|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Inderdaad, ik heb het niet helemaal meegekregen, maar aan het eind zat hij in die schuur waar ook de CD verkoop zat, hij was wat opgelapt, maar werd voor de zekerheid toch maar weggebracht. Ik heb er naderhand niet meer van gehoord... NP: Rammstein - Mein Herz Brennt For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: was dat die "vechtpartij" tijdens altar.... of was dat weer iets ander? tijdens altar ging er namelijk ook een aantal mensen behoorlijk met elkaar op de vuist... |
|
Dat denk ik dan wel, ik heb niets gezien. Ik stond de bus in te laden en toen ik het terrein opliep was hij al geveld. |
|
quote: Yep dat was dat vechtpartijtje dat tijdens Altar begon.. Die kerel is voor de zekerheid naar het ziekenhuis gebracht daar hij behoorlijk dronken was en alleen woonde. Stel dat hij in zn slaap toch nog wat kreeg of wat dan ook.. dan zou dit festivalletje een niet al te beste naam krijgen. |
|
quote: Mjah was wat over het geluid enzo, te hard en het moest om 22 uur zijn afgelopen ivm geen vergunning. Nouja beetje vriendelijk gepraat en de politie was best schappelijk. Ze hebben bij de 2e keer even fijn bij de ingang gestaan met een gratis blikje cola erbij. Gelukkig niet het terrein op, al die 14 jarige zuipende en blowende kindertjes geeft ook niet echt een goede naam. |
|
I.N.R.I. had trouwens een erg gave tourbus ! |
|
quote: Ja, dat was wel weer een sterk staaltje van "bottled violence". I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
|
|
Ik vond het wel komisch toen die gast met een I.N.R.I shirt tijdens The monolith, de des betrefende boer keihard tegen de grond gooide. (nadat ie een metertje door de lucht vloog) [Dit bericht is gewijzigd door istharol op 07-09-2003 18:56] |
|
Hier alvast wat van mijn Occultfest foto's!!!!!! Carna en Zillah in actie... Vampie en ik! XnegX en XposX... Straight Edge my ass!!! Morte Aeterna! ZM'ers!!! v.l.n.r.: Doomy, Vampie, Metagor, Immortella en Carnagath! Het was een zeer geslaagd feestje! Veel zm'ers gezien, ontmoet en mee rondgehangen... Voor de rest van de foto's: http://joene.interned.com/woa/occult2003.phtml ..."Hate can only create more hate"... |
|
Carnagath heeft volgens mij met de ketchup gemorst... this user is dead |
|
xpositivex mag wel wat vrolijker kijken op de foto's, want zo doet hij zijn naam weinig eer aan.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Hoe keek jij toen je voor het eerst een biertje in je hand gedrukt kreeg? this user is dead |
|
een stuk vrolijker! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
whaha!! coole foto's Hendy!!! alleen sorry dat ik zo chagarijnig (spelling?) kijk op die ene foto... maar ja, flesje bier vasthouden ben ik niet aan gewend |
|
Oja, wil je Morte Aeterna in actie zien? Hier is de link voor 't filmpje wat ik gemaakt heb: http://joene.interned.com/woa/occultpics/morte_aeterna.avi En nog wat foto's: Morte Aeterna in actie! Carnagath! Beetje groot volgens mij... Maar wel goed gelukte foto! I.N.R.I!!!! Monolith! Altar! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ziet er allemaal cool uit! Ff je video checken "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Heerschende fotoo!!! Goed gedaan meissie! Het filmpje is goed hoor! Kon zelfs horen tijdens welk nummer het was! |
|
quote: Graag gedaan! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Volgende keer wel ff je tshirt wassen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Hele goede foto's Immortella |
|
quote: Thanx! quote: Ik vind 'm superstoer hoor! Vond 't sowieso gezellig gister ... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Thanx! Had jullie er ook nog wel verwacht! Het was echt heel leuk! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: LOL! Ik had die lippiercing net voor het optreden laten zetten en had geen tijd meer om een schone aan te trekken .... sorry! |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |