![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
en in nederland heet een gevangenis een nederlandse gevangenis. dus.......(uitleg, je snapt misschien nog niet helemaal wat met terminologie bedoeld wordt, komt misschien nog wel). Maar: wat wil je nu in hemelsnaam zeggen dat het nu niet snor zit, duh dat weet iedereen toch. het gaat erom dat er iets aan gedaan wordt en als dat niet gebeurd zal trukije niet toegelaten worden tot de EU. zo simpel is het ![]() |
|
quote: Ja, rozentuin, dat zei ik toch al: bruine mannetjes, roze konijntjes. ![]() Trouwens, met al de 'homo, moslim en ander gespuis' topics hier, kunnen ze er beter Hippie Front van maken ipv Zware Metalen. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep ![]() |
|
Een westers gezinde regering??? HALLO de zeer behoudende moslim partij (hoe hete ze ook alweer) heeft een dikke verkiezeingszege gehaald bij de laatste verkiezingen! ![]() |
|
of het "ja ik heb ook op de basisschool gezeten" forum. alleen toegang met een bord voor je kop. ![]() |
|
quote: en bij ons het CDA, jongen de naam zegt niet alles het is een moslim partij, maar wel een progressieve, daar kan hetChristen Democratisch Appel nog wat van leren. en wij als nederlanders moeten helemaal onze bek houden, we hadden bijna de SGP inde regering willen hebben. ![]() |
|
quote: Correct. OK, als ze dan toch persé bij europa willen horen, dat ze dan eerst ff een " national moslim holocaust " organiseren. Daarna mogen ze van mij in ons clubje. ![]() |
|
quote: Nou, laten ze er maar niets aan doen. Dan weten zeker dat ze NIET in de EU komen. Pim fortuyn had gelijk met zijn opinie over 'islamisering' van onze maatschappij (westerse manier van leven). Arwen ná anvanya vendë ecénien ![]() |
|
![]() ![]() ![]() en ik maar denken dat het niet dommer kan..... zm blijft me verbazen ![]() ![]() |
|
quote: Jij blijft mij verbazen, ben je zeker dat je niet liever op het " blije hippies knuffellen islam immigranten"-forum zit ? ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
die islamieten. Het enige positieve dat ze in onze cultuur hebben georganiseerd is de Pitta... en dan nog. mvg wk10 ![]() |
|
geïntroduceerd, sorry mvg wk10 ![]() |
|
kebab dan? ![]() ![]() |
|
quote: Hoezo dommer? Realistisch! Als je kijkt hoeveel moskeeen er in NL staan... Probeer maar een kerk te bouwen in een Mosland, wordt je gelijk verbrand (dat doen ze al als een vrouw per ongeluk een andere man aankijkt. Jaha, dat noemen ze beschaving) Arwen ná anvanya vendë ecénien ![]() |
|
quote: Pitta heeft niks met de Islam als dusdanig te maken. Het enige nuttige wat Islam voor onze cultuur (of enige andere cultuur) heeft gedaan is, euh... niks! ![]() |
|
quote: er staan zat kerken in trukije. ![]() |
|
quote: sjezus nog niemand hier gehoord van scheiding van staat en kerk. die twee dingen zijn niet hetzelfde hoor. wie moeten toch ook niet massaal op zondag naar de kerk van jan peter ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Arwen ná anvanya vendë ecénien ![]() |
|
19 juni 2003 13:03 schreef ghoulliette het volgende: sjezus nog niemand hier gehoord van scheiding van staat en kerk. die twee dingen zijn niet hetzelfde hoor. wie moeten toch ook niet massaal op zondag naar de kerk van jan peter[/quote] Hoort pitta nou bij de kerk of bij de staat? mvg wk10 ![]() |
|
pitta hoort bij de supermarkt ![]() |
|
quote: wij kennen dat wel, scheiding van kerk en staat (dat ze getrouwd waren....?) maar 'daar' kennen ze dat niet. Ze geloven nog dat de leider afstamt van Mohammed.. hoe naief kun je zijn? Arwen ná anvanya vendë ecénien ![]() |
|
quote: Scheiding van kerk en staat is zever, onze staat geeft miljoenen aan fondsen aan de kerk in Belgie. Dat noem ik geen scheiding. En dat heeft trouwens niks met mijn punt te maken dat Islam een simpele bedoening is met extreme, gevaarlijke gevolgen. ![]() |
|
kerk, staat, pitta: een pot nat poepe, zuipe en bek houwe ![]() mvg wk10 ![]() |
|
quote: wijs jij Turkije eens aan op de landkaart. en dan niet Irak aanwijzen ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |