|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Volgens mij is er over dit festival nog geen topic (en anders heb ik eroverheen gekeken en close deze dan maar weer) , maar ik ga in iedergeval wel ! Wie gaan er nog meer trouwens, of zijn hier geen liefhebbers ? Bands die er zoal zullen komen: Deep Purple, Uriah Heep, Y&T en Thin Lizzy Vrijdag 27 juni 2003 Terrein de Schans - Lichtenvoorde Hekken open: 13.00 uur. Aanvang: 14.00 uur. Entree: 50 pleuro (excl. servicekosten) www.arrow.nl [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 19-02-2004 17:35] Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Waaah, waar is Uriah Heep 30 juli ?? Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: in Kortrijk, met Zep Zupiler (waar hebben ze die naam vandaan gehaald ) en de Ziboelateurs Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Kortrijk ... klinkt heel ver weg Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Arrow classic rock staat er ook altijd op in m'n stamkroeg. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Heb getwijfeld.. Deep Purple leek me gaaf om eens live te zien namelijk.. maar om daar nou 50 Euro voor te geven , aangezien de rest van de bands me niet zoveel boeide... en dan komt daar nog bij dat het natuurlijk niet de originele D.P. lineup is .. Verder ga ik bovendien al een blasphemisch feest in de IBB te Utrecht op die datum |
|
daar waar je slayor moet roepen? |
|
quote: Ja, ik geloof het wel, bij Dwaal en Schedelneuker.. misschien dan toch maar Deep Purple |
|
Deep Purple » Status Quo » Budgie » Lynyrd Skynyrd » Uriah Heep » L.A. Doors » Wishbone Ash » Yesterday & Today » Mannfred Mann's Earth band » Thin Lizzy wishbone ash komt ook gewoon, lachen man. |
|
Ik ga ook! |
|
Lynyrd Skynyrd Er gaat niets boven lekkere Southern Rock .. maar waar blijft Molly Hatchet nou Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Ik heb een wedstrijd |
|
50 euro, daar heb je dus gewoon een kaartje voor Wacken voor! 3 keer raden waar ik voor gekozen heb! Wel vette line-up, vind ik, maar wel veel te duur. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
ik zal er zijn. kheb vandaag al mn voorproefje gehad. net terug van Y & T in de biebob. shit wat was dit goed. ik kijk er al naar uit. over 2 weken weer en dan nog deep purple erbij, feest. We would like to see most of the human race killed of, because it is unworthy, It is unworthy of the gift of life |
|
Ik had op zich Deep Purple wel graag willen zien want daar speelt nu 1 van m'n favoriete gitaristen bij -> Steve Morse maar ik kan niet gaan omdat ik op dat moment op Bang Your Head zit waar óók Thin Lizzy en Y&T spelen |
|
Ik ga ook, heb echt al maanden kaartjes. Nog een kleine twee weken... The educated differ as much from the uneducated as the living differ from the dead. --Aristotle-- |
|
Idd, beetje duur, maarja wat wil je ook. Deep Purple, Uriah Heep EN Lynyrd Skynyrd op 1 avond Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Ik had via-via begrepen dat Lynyrd Skynyrd niet kwam, en dat daarvoor in de plaats Motorhead kwam. Het is voor zover ik weet nog niet bevestigd, maar de geruchten gaan al ! BLASTBEATS FOREVER |
|
DAMN, naja, Motorhead is ook Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
*SCHOP* Nog steeds niets vernomen over dat Lynyrd Skynyrd niet gaat komen. Iemand iets vernomen uit andere bronnen ? Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Ik heb er ook nog niks van gehoord. Ik zit er aan te denken om m'n ouders er mee naar toe te nemen. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:WTF!! Steve Morse bij Deep Purple?? |
|
quote: Ik ga met m'n vader Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
jammer dat het met bang your head samenvalt wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: jahaa, al een tijdje hoor |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Volgende pagina |