|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mond??? Oh my god. Ik vind de stank al verschrikkelijk. Maar ik ken het probleem. Het haalt alle spanning weg. Maar het is een kwestie van oefenen. Laat hem hem om doen terwijl jij hem verder gek maakt. Ga niet toekijken want dan voelt hij zich ongemakkelijk en dan gaat het echt niet lukken. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
maar het lijkt wel of die gewoon niet past ofzo |
|
maatje groter misschien? No meat is sweater |
|
maar hij koopt ze altijd, ik durf niks te zeggen hij word boos als het me niet lukt en hij het zelf moet doen |
|
quote: tip van flip, spuug hem een keer op zijn eikel en wrijf het een beetje uit, pas op niet te ver. daarna gaat het rubbertje er soepel omheen. enjoy |
|
quote: Heb het er een keer met hem over wanneer je het niet doet. Hij wordt boos omdat hij zich ook niet gemakkelijk voelt op dat moment. Maatje groter kan werken. Koop ze eens zelf en leg ze in handbereik. Oftewel dan pak jij hem in plaats van hij. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote:Doet me toch een beetje denken aan Radio538 uh...tip...laat het hem zelf doen.. |
|
of niet gebruiken... klotedingen None of us are saints - Albert Fish |
|
ik wil geen aids ofzo |
|
heeft hij aids dan? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Mee eens. Je kan nooit iemand volledig vertrouwen. Vooral in het begin niet. Na een tijdje kan je wel zonder. Met mijn vorige ex kon het altijd zonder. Gelukkig want het zijn echte klote dingen. Maar wel blij dat ze bestaan. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: o bij jou gaat de regel op: condooms->ovens kattedarmen-> @Claw, condooms zijn wel erg true |
|
quote: 11.45: restate my assumptions |
|
quote: slaat ook weer nergens op... zijn toch klotedingen... ik heb volgens mij nog nooit iemand horen zeggen dat ie graag met een condoom neukt... Dat het helaas soms nodig is, is weer een ander verhaal None of us are saints - Albert Fish |
|
lach je me daarom uit? |
|
quote:ach, zo erg is het niet, alleen dat gepiel houdt de spanning er een beetje uit |
|
ach ja... als je eenmaal een vaste partner hebt kunnen ze in de kast... None of us are saints - Albert Fish |
|
quote:Hm, ben ik het niet mee eens. Gewoon voor de zekerheid condooms gebruiken als zij de pil slikt is niet verkeerd. Safety first |
|
ja condooms neuen inderdaad niet fijn maar het is wel veilig vooral als je nog niet zo lang een vriend hebt. (voor mensen die het niet weten i.v.m. soa's) maar het forum moet hier niet gekker worden anders kijkt het strx idd nog 538 |
|
quote: ...zegt ze in haar eerste post Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Stel jezelf meteen even hier: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=876394 voor |
|
ow hier kan niet over condooms gepraat worden? condooms=538?? beetje kortzichtig hoor |
|
quote: jij bent gek... als het zo safe moet kun je beter helemaal niet neuken.... None of us are saints - Albert Fish |
|
mijn huisarts zei dat alleen condoom niet genoeg was, te gevaarlijk |
|
quote: Ik, aangezien ik de pil niet slik en een spiraaltje nog even uitstel, zal ik ook wel moeten. Tja, meestal laat ik 't 'm zelf doen, en als ik 't zelf doe: penis in de ene hand (goed rechtop doen), condoom in de andere, tuutje goed dichtknijpen en afrollen maar! (wel goed kijken wat de buiten- en binnenkant is he) ff offtopic: en wat zijn die krengen DUUR!!! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |