|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ben erug moe.... Maar blij On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik ben ook bekaf! En sukkel zowat in slaap hiero! |
|
ik heb me wel vermaakt ja.. en toch best weer veel zetemmers ontmoet. was zeker gaaf! |
|
can't wait to see the pics! |
|
oh man, ik zat gewoon de gehele nacht te ruften door de uien die op de broodje hamburgers zaten... |
|
Erg gezellig geweest... Bands: Morte Aeterna, Ingerenolia, en I.N.R.I. waren gaaf.. Monolith en Altar waren wel aardig,.. de rest was bagger, met als tragisch dieptepunt die paar punk-bandjes die met slechte muziek en gelul over Amerika de wereld dachten te kunnen verbeteren.. Food & Booze: Erg goed.. Grolsch flesjes a 1 euro, dat zie je niet veel meer ! en die burgers waren ook geweldig, en de pannekoeken die Zilla-Morte had gebakken Verder was het zeer gezellig opgezet, alleen wel erg smalle podia, en jammer dat de eerste serie bands geen soundcheck kreeg, dat was wel duidelijk te horen... |
|
Ja, het was wel gezellig. Qua bands waren de tweede (thrashcore) band en de band van Carnie en Zillah erg indrukwekkend (knap gedaan). Wat daarna kwam was gewoonweg slaapverwekkend. Gelukkig waren er nog wat interessante ZM-ers om me te lullen. Tot To Elysium heb ik dus alleen een beetje rond gehangen. To Elysium was opzich wel grappig maar niet helemaal mijn ding. INRI blies mij volledig weg. Dit was mijn eerste keer dat ik ze live had gezien maar het was zeker voor herhaling vatbaar. Wat ik niet begrijp was dat TMDC na INRI speelde. Leuke band hoor, lekker strak ook, maar misschien wel fijn als ze wat meer tijd besteeden aan afwisselend songmateriaal en wat minder tijd aan opscheppen op het internet. Altar vond ik ook verbazingwekkend goed. Ik heb op INRI en Altar lekker staan pitten en mijn nekwervels naar de knoppen geholpen. Al met al best een geslaagd daggie. Een dag stappen met Immortella, XPositiveX en hammer is trouwens nooit weg I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Dank u (buigt ) On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
HEERSCH! Occultfest was in één woord: METAL Top band van de avond was voor mij Altar (tsja... ), op de tweede plek CHain (Breaking The Law! ), Morte Aeterna was een blijde verrassing, TMDC was wel ok, INRI heb ik alleen van een afstand meegemaakt maar da's sowieso een gave band. Bij To ELysium was het op zich al de moeite van het kijken waard om te zien hoe druk het op het podium was Zeer gaaf, zeker voor herhaling vatbaar For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
WTF!!! *ziet nu pas dat inger indolia er speelde* Hun zijn echt ruig!!! Ik wil ze echt een keer zien...heb ze alleen maar keer in de oefenruimte meegemaakt LAI LAI HEI |
|
Wie? Nou, veel indruk hebben ze in ieder geval niet gemaakt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Hehehehe ik vind ze ruig is zo'n metal band met veel industriele invloeden erin LAI LAI HEI |
|
ik heb me gisteravond weer goed vermaakt..., I.N.R.I. beukte weer zoals altijd... monolith..., klonk wel lekker. Altar vond ik zelf tegen vallen, de muziek was zwaar oke, maar de zanger vond ik niet bij altar passen! |
|
quote: Volgens mij is dat die band van die gast die zonder T shirt en met twee tepelpiercingsrondparadeerde, je weet wel, de band die de helft van de vocals op tape had staan... NP: Slayer - Chemical Warfare For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
hmm.. industrial invloeden.. oh was dat die band uit het zuiden, limburg ofzo? klonk wel strak, maar niet echt mijn ding. hey, hoe heete die death/gore/grind (whatever) band die tussen de nrs door steeds onzin uitkraamde? |
|
Oh DIE!!! Nee, dat vond ik niet echt wat. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
oh ja, bands.. Born Supicious (2e) : vet! INRI : GODVERDOMME!!! lol, WIE BINT DE'R WEHR!! haha vet wijs. Altar : ook wel oke |
|
quote: Cerebral Tumor ... klonk wel vet! |
|
quote: dr an met de lippuh, `t regnt! |
|
Occultfest was opzich wel ok, al was de organisatie zwaar ruk, alles liep gigantisch uit en er was een boel stress op het laatst ivm de cops. Tevens was er een groepje bezopen hooligans die het nodig vond bier over mijn gitaar heen te gooien en onze cameravrouw 3 klappen in haar maag te geven. Echte helden Optreden was wel ok, al hebben we wel eens beter gespeeld. Podiumgeluid was erg slecht. |
|
quote: Bij ons ook ... en wij hebben geeneens een soundcheck gehad ... |
|
quote: im sorry, dat zuigt. ik was niet 1 v/d hooligans ofzo, maar als cameravrouw hoor je eigenluk ook niet in de 'pit' te staan filmen. anyway jullie waren zeker fokking strak |
|
De boer in kwestie is 5 keer gewaarschuwd door omstanders en ging toch door. Ik heb zelfs gehoord dat ie later is afgevoerd naar het ziekenhuis, hij was de verkeerde tegengekomen. |
|
quote: Ja klopt ze komen uit Heerlen e.o LAI LAI HEI |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |