IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Turkije bij de Europese Unie?? Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-09-2004 8:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2004 1:07 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
*bump* [gaarne on topic blijven]


quote:

Het "omhoogschoppen" van oude topics zonder goede reden wordt niet op prijs gesteld. Zorg dat je echt iets toevoegt wanneer je een oude koe uit de sloot vist.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


campske666
Usericon van campske666
Posted 03-09-2004 10:11 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Ook Nederland heeft nu zijn zaak-Beysen: vannacht heeft Nederlands-Limburgs VVD-Kamerlid Geert Wilders (41) geweigerd zijn zetel in de Tweede Kamer af te staan en aangekondigd als éénmansfractie verder te gaan.
Het is voor het eerst dat de liberale partij in Den Haag te maken krijgt met de afsplitsing van een kamerlid.
Een laatste poging de scherven te lijmen liep gisteravond op niets uit. Wilders volhardde ondanks enorme druk van de partijleiding in zijn standpunt dat Turkije nooit lid van de Europese Unie mag worden. Dat was voor VVD-fractieleider Van Aartsen onacceptabel. Wilders op zijn beurt, liet weten dat hij er niets voor voelt zich te laten muilkorven.

Het 'nee' tegen Turkije was maar één van de tien controversiële punten uit een manifest waarmee Wilders zijn partij op een rechtsere koers wilde krijgen. Zijn collega-fractieleden hadden ook moeite met zijn pleidooi voor hogere maximumsnelheden, halvering van de ontwikkelingshulp en het over de grens zetten van migranten die niet willen integreren. Wilders hoopt nu met zijn politieke programma een nieuwe rechtse beweging te kunnen beginnen. Wilders meent dat een partij met onversneden rechtse opvattingen kan rekenen op brede steun van de bevolking.


Die man heeft gelijk...


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 03-09-2004 10:15 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

...een kogel door zijn kop zoals bij onze Pim.


mvg wk10


campske666
Usericon van campske666
Posted 03-09-2004 10:16 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Ik zal er niet van wakker liggen...


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 03-09-2004 11:53 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 3 september 2004 10:15 schreef windkracht10 het volgende:
...een kogel door zijn kop zoals bij onze Pim.



Wie zijn "ons"?


Een kleine snol zit zo vol.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-09-2004 12:09 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2004 1:19 schreef ZelThoR het volgende:
ik weet het ook allemaal niet wat economie betreft, maar ik verwacht dat Turkije een sterk groeiende markt heeft. en het idee van de EU is ook dat we elkaar helpen om er uiteindelijk allemáál beter van te worden.
Sterk groeiende markt Dan weet jij meer dan ik.
En tuurlijk is completen vrijhandel het beste voor iedereen maar zonder zekerheid van globale vrijhandel vind ik het zonde om mijn geld erin te steken.

Verder heerscht Wilders tuurlijk de pan uit en als hij een sterke partij/fractie kan opzetten heeft hij mijn stem.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-09-2004 12:11 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 3 september 2004 11:53 schreef SkinPeeleR het volgende:
Wie zijn "ons"?


Misschien is hij een van die marokkaantjes die pimmetje wel eens anaal nam?

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 03-09-2004 12:13]


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 03-09-2004 12:11 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 3 september 2004 8:52 schreef Chelman het volgende:
[quote]quote:
--------------------------------------------------------------------------------

Het "omhoogschoppen" van oude topics zonder goede reden wordt niet op prijs gesteld. Zorg dat je echt iets toevoegt wanneer je een oude koe uit de sloot vist.





Wat zeur je nou man? zonder reden? was je erbij?

het (on) zinnig nieuws-topic werd volgeluld over Turkije wel/niet bij de EU.

Dank je wel voorje overbodige comments.


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-09-2004 12:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Misschien eens een keer beetje normaal praten tegen forumleden.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-09-2004 12:13 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2004 12:11 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Wat zeur je nou man? zonder reden? was je erbij?

het (on) zinnig nieuws-topic werd volgeluld over Turkije wel/niet bij de EU.

Dank je wel voorje overbodige comments.
En dat was een reactie op een nieuwsbericht oftewel 100% on-topic.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-09-2004 12:16 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 3 september 2004 12:11 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Wat zeur je nou man? zonder reden? was je erbij?

het (on) zinnig nieuws-topic werd volgeluld over Turkije wel/niet bij de EU.

Dank je wel voorje overbodige comments.


Ja hij was erbij, hij zat op dat moment toch op het forum?

En zoals Kwelgeest al zei, dat "gelul" was volkomen on-topic.

Dank je voor het overbodige gezeik


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 03-09-2004 12:19 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 3 september 2004 12:16 schreef BurZum het volgende:
Ja hij was erbij, hij zat op dat moment toch op het forum?

En zoals Kwelgeest al zei, dat "gelul" was volkomen on-topic.

Dank je voor het overbodige gezeik


wat nou? er is toch een topic voor! Is het dan zo moeilijk om de discussie daar voort te zetten?


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-09-2004 12:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

On topic?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-09-2004 12:56 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Turkije is een mooie brug tussen Europa en de Islamwereld, zo kunnen wij mooi invloed uitoefenen in het Midden-Oosten.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 03-09-2004 12:57 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 3 september 2004 12:56 schreef Misanthrope het volgende:
Turkije is een mooie brug tussen Europa en de Islamwereld, zo kunnen wij mooi invloed uitoefenen in het Midden-Oosten.


of andersom....


Bruce Banner


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-09-2004 13:05 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2004 12:57 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
of andersom....
Arabieren zijn te dom en ongeorganiseerd om een echt machtsblok te vormen. Wij hebben ze alleen nodig voor de olie. Zolang we niet nóg meer van die lui hierheen halen, hoeven we niets te vrezen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-09-2004 13:05 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2004 12:56 schreef Misanthrope het volgende:
Turkije is een mooie brug tussen Europa en de Islamwereld, zo kunnen wij mooi invloed uitoefenen in het Midden-Oosten.
En hoehad je dat dan bedacht?
Er zit nogal wat ruimte tussen de oli-landen en Turkije en volgens mij trekt een land als Saudi Arabie zicht niet erg veel aan vd politieke/maatschappelijke koers van Turkije; Nogmaals het gaat gewoon veel meer kosten dan het waard is.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-09-2004 13:06 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2004 13:05 schreef Misanthrope het volgende:
Arabieren zijn te dom en ongeorganiseerd om een echt machtsblok te vormen. Wij hebben ze alleen nodig voor de olie. Zolang we niet nóg meer van die lui hierheen halen, hoeven we niets te vrezen.
Vrije vervoer van goederen, diensten en mensen, Arbeidmigratie.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-09-2004 13:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2004 13:05 schreef Misanthrope het volgende:
Arabieren zijn te dom en ongeorganiseerd om een echt machtsblok te vormen. Wij hebben ze alleen nodig voor de olie. Zolang we niet nóg meer van die lui hierheen halen, hoeven we niets te vrezen.


Daarom kan Al Qaida globaal aanslagen plegen, overal, elk moment dat ze willen.

Turkije mag bij de EU, mits ze de export van echte shoarma met 500% verhogen en de prijs mt 100% verlagen. Als we toch dom aant lullen zijn, dan meteen goed ...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-09-2004 13:11 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2004 13:06 schreef Jenje het volgende:
Daarom kan Al Qaida globaal aanslagen plegen, overal, elk moment dat ze willen.

Turkije mag bij de EU, mits ze de export van echte shoarma met 500% verhogen en de prijs mt 100% verlagen. Als we toch dom aant lullen zijn, dan meteen goed ...
Is het Midden-Oosten door die aanslagen een groter machtsblok? Nee. Als wij meer invloed uit kunnen oefenen in het Midden-Oosten bestaat de kans dat organisaties als Al Qaida minder invloed in het Midden-Oosten krijgen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-09-2004 13:13 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2004 13:06 schreef kwelgeest het volgende:
Vrije vervoer van goederen, diensten en mensen, Arbeidmigratie.
Joh, voordat Turkije bij de EU kan, moeten ze eerst aan bepaalde normen en waarden voldoen, waaronder economische normen. Bovendien hoef je Turkije niet meteen hetzelfde als andere EU lidstaten te behandelen....


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-09-2004 13:14 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2004 12:11 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Wat zeur je nou man? zonder reden? was je erbij?



In forum termen was ik erbij, ja. (zie post van BurZum) Overigens kan ik ook de chronologische volgorde afleiden op basis van post tijdstippen.

quote:

het (on) zinnig nieuws-topic werd volgeluld over Turkije wel/niet bij de EU.



Die 6 of 7 posts waren volstrekt ontopic en je gezeik was volstrekt overbodig. Als je het niet begrijpt raad ik je aan om de voorgaande Nieuws topics eens na te pluizen waarom ik dat stel.

quote:

Dank je wel voorje overbodige comments.


Dank je wel voor de bord voor je kop. Die is nog groter dan de bord die ik in sommige gevallen heb.

Anyway, on topic:

Ik heb al eerder in dit topic aangegeven dat ik in principe voorstaander ben van Turkije bij de EU. ik zoek de post zo nog een keer op.





KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 03-09-2004 13:16 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 3 september 2004 12:56 schreef Misanthrope het volgende:
Turkije is een mooie brug tussen Europa en de Islamwereld, zo kunnen wij mooi invloed uitoefenen in het Midden-Oosten.

Turkije is toch helemaal niet zo midden oosten en islamitisch? Ik denk dat als je echt een brug wilt slaan dat je dan de landen onder Israël in de eu moet voegen...



thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 03-09-2004 13:18 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

Turkije hoeft wat mij betreft ook niet de EU toe-te-treden. Want het ligt voor het overgrote deel in Azië en de rechten van de mens moeten ook een beetje beter worden gemaakt


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-09-2004 13:18 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2004 13:13 schreef Misanthrope het volgende:
Joh, voordat Turkije bij de EU kan, moeten ze eerst aan bepaalde normen en waarden voldoen, waaronder economische normen. Bovendien hoef je Turkije niet meteen hetzelfde als andere EU lidstaten te behandelen....
Ja laten we gaan discrimineren onder de lidstaten dat werkt vast.
Een land als Polen voldoet geloof ik ook niet helemaal aan de economische normen maar zit er toch ook bij? Volgens mij wordt dat niet zo nouw genomen en wordt er teveel naar vrijhandel en globalisatie gekeken. Iets wat natuurlijk niet helemaal verkeerd is; Op lange termijn denken is beter dan op korten maar toch denk ik dat je eerst zelf economisch sterk en stabiel moet zijn voordat je, nog meer, zwakkere landen toe laat.

Maar goed dat ter zijde: Hoe zie jij Turkije dan al soort lidstaat; Wat wil bij hun anders zien dan bij de huidige dat je het toch een lidstaat kan noemen?
Als je hun geen vrij vervoer van personen toekent en ze geen finaciele 'ontwikkelings' hulp aanbied is het dan wel een lidstaat? Een vrijhandels zone is denk ik het beste.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen