|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
NUTRICIA ??? |
|
Ik bied 10 cent voor de hele zooi. Ik kan het maar proberen And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
eeeeeh, ik vrees van niet |
|
Alles samen, krijg je €50.00 voor, maar wel enkel 1 possessed exemplaar Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
heb ook nog wel een aantal verneukte Maiden shirts liggen, en een Morbid Angel LS van Altars of Madness...LS 10 pleuro, shirts mag je zo meenemen en opeten voor mijn part We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Lekkerrrrr! |
|
zal ff een lijstje make van wat ik nog kwijt moet... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
yes, laat maar horen |
|
hoe verneukt verneukt? |
|
Nuctrica mail me es ff, of post uw emailadd... aub Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: 2x death voor mij!! |
|
ik wil wel een possessed 1 maal aub ik bied 25 euro, voor alleen dat shirt.. kan je even emailen daarover [Dit bericht is gewijzigd door Sar'Goth the Warlock op 30-06-2003 13:30] http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
is nie zoveel als ik zelf verwachte: immortal - Sons of Northern Darkness TS agathodaimon - Blacken the Angel LS * Morbid Angel - Altars LS Iron Maiden - Live @ Donington 1992 TS * Iron Maiden - Bring your daughter... TS Iron Maiden - Virtual XI TS * Iron Maiden - Powerslave TS * Dimension 7 - 10 ways to hate (gekocht bij een van hun eerste optredens) Dimmu Borgir - Enthrone Darkness Triumphant TS * met * zijn verneukt door: óf de print bladert af; óf er is een strijkijzer over de print gegaan (moeders ) We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
wil wel een possessed shirt ruilen voor iets wat in mijn kleine lijstje staat...mail maar anders We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
4 euro voor Morbid Angel. Wie bied er meer? Een maal, andermaal... |
|
meer... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
ps: alles wordt eerst gewassen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
o god als ik mn kast eens zou opruimen... hehehe hmz, misschien eens doen Je moeder. |
|
quote: Zijn deze dan wel nog in goede staat? Zo ja, wat wil je ervoor hebben? (P.S. ruilen tegen CD's kan ook, staat in het CD-ruil topic) |
|
quote:mail maar wat je te bieden hebt, ik ga niet zoeken daaro bring your daughter is in vreemde staat, is waarschijnlijk zo'n eigen opdruk, had em op een concert gekocht We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
berg valt mee, zit nog genoeg leuk spul bij zie ik nu... darkside (A) - tourshirt tour met mortician, carnal forge en arkhon infaustus begin 2002 mortician - tourshirt van zelfde tour mortician - domain of death immortal - damned in black burzum - bootlegachtig iets met logo en varg voorop heideroosjes - smile you're dying :D cannibal corpse - bloodthirst (normale, ongecensureerde versie) cannibal corpse - tourshirt xmass fest 2001 cannibal corpse - gallery of suicide dimmu borgir - did you see it because you were demented or were you demented because you saw it? dimmu borgir - spiritual black dimensions cradle of filth - from the cradle to enslave (die groene) exhumed - slaughtercult Je moeder. |
|
heb ook nog: Cirith Gorgor - Unveiling the essence TS We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Idem: in goede staat en wat wil je ervoor hebben? Tradelist: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=629250&page=36 (nog 2 Biohazard CD's, staan er nog niet bij) |
|
quote: je tradelist zuigt even hard als altijd dus zal wel geld worden dan 25€ bij elkaar met verzendkosten erbij? immortal begint trouwens wat grijzig te worden, heideroosjes 3x gedragen ofzo [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 30-06-2003 14:19] Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |