|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
hehe, ik bedoel op de occult site. |
|
Damned.. Kolkende pit zeg |
|
quote: Ach, we waren de 3e band (iedereen was nog nuchter) en het was ons eerste optreden ... en niemand kende onze muziek. Dus dat schiet natuurlijk niet echt op. |
|
quote: Irritant is dat ja.. Zo matig als je je best staat te doen op het podium en het merendeel van het publiek er als een zoutzak bijstaat Gelukkig zijn er dan weer de heerschende optredens die compenseren.. |
|
[quote]Op 15 september 2003 12:53 schreef Snaack het volgende: Zo matig als je je best staat te doen op het podium en het merendeel van het publiek er als een zoutzak bijstaat quote] Och zij kregen tenminste meer dan 3 man publiek op de been, kunnen de vorige bandjes niet zeggen! |
|
Ik kan verklaren waarom je soms niet op de site kan komen: Dan is hij overbezet. Er schijnen per dag iets van 1000 mensen op die site te komen. Zo is het mij uitgelegd.. En goed nieuws: NOT Grote kans dat Occultfest volgend jaar niet weer wordt gehouden,... En mag ik daarvoor hartelijk de persoon bedanken, die iemand op Occultfest in elkaar heeft geslagen... Mijn dank gaat uit naar U On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
GODVERDOMME dat meen je niet!! donderse sukkels dat. maar zoiets hadden we al eerder geconcludeerd. Godver. |
|
Waarom zou het alleen om die reden niet nog een keer gehouden worden dan? Dat gebeurt helaas overal... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Omdat het een festival zonder vergunning is, en dan staat volgend jaar de politie zo op de stoep.. Om jammergenoeg maar 1 reden te noemen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
op bang yer fucking head is iemand bruut verkracht, en dat gaat volgend jaar ook weer gewoon door lijkt me ... Bruce Banner |
|
Maar dat is een festival die wel vergunningen had... Hier kijken mensen gelijk al negatief naar. Maar er is gelukkig nog niets zeker... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: En wat komt er allemaal bij kijken om voor zoiets een vergunning te verkrijgen eeigenlijk? In Krimpen was er zo een illegaal cafe wat ook dit soort festivalletjes organiseerde (nog steeds trouwens) en die zijn nu officieel een vereniging geworden. (nu schijnt het min of meer wel weer te mogen...) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Nou, voor een vergunning moet je onder ander natuurlijk de geluidsoverlast zo veel mogelijk beperken. Tevens mag er GEEN alcoholische dranken worden geschonken, tenzij iemand hier gecertificeerd voor is EN achter de tab zit. Ik denk dat je gewoon even aan de gemeente moet vragen van waar je aan moet voldoen. Volgens mij is het de afdeling horeca en nogiets. Ik zal het even moeten uitzoeken eigelijk. (Ik doe een opleiding milieutoezicht ) |
|
En dan zijn er nog de bureaucratische regeltjes waarop het vaak stuk loopt.. zoals dat Dynamo enkele jaren geleden op het laatste moment gecanceld werd omdat die gemeente of provincie 'het aantal toegestane dagen met geluidsoverlast' reeds had overschreden.. |
|
hummz tegen die tijd zijn ze dit voorvalletje al lang weer vergeten. dus Occultfest 2004 komt Nabua Vonveilla |
|
quote: Jammer dat ik je maar zo kort gesproken heb... (Jij was het toch? ) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
het was die gozer aan wie ik jou uitgebreid heb gezien.. die jongen van 20 met dat halflange haar... Nabua Vonveilla |
|
Ik heb er zoveel gesproken. Maar hem maar kort omdat hij met Tim zat te praten... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Haha, raar moment was dat. Zal wel vreemd hebben geleken toen ik XpositiveX vroeg waarom hij geen 20 armen had Je kan me bijvoegen op msn als je wil, Istharol@ (nospam) hormail.com |
|
quote: Ik heb jullie gesprek niet gevolgt. (ik ben nogal doof, dus het lukte amper) Maar hoezo 20 armen I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
uhm, lang verhaal Heeft te maken met iets wat ie in het midden van deze topic heeft gezegt. "ik ben die andere gozer met 20 armen" was het dacht ik. |
|
quote: Ah zo, ik heb je toegevoegt. Maar dan moet je me nog wel accepteren... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Daar was ik al bang voor, zo'n voorval schept natuurlijk geen fijne reclame voor evenementen als deze... Ik hoop dat het alsnog doorgaat uiteraard, waren er niet ook plannen om volgend jaar wel met vergunningen en dergelijken te werken? NP: Adendum Demise - Wanneer De Dood Op Zich Laat Wachten For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Weet ik eigenlijk niet. Ik heb geen idee verder wat ze van plan zijn. Maar als het wel doorgaat, zal het ook wel weer anders geregeld worden. En dan idd vast met vergunningen, en reclame, etc. Ik hoop dat het voortgezet wordt. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |