IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : Occultfest 2003 ? Vorige pagina | Volgende pagina
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 26-08-2003 0:34 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2003 0:33 schreef Carnagath het volgende:
HAHA! Ik ben gewoon TE goed! MUAHAHAHAHA!

..."Hate can only create more hate"...

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 26-08-2003 0:35 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2003 0:34 schreef Carnagath het volgende:
NO WAY IN HELL DAT JIJ MORTE AETERNA GAAT MISSEN!!!!!!
Ik kan natuurlijk nog beslissen om niet te gaan...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 26-08-2003 0:36 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 26 augustus 2003 0:34 schreef Immortella het volgende:

Bedank me maar na het optreden met een biertje! Als je al eentje kunt bestellen met een zere nek!

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 26-08-2003 0:36 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2003 0:36 schreef Carnagath het volgende:
Bedank me maar na het optreden met een biertje! Als je al eentje kunt bestellen met een zere nek!

Woohoo! Headbanging all the way!!!

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 26-08-2003 0:37 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2003 0:35 schreef Voice Of Doom het volgende:

Jawel! Ik heb jou sinds 5 mei ook al nie meer gezien!

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 26-08-2003 0:37 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 26 augustus 2003 0:35 schreef Voice Of Doom het volgende:

Dat lijkt me beter dan ONS missen ... otherwise I'll kick your ass! Of ik stouw mijn gitaarhals in je aarsch ... en ik heb een Jackson met een smerige punt ... dus pasch maar op!

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 26-08-2003 0:38 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 26 augustus 2003 0:36 schreef Immortella het volgende:
Woohoo! Headbanging all the way!!!

HELL YEA! Ik zal het in ider geval wel doen! Niks geen gezicht te zien van Carnagath ... alleen maar een hoop haar!

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 26-08-2003 0:40 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2003 0:37 schreef Carnagath het volgende:
Dat lijkt me beter dan ONS missen ... otherwise I'll kick your ass! Of ik stouw mijn gitaarhals in je aarsch ... en ik heb een Jackson met een smerige punt ... dus pasch maar op!
Hmmm de beslissing is nu snel gemaakt...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 26-08-2003 0:41 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

*proest* dit scheelt mij weer smeken om een date

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 26-08-2003 0:43 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 26 augustus 2003 0:40 schreef Voice Of Doom het volgende:
Hmmm de beslissing is nu snel gemaakt...

Je komt! Geweldig!

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 26-08-2003 0:43 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 26 augustus 2003 0:41 schreef Vampie het volgende:
*proest* dit scheelt mij weer smeken om een date

Die snap ik niet helemaal ....

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 26-08-2003 0:43 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

En straks gaat ons aller Carnagath nog beweren dat tie een stroomstoring kan veroorzaken.

[Dit bericht is gewijzigd door No Nonsense op 26-08-2003 0:44]

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 26-08-2003 0:44 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2003 0:43 schreef Carnagath het volgende:
Die snap ik niet helemaal ....

dat hoeft ook niet.

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 26-08-2003 0:45 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 26 augustus 2003 0:43 schreef No Nonsense het volgende:
En wanneer gaat ons aller Carnagath nog beweren dat tie een stroomstoring kan veroorzaken.

HAHA! Mij vergelijken met Manowar! Jij durft! HAHA! De enige reden dat Hoogeveen en omstreken een stroomstoring zou kunnen krijgen is amateuristisch gedrag van de vrijwilligers

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 26-08-2003 0:47 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2003 0:43 schreef No Nonsense het volgende:
En straks gaat ons aller Carnagath nog beweren dat tie een stroomstoring kan veroorzaken.

Volgens mij wil N_N zelf ook graag mee

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 26-08-2003 0:48 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 26 augustus 2003 0:47 schreef Immortella het volgende:
Volgens mij wil N_N zelf ook graag mee

Van mij mag hij!

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 26-08-2003 0:50 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2003 0:48 schreef Carnagath het volgende:
Van mij mag hij!

Hm... Tsjah, dan komt er er toch weer op neer dat hij in mijn crossa mee moet... Nja, is altijd wel gezellig met N_N

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 26-08-2003 0:50 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Nou maar hopen dat de vrijdagtraining van de Superbikes ook de moeite waard is...

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 26-08-2003 0:51 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Gods...als ex echt mega moeilijk doet neem ik Lars mee..kan dat?

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 26-08-2003 0:52 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2003 0:50 schreef Immortella het volgende:
Hm... Tsjah, dan komt er er toch weer op neer dat hij in mijn crossa mee moet... Nja, is altijd wel gezellig met N_N
Hoeveel mensen prop jij in je zwarte Crossa? (en die Crossa was (TM) van mij ja! )

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 26-08-2003 0:53 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2003 0:50 schreef Immortella het volgende:
Hm... Tsjah, dan komt er er toch weer op neer dat hij in mijn crossa mee moet...

Niet zomaar ergens van uitgaan he.
quote:
Nja, is altijd wel gezellig met N_N

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 26-08-2003 0:54 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2003 0:52 schreef Voice Of Doom het volgende:
Hoeveel mensen prop jij in je zwarte Crossa? (en die Crossa was (TM) van mij ja! )

Nou het zit zo... Ik ga sowieso, met een goede vriend... Hammer en zijn vriendin zouden ook meegaan, maar nu moet z'n vriendin die dag werken. Dus Hammer gaat alleen mee of helemaal niet, dus kan N_N (als hij dat al eventueel zou willen) sowieso nog mee en als Hammer helemaal niet gaat kan er nóg iemand mee...
Maar hooguit 4 in totaal dus, drie op de achterbank zal niet gaan ben ik bang...

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 26-08-2003 0:55 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2003 0:53 schreef No Nonsense het volgende:
Niet zomaar ergens van uitgaan he.

Doe ik ook niet, heb nog geen idee wie er allemaal meegaan, XnegX wilde evt. ook wel mee geloof ik...

quote:

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 26-08-2003 0:56 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2003 0:54 schreef Immortella het volgende:
Nou het zit zo... Ik ga sowieso, met een goede vriend... Hammer en zijn vriendin zouden ook meegaan, maar nu moet z'n vriendin die dag werken. Dus Hammer gaat alleen mee of helemaal niet, dus kan N_N (als hij dat al eventueel zou willen) sowieso nog mee en als Hammer helemaal niet gaat kan er nóg iemand mee...
Maar hooguit 4 in totaal dus, drie op de achterbank zal niet gaan ben ik bang...
XniggaX ging toch ook nog misschien?

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 26-08-2003 0:57 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

*komt echt niet meer bij* daten? ik neem kind mee..bwahahahah...sorry...zwaar offtopic

Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com