|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja zou idd cool zijn! Maar jij vroeg 't eerder, vandaar dat ik ja zei... Maar we kijken wel ff, en anders proberen we het eerst ff een keer uit, haha... 't Is denk ik hooguit drie kwartier rijden, dus dat komt wel goed... ..."Hate can only create more hate"... |
|
ohh... ja, oke dan 's goe lets try |
|
ik dnek vast niet dat ik kom. wat komt er eigenlijk? |
|
quote: Altar, Born Suspicious ( ) en de rest weet ik zo nie meer.. kyk hier maar even: www.occultfest.tk |
|
quote: Maar wij spelen 's middags!!!!! |
|
quote: Ja maar daar kan ie niets aan doen. Niet boos zijn op hem Je bent sávonds ook welkom hoor On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Altar, Inri, Monolith deathcult, Morte Aeterna....En nog veel meer.. In totaal 15 bands..... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
whoohoo! bevestigings meel binnen! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Hey Zillah!het optreden van Grind Minded in Hooghalen is verplaatst,de organisatie is een beetje bang dat er niemand komt inverband met Occultfest!Dus wij zijn ook de hele dag aanwezig! METALLLLL!! |
|
hey hendy, zal ik ons opgeven op de site? of is dat al gebeurt..? |
|
Ik heb mezelf, en 'n kameraad die meegaat al opgegeven... Ook al bevestigingsmeel gehad, dus dat zit al goed... Jij en XnegX moeten je alleen nog wel ff opgeven dan! ..."Hate can only create more hate"... |
|
done! |
|
Ik geloof dat mn vader heel graag wil dat ik op z'n verjaardag kom.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: `k heb nog 2 plekkies vrij in de auto! dusch... |
|
quote: hey Jerry! Kan ik jou Beringher lenen voor het optreden?! Ik zit namelijk een speaker kabinet verlegen! Die van mij is namelijk nog in aanbouw! |
|
quote: hey,je mag niet mijn Behringer lenen want die staat thuis ,de Behringer die in Hoogeveen staat is van Mathijs..maar je mag wel mijn EGNL speaker kast lenen die staat namelijk wel in Hoogeveen(ennuhh zuinig op zijn he) |
|
quote: Oh Heersch! Die Engl klinkt beter dan de Beringher! Dank U zeer! Je krijgt minstens een biertje van me op Occult! |
|
quote: Ja maar jullie gaan pas later... Denk niet dat N_N dat zo leuk vindt... Maarja, hij moet wel wat... Als er geen drie op de achterbank bij mij passen, en hij wil toch mee... Sja... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Heerlijk om te zien dat mensen zoveel moeite doen om ons te zien! |
|
quote: én I.N.R.I.!!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Pffff.... klein detail ... |
|
quote: Hmm... Denk dat wij maar na 3 uur gaan komen ofzo... Voor de góede bands... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Iets TE veel humor! e echte goede bands beginnen na 14:10 ...... |
|
quote: Hehe, grappig als mensen ook nog happen... Magoed, wees nie bang, wij staan om 14:10 voor 't podium... En we zijn d'r al wel eerder... ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |