|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Turkije is deels toch Europees? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
T zijn geen Europeanen, en wel Moslims. => No fucking way !! |
|
* diepe zucht * Wiegen Meister ! |
|
dit onderwerp is alleens besproken, en bla bla blaat slotje |
|
url dan? niets gevonden .... After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: 2% van het grondgebied ligt op het europees continent ja. mvg wk10 |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=432575&page=5 of wil je voor elk land een apart topic beginnen. kunnen we beter de titel van de eerste iets veranderen |
|
quote:95% van de inwoners woont in europa |
|
quote: Hmm vind ik niet echt een argument dat van Israël...komt toch niets van in huis, Turkije daarintegen... After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: Tja, die 2% is toevallig Istanbul. mvg wk10 |
|
quote: 40 % in Genk, de rest in Charleroi ? |
|
quote:Nou .. hierachter wonen er ook zat . er zijn er veel hoor, het neukt als de konijnen |
|
quote: Verwar ze niet met de marrokanen. Turken zijn nog redelijk braaf. mvg wk10 |
|
quote: |
|
quote:Idd, ze wonen allemaal hier in nederland toch? Don't blush when I rip you open |
|
quote: Ik zie dat altijd alst zelfde. |
|
quote: Turken hebben een plat achterhoofd, en zijn niet iets minder arrogant en crimineel aangelegd. |
|
ik heb liever een wereld uni, dus ben hier niet tegen. turkije heeft wel degelijk een europese binding (ottomaanse rijk hallo!!!!) |
|
Ik wil helemaal niet dat nederland bij de eu hoort, kost ons klauwen met geld. |
|
Turkije kan best bij de Europese Unie, alleen moeten ze echt wat gaan doen aan de schending van mensenrechten die daar volop plaats vinden. Don't blush when I rip you open |
|
quote: En de Islam afschaffen. |
|
quote: Wat was daar nou europees aan. Het Ottomaans rijk lag toch in N-Afrika, Arabië en Perzië. mvg wk10 |
|
quote: wij krijgen er veel meert voor terug. een open economie zou zonder de EU niets voorstellen. bovendien we geven jaarlijks veel meer uit aan dat stomme voetbal geloof dat we per jaar 2,5% betalen van ons BBP (moet ik eigenlijk even opzoeken) en daarvan krijgen we ook nog een groot gedeelte terug |
|
quote: ga jij je eeeeeeeeeeeens heeeeeeeeeeel die schamen. balkan??!!!!!!! |
|
Ruim 700 jaar geleden stichtte deze zoon van Ertogrül (+/- 1280) de Ottomaanse dynastie. Hij was toen officier in het Seltsjoekenleger van de sultan van Rum. Osman riep zichzelf uit tot hoofd van een kleine staat in noordwestelijk Anatolia na de verovering van Eskisehir, Bilecik, Yarhisar en Yeni. Byzantium was zijn uitvalbasis. Geleidelijk zouden de Ottomanen of Osmanen Klein-Azië en delen van Europa en Afrika gaan veroveren. Hmm ja veroveren ...en ze proberen nog After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |