|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Ook Nederland heeft nu zijn zaak-Beysen: vannacht heeft Nederlands-Limburgs VVD-Kamerlid Geert Wilders (41) geweigerd zijn zetel in de Tweede Kamer af te staan en aangekondigd als éénmansfractie verder te gaan. Het is voor het eerst dat de liberale partij in Den Haag te maken krijgt met de afsplitsing van een kamerlid. Een laatste poging de scherven te lijmen liep gisteravond op niets uit. Wilders volhardde ondanks enorme druk van de partijleiding in zijn standpunt dat Turkije nooit lid van de Europese Unie mag worden. Dat was voor VVD-fractieleider Van Aartsen onacceptabel. Wilders op zijn beurt, liet weten dat hij er niets voor voelt zich te laten muilkorven. Het 'nee' tegen Turkije was maar één van de tien controversiële punten uit een manifest waarmee Wilders zijn partij op een rechtsere koers wilde krijgen. Zijn collega-fractieleden hadden ook moeite met zijn pleidooi voor hogere maximumsnelheden, halvering van de ontwikkelingshulp en het over de grens zetten van migranten die niet willen integreren. Wilders hoopt nu met zijn politieke programma een nieuwe rechtse beweging te kunnen beginnen. Wilders meent dat een partij met onversneden rechtse opvattingen kan rekenen op brede steun van de bevolking. Die man heeft gelijk... |
|
...een kogel door zijn kop zoals bij onze Pim. mvg wk10 |
|
Ik zal er niet van wakker liggen... |
|
quote: Wie zijn "ons"? Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote:Sterk groeiende markt Dan weet jij meer dan ik. En tuurlijk is completen vrijhandel het beste voor iedereen maar zonder zekerheid van globale vrijhandel vind ik het zonde om mijn geld erin te steken. Verder heerscht Wilders tuurlijk de pan uit en als hij een sterke partij/fractie kan opzetten heeft hij mijn stem. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Misschien is hij een van die marokkaantjes die pimmetje wel eens anaal nam? [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 03-09-2004 12:13] |
|
quote: Wat zeur je nou man? zonder reden? was je erbij? het (on) zinnig nieuws-topic werd volgeluld over Turkije wel/niet bij de EU. Dank je wel voorje overbodige comments. Bruce Banner |
|
Misschien eens een keer beetje normaal praten tegen forumleden. |
|
quote:En dat was een reactie op een nieuwsbericht oftewel 100% on-topic. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ja hij was erbij, hij zat op dat moment toch op het forum? En zoals Kwelgeest al zei, dat "gelul" was volkomen on-topic. Dank je voor het overbodige gezeik |
|
quote: wat nou? er is toch een topic voor! Is het dan zo moeilijk om de discussie daar voort te zetten? Bruce Banner |
|
On topic? |
|
Turkije is een mooie brug tussen Europa en de Islamwereld, zo kunnen wij mooi invloed uitoefenen in het Midden-Oosten. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: of andersom.... Bruce Banner |
|
quote:Arabieren zijn te dom en ongeorganiseerd om een echt machtsblok te vormen. Wij hebben ze alleen nodig voor de olie. Zolang we niet nóg meer van die lui hierheen halen, hoeven we niets te vrezen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:En hoehad je dat dan bedacht? Er zit nogal wat ruimte tussen de oli-landen en Turkije en volgens mij trekt een land als Saudi Arabie zicht niet erg veel aan vd politieke/maatschappelijke koers van Turkije; Nogmaals het gaat gewoon veel meer kosten dan het waard is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Vrije vervoer van goederen, diensten en mensen, Arbeidmigratie. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Daarom kan Al Qaida globaal aanslagen plegen, overal, elk moment dat ze willen. Turkije mag bij de EU, mits ze de export van echte shoarma met 500% verhogen en de prijs mt 100% verlagen. Als we toch dom aant lullen zijn, dan meteen goed ... |
|
quote:Is het Midden-Oosten door die aanslagen een groter machtsblok? Nee. Als wij meer invloed uit kunnen oefenen in het Midden-Oosten bestaat de kans dat organisaties als Al Qaida minder invloed in het Midden-Oosten krijgen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Joh, voordat Turkije bij de EU kan, moeten ze eerst aan bepaalde normen en waarden voldoen, waaronder economische normen. Bovendien hoef je Turkije niet meteen hetzelfde als andere EU lidstaten te behandelen.... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: In forum termen was ik erbij, ja. (zie post van BurZum) Overigens kan ik ook de chronologische volgorde afleiden op basis van post tijdstippen. quote: Die 6 of 7 posts waren volstrekt ontopic en je gezeik was volstrekt overbodig. Als je het niet begrijpt raad ik je aan om de voorgaande Nieuws topics eens na te pluizen waarom ik dat stel. quote: Dank je wel voor de bord voor je kop. Die is nog groter dan de bord die ik in sommige gevallen heb. Anyway, on topic: Ik heb al eerder in dit topic aangegeven dat ik in principe voorstaander ben van Turkije bij de EU. ik zoek de post zo nog een keer op. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Turkije is toch helemaal niet zo midden oosten en islamitisch? Ik denk dat als je echt een brug wilt slaan dat je dan de landen onder Israël in de eu moet voegen... |
|
Turkije hoeft wat mij betreft ook niet de EU toe-te-treden. Want het ligt voor het overgrote deel in Azië en de rechten van de mens moeten ook een beetje beter worden gemaakt |
|
quote:Ja laten we gaan discrimineren onder de lidstaten dat werkt vast. Een land als Polen voldoet geloof ik ook niet helemaal aan de economische normen maar zit er toch ook bij? Volgens mij wordt dat niet zo nouw genomen en wordt er teveel naar vrijhandel en globalisatie gekeken. Iets wat natuurlijk niet helemaal verkeerd is; Op lange termijn denken is beter dan op korten maar toch denk ik dat je eerst zelf economisch sterk en stabiel moet zijn voordat je, nog meer, zwakkere landen toe laat. Maar goed dat ter zijde: Hoe zie jij Turkije dan al soort lidstaat; Wat wil bij hun anders zien dan bij de huidige dat je het toch een lidstaat kan noemen? Als je hun geen vrij vervoer van personen toekent en ze geen finaciele 'ontwikkelings' hulp aanbied is het dan wel een lidstaat? Een vrijhandels zone is denk ik het beste. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |