|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
[quote]Op 7 september 2003 19:25 schreef Immortella het volgende: Hier alvast wat van mijn Occultfest foto's!!!!!! ZM'ers!!! v.l.n.r.: Doomy, Vampie, Metagor, Immortella en Carnagath! Deze is cool!!! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Jaaa... vond ik ook! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Heey Vampie.. hoe smaakte de koffie de morning after? |
|
quote: Immortela, gij zijt een zeer schoone dame. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Immortella, heb je ook foto's van Cerebral Tumor, toevallig, zou vet zijn I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Dat vond ik ook ja! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
laad wel langzaam ws..sorry |
|
Gaaf! Zowaar een positief krantenknipsel over metal! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
bwahahahahaa...hoe trui kun je zijn? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Hahaha. Coole foto! Het was wel een geslaagd festival... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Zeker wel..was erg leuk! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Oh ja...iemand nog geïnteresseerd om anekdotes over Staphorst te horen? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
o pleaseeeeeeeeeeeee....zip it!! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Laten we het er op houden dat het best leuk is om als metalheads door Staphorst heen en weer te scheuren... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: ja..Trekkers tellen Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
En christelijke hangjongeren die over dik 2 jaar al hun derde kind verwachten. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Oh ja de bands... Morte Aeterna was erg lekker voor een band die pas de eerste gig doet. Lekker zware zweedsklinkende death metal. Enige punt van kritiek bij mij is de af en toe wat irritante Cradle-achtige zang. Voor de rest thumbs up! Cerebral Tumor klonk me verrassend goed. Ik zal eens wat meer van ze uitchecken. Goede grindbands zijn best schaars aan het worden. To Elysium ging er natuurlijk ook wel in op de stem van zangeres na dan. Grappig zo veel mensen op zo'n klein podium. De rest van de bands heb ik niet zo bewust gezien...wel heb ik nog I.N.R.I/Monolith/Altar goed beluisterd vanuit m'n tent. Altar was duidelijk de mindere van de 3. Monolith klonk erg strak en I.N.R.I beukte heerlijk...Ook wel eens grappig om er niet met je neus boven op te staan. Ik heb geen last gehad van die vechtpartijen in ieder geval. En toen ik de dag erna op dat podium stond vond ik het best vreemd dat niemand er doorheen gezakt is. Zeer tof zo'n DIY-festival. quote: Ik wel wat van een afstandje geloof ik. quote:Oh jee. 10e edit : Oh ja de zetemmers...vooral veel oude bekenden maar ook weer wat nieuwe gezichten gezien, waaronder Megator, Pul en een dag later de superlachwekkende, grappige, irritante maar aardige elf Lainedinges. [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 09-09-2003 2:55] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
[quote]Op 9 september 2003 2:47 schreef Voice Of Doom het volgende: Morte Aeterna was erg lekker voor een band die pas de eerste gig doet. Lekker zware zweedsklinkende death metal. Enige punt van kritiek bij mij is de af en toe wat irritante Cradle-achtige zang. Voor de rest thumbs up! Thank you, En toen ik de dag erna op dat podium stond vond ik het best vreemd dat niemand er doorheen gezakt is. He cool, je hebt ook op het podium gestaan? En hoe voelde dat On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Cerebral heerscht gewoon ... ok, ok, het zijn vrienden van me dus is mijn mening niet helemaal objectief trouwens dat krante stukje, die okken was die ook niet op occultfest? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Dat hele krantengedoe ging over Occultfest... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:ok dan ... ben nog niet echt wakker geloof ik I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Geeft niet hoor, nog een kop koffie... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
oh ja, Doomy ik vroeg me al af waar je was... hoorde je die gast van INRI nog? "WIE BINT D'ER WEERHH!!" lol, super |
|
quote:Nogal gammel... quote:Wel gehoord ja...echt lachen kon ik er niet om. [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 09-09-2003 11:18] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |