina inlaadt. Dat wil zeggen, het zijn geen duimnagels maar gewoon de volledige fotos kleiner afgebeeld. En dan ga je natuurlijk wel snel over je limiet heen...

For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-09-2003 16:42 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2003 16:33 schreef Pil het volgende:
Ik denk omdat de foitos allemaal volledig ingeladen worden als je de fotopagina inlaadt. Dat wil zeggen, het zijn geen duimnagels maar gewoon de volledige fotos kleiner afgebeeld. En dan ga je natuurlijk wel snel over je limiet heen...

En omdat ze bij het alom gehaate Geocities zitten, zeer slechte keus.. Ik ben al zoooo vaak sites tegengekomen via google van Geocities die er weer uit lagen door het datalimiet..

¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Usericon van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 14-09-2003 10:27 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

het was weer een uiterst gezellig feestje!!!!
en INRI steelde wat mij betreft de show...

Nabua Vonveilla

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-09-2003 12:46 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Ja, ze stalen de show inderdaad. Die gasten wil ik nog wel eens live zien. Dat gung d'r stevig of.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-09-2003 12:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb ze een keer of 4 gezien .. kan er niet warm an woren ..

¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 14-09-2003 13:00 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

heb ze nu 3 keer gezien. ik vind ze elke keer beter worden.
zou ze graag nog eens een keer aanschouwen.

Nabua Vonveilla

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 14-09-2003 16:01 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

noh, wat let oe

¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 14-09-2003 16:04 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

dat ze hier niet in de buurt spelen...

Nabua Vonveilla

cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 14-09-2003 16:53 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

heeft iemand ook gezien of er op occultfest.tk al nieuwe foto's stonden? want een vriend van me zei dat maar ik zie ze niet?

we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 14-09-2003 18:29 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

nope, alleen de eerste paar fotos staan er nog maar op. stuk of 9 vage fotos..

Nix
Usericon van Nix
Posted 14-09-2003 19:00 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2003 16:01 schreef XPositiveX het volgende:
noh, wat let oe

uche uche

NOg online?

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-09-2003 19:12 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

De site van Occultfest doet het bij mij echt noooooooit!! Of ik kijk telkens op het verkeerde moment...

..."Hate can only create more hate"...

Nix
Usericon van Nix
Posted 14-09-2003 19:17 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2003 19:12 schreef Immortella het volgende:
De site van Occultfest doet het bij mij echt noooooooit!! Of ik kijk telkens op het verkeerde moment...

Bij mij ook niet. Maar de laatste keer dat ik het gezien had stonden er een stuk of 5 foto's op.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-09-2003 19:18 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2003 19:17 schreef Nix het volgende:
Bij mij ook niet. Maar de laatste keer dat ik het gezien had stonden er een stuk of 5 foto's op.

Ik heb nog helemaal geen foto's gezien
Niet van de site in ieder geval, behalve dan die ene die hier gepost is...
Nouja, 'k geloof dat er toch geen bekenden op stonden verder...

Nix
Usericon van Nix
Posted 14-09-2003 19:19 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2003 19:18 schreef Immortella het volgende:
Ik heb nog helemaal geen foto's gezien
Niet van de site in ieder geval, behalve dan die ene die hier gepost is...
Nouja, 'k geloof dat er toch geen bekenden op stonden verder...

Op occultfest.tk staat alleen Pil van ZM. En andere bekenden van mij.

Heb ik jou eigenlijk wel gezien?

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-09-2003 19:21 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2003 19:19 schreef Nix het volgende:
Op occultfest.tk staat alleen Pil van ZM. En andere bekenden van mij.

Heb ik jou eigenlijk wel gezien?

Euhm.. hehe, onbewust denk ik! Je stond op een gegeven moment een tijdje met Tim te praten (die met ons mee was) en toen zei iemand tegen mij dat jij Nix was... Vandaar dat ik wel weet wie jij bent en andersom niet...

Nix
Usericon van Nix
Posted 14-09-2003 19:22 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2003 19:21 schreef Immortella het volgende:
Euhm.. hehe, onbewust denk ik! Je stond op een gegeven moment een tijdje met Tim te praten (die met ons mee was) en toen zei iemand tegen mij dat jij Nix was... Vandaar dat ik wel weet wie jij bent en andersom niet...

Boefje! Dat mag nooit . Ah volgens mij heb ik je half herkent. Ik kon er alleen geen naam bij plaatsen.

Ik stond inderdaad met Tim te praten.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-09-2003 19:24 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2003 19:22 schreef Nix het volgende:
Boefje! Dat mag nooit . Ah volgens mij heb ik je half herkent. Ik kon er alleen geen naam bij plaatsen.

Ik stond inderdaad met Tim te praten.

Jep ... Hm, ik had lang zwart haar met rode puntjes en een Graveworm shirt aan... Ik zat bij de zm groep (Vampie, Doomy, Carnagath etc)...

Nix
Usericon van Nix
Posted 14-09-2003 19:27 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2003 19:24 schreef Immortella het volgende:
Jep ... Hm, ik had lang zwart haar met rode puntjes en een Graveworm shirt aan... Ik zat bij de zm groep (Vampie, Doomy, Carnagath etc)...

-> msn

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-09-2003 19:28 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2003 19:27 schreef Nix het volgende:
-> msn

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 15-09-2003 9:23 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

hmm, nog geen nieuwe fotos..

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 15-09-2003 12:38 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Hier wat fotoos die Valorian geschoten heeft:

Morte-zillah in actie

Yours truly in actie!

Zanger Skinpeeler en gitsrist Alfr.

Erg toffe van Alfr ...

Groupshot!

De volgende 2 komen van de Occultfest site:

Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com