IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Turkije bij de Europese Unie?? Vorige pagina | Volgende pagina
Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 19-06-2003 13:09 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 19 juni 2003 13:06 schreef campske666 het volgende:
Scheiding van kerk en staat is zever, onze staat geeft miljoenen aan fondsen aan de kerk in Belgie. Dat noem ik geen scheiding.
En dat heeft trouwens niks met mijn punt te maken dat Islam een simpele bedoening is met extreme, gevaarlijke gevolgen.


Yep, bewijs: aanslagen. En dan niet beginnen te zeuren dat het indirect, via een of andere omweg de eigen schuld is van het Westen.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-06-2003 13:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 13:09 schreef Mithrandir het volgende:
Yep, bewijs: aanslagen. En dan niet beginnen te zeuren dat het indirect, via een of andere omweg de eigen schuld is van het Westen.

het bewijst alleen maar dat het westen niet zo wester is als ze proclameren te zijn, en is dus alleen positief voor Turkije


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 19-06-2003 13:13 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 19 juni 2003 13:10 schreef ghoulliette het volgende:
het bewijst alleen maar dat het westen niet zo wester is als ze proclameren te zijn, en is dus alleen positief voor Turkije


Dus het Westen is niet zo westers, omdat moslims aanslagen plegen op het Westen??? Ehh, ik mis de logica.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-06-2003 13:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 13:13 schreef Mithrandir het volgende:
Dus het Westen is niet zo westers, omdat moslims aanslagen plegen op het Westen??? Ehh, ik mis de logica.

sorry ik dacht dat jou post sloeg op degen waarvan jij quote (wat logisch zou zijn)

anyways, vanuit turkije worden helemaal geen aanslagen gepleegd


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 19-06-2003 13:18 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 19 juni 2003 13:14 schreef ghoulliette het volgende:
sorry ik dacht dat jou post sloeg op degen waarvan jij quote (wat logisch zou zijn)

anyways, vanuit turkije worden helemaal geen aanslagen gepleegd


Als er in Europese landen (en de VS) moslims 9-11 hebben voorbereid, zullen er in moslanden wel heel wat meer zitten. Andere bijkomstigheid: nog meer drugs in Europa als Toerkai in EU komt.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-06-2003 13:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 13:18 schreef Mithrandir het volgende:
Als er in Europese landen (en de VS) moslims 9-11 hebben voorbereid, zullen er in moslanden wel heel wat meer zitten. Andere bijkomstigheid: nog meer drugs in Europa als Toerkai in EU komt.



meer drugs hallo, nederland heeft al die eer om hier erg goed in te zijn hoor.

en niet alle moslims zijn de zelfde soort moslims, niet alle gristenen zijn protestant. je moet tegen een katholiek ook niet zeggen dat hij calvenistisch is, waarom zijn alle moslims dan wel 1 pot nat??

beetje hypocriet. hoe kun je er sowieso vanuit gaan dat op een geografisch gebied meerdere malen groter dna europa alle mensen het zelfde zijn. (dan heb ik het over de moslimlanden en niet over turkije)


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 19-06-2003 13:28 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 19 juni 2003 13:22 schreef ghoulliette het volgende:


meer drugs hallo, nederland heeft al die eer om hier erg goed in te zijn hoor.

en niet alle moslims zijn de zelfde soort moslims, niet alle gristenen zijn protestant. je moet tegen een katholiek ook niet zeggen dat hij calvenistisch is, waarom zijn alle moslims dan wel 1 pot nat??

beetje hypocriet. hoe kun je er sowieso vanuit gaan dat op een geografisch gebied meerdere malen groter dna europa alle mensen het zelfde zijn. (dan heb ik het over de moslimlanden en niet over turkije)


sorry als ik generaliserend overkom, dat gebeurt gauw in dergelijke discussies. Er wordt voornamelijk gedoeld op moslims met extreme(re) opvattingen en die lopen er meer rond in de moslimwereld dan in de christelijke/ katholieke/ mormoonse/ joodse/ hindoestaanse/ boeddhistische/ enz. enz. wereld. Nog een leuk voorbeeld: Aboe Zja zja. Van mij mogen Volkert van der G. (met de G van Graaf) loslaten om, wat die Aboe betreft, in herhaling te vallen.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 19-06-2003 13:36 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

Oh ja, over die drugs. We hebben inderdaad al te veel drugs in dit land. Je wilt niet weten hoeveel er via Toerkai binnenkomt. Dus als het voor hun makkelijker wordt (door in de EU te komen), wordt dat alleen maar erger.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-06-2003 13:58 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

eigenlijk moeten gewoon alle stomme mensen euit gekickt worden.

jij komt uit belgië? daar heb je idd wel meer last van die liga enzo van Abu. daar hoor je hier niets over alleen op het journaal zo af en toe.


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 19-06-2003 14:16 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 19 juni 2003 13:58 schreef ghoulliette het volgende:
eigenlijk moeten gewoon alle stomme mensen euit gekickt worden.

jij komt uit belgië? daar heb je idd wel meer last van die liga enzo van Abu. daar hoor je hier niets over alleen op het journaal zo af en toe.


Nee, ik kom niet uit Belgie. Ben gewoon kaaskop. Nou die gast (ABoe) wil dus ook een NL versie van zijn Arabisch Europese Liga. (Die 'partij' is de moslim-versie van de nazi-partij uit WO II)


Arwen ná anvanya vendë ecénien


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-06-2003 14:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

tja ik hoop dat hij niet al te veel aanhang krijg. maar ik vind eigenlijk dat alle religie gebasseerde partijen afgeschaft moeten worden. veel te veel last van belangenverstrengeling die lui


campske666
Usericon van campske666
Posted 19-06-2003 14:19 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Die gast wil zelfs een politiek partij opstarten in Belgie, Democratische Moslim Partij ofzoiets. Goed gek, die klootzak!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-06-2003 14:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

tja er is blijkbaar vraag naar


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 20-06-2003 10:33 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 19 juni 2003 14:25 schreef ghoulliette het volgende:
tja er is blijkbaar vraag naar


Tja, de moslims hebben het ook erg slecht hier in het Westen. Ze hebben hier sociale voorzieningen, geen open riolen, scholing, subsidies voor allerlei 'culturele' activiteiten (hm, zouden aanslagen daar ook onder vallen?), de staat gooit een emmer euro's leeg voor een moskee erbij, ze mogen homo's publiekelijk beledigen, vrouwen slaan (schijnt ook bij hun cultuur te horen), ze hebben hier vrijheid van meningsuiting (al heb ik liever dat ze dat niet doen ) enz. enz. En wat krijg je???

Een politieke moslimpartij die van Arabisch de vierde officiele taal in europa wil maken en meer nog grotere onzin... pffff. Geef ze een vinger en ze willen de hele arm (liefst twee).

Pim Fortuyn had gelijk. Europa (dus niet alleen NL) islamiseert. Islam staat niet echt bekend om zijn tolerantie.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


campske666
Usericon van campske666
Posted 20-06-2003 11:10 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Als Arabisch een officiele taal wordt hier, dan verhuis ik godverdomme.


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 20-06-2003 11:14 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 20 juni 2003 11:10 schreef campske666 het volgende:
Als Arabisch een officiele taal wordt hier, dan verhuis ik godverdomme.


Ja, haha, gaan we met zijn allen emigreren naar Islammistan. Maken we daar een christelijke/ katholieke/ calvenistische/ joodse/ enz enz gebied van (bovendien zitten we dan bovenop de olie )


Arwen ná anvanya vendë ecénien


campske666
Usericon van campske666
Posted 20-06-2003 11:17 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 11:14 schreef Mithrandir het volgende:
Ja, haha, gaan we met zijn allen emigreren naar Islammistan. Maken we daar een christelijke/ katholieke/ calvenistische/ joodse/ enz enz gebied van (bovendien zitten we dan bovenop de olie )


Ben je gek man ? Niks christenen, niks joden !
Gewoon die hele zooi verbieden, tijd om een maatschappij te stichten zonder die belachelijke absurditeiten.
Dood aan de drie-koppige woestijn-draak, lang leve de vrijheid en individualitiet !!


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 20-06-2003 11:39 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 20 juni 2003 11:17 schreef campske666 het volgende:
Ben je gek man ? Niks christenen, niks joden !
Gewoon die hele zooi verbieden, tijd om een maatschappij te stichten zonder die belachelijke absurditeiten.
Dood aan de drie-koppige woestijn-draak, lang leve de vrijheid en individualitiet !!


Met die kreet 'christlijk' tm 'enz enz' bedoel ik, binnen de context en tegenover de moslim, het vrije Westen. Kijk, als mensen ergens in geloven, prima. Ik houd ook mijn eigen ideeen erop na. Maar men moet ze niet opdringen op anderen, laat staan er ruzie over maken of zelfs proberen te infiltreren en langzamerhand de boel over te nemen (wat de moslim nu dus doet in Europa)


Arwen ná anvanya vendë ecénien


campske666
Usericon van campske666
Posted 20-06-2003 11:52 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

I say, kill them all and let Odin sort it out.


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 20-06-2003 12:11 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 20 juni 2003 11:52 schreef campske666 het volgende:
I say, kill them all and let Odin sort it out.


sort them out??? you can leave them all on the same pile.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 20-06-2003 12:13 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 19 juni 2003 13:58 schreef ghoulliette het volgende:
eigenlijk moeten gewoon alle stomme mensen euit gekickt worden.

jij komt uit belgië? daar heb je idd wel meer last van die liga enzo van Abu. daar hoor je hier niets over alleen op het journaal zo af en toe.


Ik ben van Antwerpen waar onze JaJa vandaan komt. Heb weinig tot geen last van 'em.. Enkel ff die rellen geweest. Was wel beangstigend, maar dan vooral die gigantische politiemacht..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 20-06-2003 12:20 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 20 juni 2003 12:13 schreef Sharteel het volgende:
Ik ben van Antwerpen waar onze JaJa vandaan komt. Heb weinig tot geen last van 'em.. Enkel ff die rellen geweest. Was wel beangstigend, maar dan vooral die gigantische politiemacht..


Met politie heb ik niet zoveel problemen. (behalve die fucking parkeer- en snelheidsboetes), die moeten zich toch binnen zekere regels houden. Extreme figuren daarentegen....


Arwen ná anvanya vendë ecénien


campske666
Usericon van campske666
Posted 20-06-2003 14:26 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 12:13 schreef Sharteel het volgende:
Ik ben van Antwerpen waar onze JaJa vandaan komt. Heb weinig tot geen last van 'em.. Enkel ff die rellen geweest. Was wel beangstigend, maar dan vooral die gigantische politiemacht..


Hey, een belg , dat wist ik niet.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 03-09-2004 1:07 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

*bump* [gaarne on topic blijven]

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 03-09-2004 1:08]


Bruce Banner


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-09-2004 1:19 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2004 1:15 schreef kwelgeest het volgende:
En dan nog: Er zit gewoon nauwlijks tot geen economisch voordeel voor ons aan.
Al die terreur theorien van jullie overtuigen mij totaal niet. Allemaal leuk en aardig gespeculeerd maar de dreiging komt van fundamentalisten en niet van het gewone ( dan wel niet gemaatigde) volk.

ik weet het ook allemaal niet wat economie betreft, maar ik verwacht dat Turkije een sterk groeiende markt heeft. en het idee van de EU is ook dat we elkaar helpen om er uiteindelijk allemáál beter van te worden.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen