|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Ben je nou Ghoulliette aan het aanvallen, Mithrandir ? Anders krijg je het met mij aan de stok hoor ! En daar kan Claw over meepraten.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Ik moet ze niet, en ze komen d'r niet bij. <---Punt |
|
quote: Ja, Claw kun je wel aan, das nie so moelijk. Iemant die sijn Nederlandsg so goed beheerscht... Dus jij wil meer Turken in NL zodat je kunt slijmen met Ghoulliette. Tjonge, wat zielig. "Ik ben voor, anders kan ik geen vriendinnetje vinden" Pffff, Get a life!! Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Doe normaal Mithrandir !!!! Viel het zo op ??? Shit man...there on to me ! Maarreh, niks Turkije bij de EU...d'r zit hier al genoeg van dat addergebroedsel... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
al dat volk over de westgrens zeg ik None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: dat hebben ze dan ook gedaan. en oostenrijkhongarije en Rusland is niet heel europa btw |
|
echt niemand ziet dat de Turken als sinds 1964 door de EU aan het lijntje gehouden wordt en dat de EU het dus niet kan maken Turkije niet toe te laten, dat zou uitlopen tot een enorme politieke rel [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 19-06-2003 9:53] |
|
quote: Sinds wanneer zijn Frankrijk en Duitsland bij elkaar gegaan ? Welk jaar is het ? 2263 ? *springt paniekerig schreeuwend door het raam* |
|
quote: zonder de intieme samenwerking van frankrijk en duitsland was er helemaal geen EU, en ze gaan nu met elkaar om alsof ze de beste vrienden zijn. ga maar eens wat memoires lezen van die lui. |
|
quote: Tuurlijk wel. |
|
quote: dat zou wel onwijs stom zijn op de lange termijn |
|
Dat zien we dan wel. |
|
ach ja als het een niet fout gaat doet iets anders dat wel |
|
quote: "You know it's sad but true" |
|
quote: Fransen en Duitsers moeten elkaar niet. Als er iets duidelijk is uit de geschiedenis, is het dat wel. Europeanen moeten Turken niet. En als er iets duidelijk ZAL worden uit de toekomst, is het dat wel. Volgens mij leeft jij gewoon in een droomwereldje waar lieve bruine mannetjes rondhuppelen temidden van schattige roze konijntjes... And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
quote: |
|
quote: dus jij dnekt dat mensen zoals jij iets te zeggen hebben in deze wereld. jij hebt zeker nog nooit van Adenauer gehoord ofwel. ga eens naar school, nee wacht laat maar zonde van je geld. |
|
quote: In een systeem met een parlementaire democratie wel, toch? Dus ook totaal ongeinformeerde mensen zoals ik, en ik zeg nee! Geweldig systeem! The only measure of reality is nature. When people defy nature, whether through technology, insane religions, or misguided ideologies, they only increase the eventual suffering that will inevitably result. - Jesus |
|
quote: Adenauer was tot 1963 bondskanselier van Duitsland. Die zijn Hallstein Doctrine was vooral bedoeld om de BRD met de hulp van het Westen te versterken tegen de Sovjet Unie. Maar het feit dat Frankrijk en Duitsland dezelfde vijand, namelijk Stalin en het communisme hadden, betekent nog altijd niet dat Adenauer en De Gaulle samen gezellig op vakantie naar Kreta zouden gaan. Ik ga trouwens morgen naar school, om mijn laatste examen af te leggen, toch wel toevallig nie 'Internationale Politiek sinds 1945' zeker. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
Kreta zuigt. |
|
quote: je hebt er dus echt de ballen verstand van. Tip lees de memoires van Adenauer hint "rozentuin" |
|
Ik zal het nog één keer samenvatten voor iedereen: Politiek zuigt, Turkije ook. Ze komen er niet bij, punt. |
|
ik denk dat wanneer Turkije zijn menserechten zaakjes regelt en de modern wester gezinde regering die er sinds kort ziet aanblijft wij er weinig tegen kunen doen. mochten we dat willen. En als er zoveel tegenstand tegen toetreding van turkije is, waar is die publieke discussie dan. het kan de meeste mensen echt geen hol schelen. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |